omzeiling van het limiet waar of niet waar?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

toevallig op http://www.zdnet.be/ las ik het volgende?

Onderwerp: download limiet
Auteur: nobody
Bericht: De limieten zouden van mij ook weg mogen, maar wie effe zoekt vind de oplossing. Het is de modem die het verbruik bij houd, dus effe ander signaal er door en downloaden maar. Mijn gemiddeld verbruik met de turbo per maand: 300 gig down - 50 gig up

http://www.zdnet.be/talkback.cfm?id=656 ... =subthread
werkt dit??
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Urban Legend

Het volume wordt niet bijgehouden op de modem, het omzeilen is niet mogelijk.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Het is mogelijk door te downloaden met KIST. Dat is oorspronkelijk een speedtest programma en het gebruikt een oude internet standaard. Op tik.be forum moet je maar eens kijken maar het komt er op neer dat telenet het verkeer dat gegenereerd wordt via die oude methode niet meetelt
http://tik.be/forum/viewtopic.php?t=6112
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

hellsnake schreef:Het is mogelijk door te downloaden met KIST.
KIST of HTTP 0.9 is maar beperkt bruikbaar, en die bug is ondertussen opgelost.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

hellsnake schreef:Het is mogelijk door te downloaden met KIST. Dat is oorspronkelijk een speedtest programma en het gebruikt een oude internet standaard. Op tik.be forum moet je maar eens kijken maar het komt er op neer dat telenet het verkeer dat gegenereerd wordt via die oude methode niet meetelt
http://tik.be/forum/viewtopic.php?t=6112
Dat is wel al een hele tijd gefixt hoor ...
zaf
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 6 keer

lol, als da waar is mag em die info wel is delen :)
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ge kunt ook van provider veranderen als de limiet u niet aan staat he.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Ofloo schreef:Ge kunt ook van provider veranderen als de limiet u niet aan staat he.
Of bij Telenet blijven en geen limiet hebben zoals ik :P
JonathanOppeel
Member
Member
Contacteer:

ditCh schreef:
Ofloo schreef:Ge kunt ook van provider veranderen als de limiet u niet aan staat he.
he doe jij dat , geen limiet ?
Trek het je niet aan, de wereld gaat eraan.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

JonathanOppeel schreef:
ditCh schreef:
he doe jij dat , geen limiet ?
UPC klant... welke ondertussen overgenomen is door TN.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ditCh schreef:
Gij zijt toch wel een stokerke eh :p
Coop
Premium Member
Premium Member

UPC klanten blijven zonder limiet ? of gaat telenet dit aanpassen ?

Wat UPC kan zou telenet ook moeten kunnen vind ik.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Coop schreef:UPC klanten blijven zonder limiet ? of gaat telenet dit aanpassen ?

Voorlopig heb ik nog steeds geen limiet ... en ik vermoed dat ik dat zeker nog wel zal blijven het komende jaar ( UPC / Telenet heeft mij vandaag weer een reclame folder gestuurd in de bus waarin het Chello Extreeme abonnement wordt aangeprezen, zonder limiet ).

Trouwens het UPC netwerk in Brussel & Leuven is gewoon beter als het globale Telenet netwerk, vandaar dat Telenet dit niet kan doen in andere steden ( tot nu toe ).
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

ditCh schreef:
Coop schreef:UPC klanten blijven zonder limiet ? of gaat telenet dit aanpassen ?

Voorlopig heb ik nog steeds geen limiet ... en ik vermoed dat ik dat zeker nog wel zal blijven het komende jaar ( UPC / Telenet heeft mij vandaag weer een reclame folder gestuurd in de bus waarin het Chello Extreeme abonnement wordt aangeprezen, zonder limiet ).

Trouwens het UPC netwerk in Brussel & Leuven is gewoon beter als het globale Telenet netwerk, vandaar dat Telenet dit niet kan doen in andere steden ( tot nu toe ).
Telenet kan dit ook perfect doen in limburg , en alle aandere streken waar de intercomunalle's het kabelnet in handen hebben . Alleen TN gebied is wat dat betreft nog steeds Pre historie :P .
PHO
Pro Member
Pro Member

dopke schreef:
Telenet kan dit ook perfect doen in limburg , en alle aandere streken waar de intercomunalle's het kabelnet in handen hebben . Alleen TN gebied is wat dat betreft nog steeds Pre historie :P .
En de reden van de prehistorische toestand ligt eigenlijk bij de gemengde intercommunales. En daar zijn we nu nog steeds de dupe van.

Er zijn een paar zuivere intercommunales die wel hun verantwoordelijkheid opgenomen heben t.o.v. de klant, ed die kennen we nu nog als zijnde gegroepeerd in interkabel.

Door de overname van UPC kan TN hun techies op cursus sturen naar UPC.
Dan kunnen ze daar eens leren dat mits wat goeie wil, en wat kennis terzake er veel meer mogelijk is, dan wat ze nu willen toegeven.
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

De gemengde intercomunalles hebben geen fout gemaakt hoor , hun kabel net was perfect waarvoor het diende , namelijk , kabeltelevisie distributeren.

Alleen heeft Telenet de onvergeefelijke fout gemaakt het over te kopen . Nu moeten ze er nog eens zwaar investeren , 2x kosten dus. Hier in limburg koste het kleiner maken van de nodes en de upgrade van 460 naar 860 mhz 8 miljard oude bfr . Ze hadden beter hun eigen kabelnet uitgerold ( net als upc) .
PHO
Pro Member
Pro Member

dopke schreef:De gemengde intercomunalles hebben geen fout gemaakt hoor , hun kabel net was perfect waarvoor het diende , namelijk , kabeltelevisie distributeren.
Oei, je vergeet te zeggen in welke erbarmelijke staat dat netwerk wel niet verkeerde. Op sommige plaatsen hingt het zelfs maar met "haken en ogen" aan elkaar.

Waarin ik je wel gelijk geef is dat TN de stomste fout ooit gemaakt heeft door zoveel neer te tellen voor een netwerk dat eigenlijk serieuze gebreken vertoonde ( vertoont).

Het aankopen op zich is dan weer wel strategisch beter. Als ze een andere provider moeten toelaten, dan kunnen ze er zelf nog geld aan verdienen. (net zoals Belgacom nu geld verdient aan de andere providers)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

PHO schreef:Waarin ik je wel gelijk geef is dat TN de stomste fout ooit gemaakt heeft door zoveel neer te tellen voor een netwerk dat eigenlijk serieuze gebreken vertoonde ( vertoont).
Je moet dan ook kijken wanneer men het gedaan heeft... midden in de .COM bubble, en dan betaalde men gekke prijzen al blijft het strategisch gezien geen slechte stap.
PHO
Pro Member
Pro Member

r2504 schreef:
PHO schreef:Waarin ik je wel gelijk geef is dat TN de stomste fout ooit gemaakt heeft door zoveel neer te tellen voor een netwerk dat eigenlijk serieuze gebreken vertoonde ( vertoont).
Je moet dan ook kijken wanneer men het gedaan heeft... midden in de .COM bubble,
Maar daarom is het niet minder fout of minder stom, integendeel.

Men heeft zich laten leiden door de emotionele waarde, ipv de echte waarde van de kabel. En aangezien er eigenlijk geen kapers op de kust zaten, was er ook niet echt een hoogdringendheid om die te verwerven.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”