Beste,
Voor een (legale) applicatie moet ik voor een bepaalde tijd steeds een nieuw IP-adres krijgen van skynet.
Dit doe ik via een script taaltje dat naar de statuspagina van m'n d-link modem gaat en m'n IP adres released en renewed.
Dit gaat in een lus van ong. 15s.
Na enkele keren (20 tot soms 200) krijg ik geen IP-adres meer.
Na opnieuw manueel proberen lukt het weer.
Weet iemand hoe snel je hoeveel keer je IP mag refreshen?
snel IP-adres vernieuwen
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Eventueel elke x refreshes een langere timeout inbouwen? bvb een minuutje wachten?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik vraag me af waarom je (om legale ...) redenen 4 ip's per minuut nodig hebt ...
Ik kan me ook inbeelden, dat er bij skynet een beveiliging is ingebouwd, die je even 'bant' van hun netwerken als je dit teveel doet
Ik kan me ook inbeelden, dat er bij skynet een beveiliging is ingebouwd, die je even 'bant' van hun netwerken als je dit teveel doet
-
- Starter
voor de curieuzeneuzen : is om een on-line internetpoll 'stemmen' te genereren ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Niemand een idee waar je aan de info zou kunnen geraken hoeveel IP's je per minuut kan krijgen?
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Niemand een idee waar je aan de info zou kunnen geraken hoeveel IP's je per minuut kan krijgen?
Als je zo verder doet gaan we bij skynet zelfde tegenkomen als met telenet dat ze iets gaan in bouwen in hun systeem dat je een minimale time gaat moeten wachten bvb 15 min of geeft men aan iedereen een vast ipadres voor een vaste tijd
Kan me moeilijk in denken dat dit nodig is om zo snel een nieuw ipadres te hebben voor legale praktijken op internet
Kan me moeilijk in denken dat dit nodig is om zo snel een nieuw ipadres te hebben voor legale praktijken op internet
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
mss kan Hollebollegijs of ZeRoC daar op antwoordenThomas VDB schreef:voor de curieuzeneuzen : is om een on-line internetpoll 'stemmen' te genereren
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/j2tb3T1K/Proximus-Logo-witnaam.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/ncnRtKVX/BD-free-2017-banner.jpg)
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/j2tb3T1K/Proximus-Logo-witnaam.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/ncnRtKVX/BD-free-2017-banner.jpg)
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Ooit al van proxies gehoord ?Thomas VDB schreef:voor de curieuzeneuzen : is om een on-line internetpoll 'stemmen' te genereren
Die hebben dat idd, bijzonder rap door.kick schreef:gaat vooral niet opvallen voor de makers van de poll...
Ik denk dat ge u voor zo'n dingen beter bij Gratiz.be kunt wenden.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Elite Poster
Hij geraakt voor de moment mss niet meer op internetGoendi schreef:Uit curiositeit... Hoeveel keer hebt ge zo effectief een ander IP gekregen?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
-
- Starter
Elke 6 seconden !
Maar na enkele 10-tallen keren lukt 't steeds niet meer.
-
- Elite Poster
Ik denk dat het idd makkelijker is om met proxys te werken, zoals reeds eerder is vermeld, alhoewel ik het eigenlijk _not_ done vind om polls te beïnvloeden.Thomas VDB schreef:Elke 6 seconden !
Tis toch niet voor een misverkiezing eh
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik zou dat niet anders dan terecht vinden. Onderscheid uw actie maar eens van spamming/hacking-gedrag. Frauderen met polls hoort daar eigenlijk ook bij.Thomas VDB schreef:Elke 6 seconden !
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Thomas VDB schreef:voor de curieuzeneuzen : is om een on-line internetpoll 'stemmen' te genereren
Gebruik dan gewoon proxies... denk eraan dat dit een vorm van abuse is en kan aanzien worden als dos.
Nog een rede om iedereen een statisch ip te geven
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
de usb modem verandert automatisch van ip adres heb ik ondervonden heel leuk als je wil broadcastenThomas VDB schreef:Beste,
Voor een (legale) applicatie moet ik voor een bepaalde tijd steeds een nieuw IP-adres krijgen van skynet.
Dit doe ik via een script taaltje dat naar de statuspagina van m'n d-link modem gaat en m'n IP adres released en renewed.
Dit gaat in een lus van ong. 15s.
Na enkele keren (20 tot soms 200) krijg ik geen IP-adres meer.
Na opnieuw manueel proberen lukt het weer.
Weet iemand hoe snel je hoeveel keer je IP mag refreshen?
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)