Hi,
Ik heb thuis een digibox van telenet en ik heb er de functie email willen op testen maar ik heb dat geinstalleerd volgens de documentatie bij geleverd maar nu heb ik een probleem als ik wil kijken naar mijn mailbox krijg ik de melding dat het niet geactiveerd is dus zeg ik geen nut ik ga hem ontkoppelen waneer ik dit wil doen krijg een rare code en iets van not supported dit vind ik zeer spijtig
Kan er iemand mij helpen om telenet mail op de digibox perfect te laten werken? moet ik bellen of mailen naar telenet wat ik weet niet wat ik moet doen ??? de winkel waar ik het gekocht heb weet er ook niets vanaf
Met dank bijvoorbaat
Telenet digitaal mail
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Ik heb vrijdag ook een mail-adres aangemaakt op een digibox, maar weet helaas niet meer juist goe. Wat ik me wel nog herinner is dat de instructies op het scherm kwamen als ik iets verkeerd dee, ben je zeker dat je alles gelezen hebt?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Heb je een bestaand TN e-mail adres (maw. ben je ook internetklant bij hen) ?
Heb je een nieuwe @telenet.be adres aangemaakt, of probeer je een ander adres (wat niet werkt !) ?
Heb je een nieuwe @telenet.be adres aangemaakt, of probeer je een ander adres (wat niet werkt !) ?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
lodder schreef:Ik heb geen telenet internet abonnement
Heb je dan een nieuw @telenet.be adres aangemaakt via de applicatie ?