Belgacom TV stelt nieuwigheden voor

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Belgacom TV stelt vanaf 15 maart enkele nieuwigheden voor.

Na de automatische activatie van de harde schijf, aanwezig op de settop-box, kunnen de kijkers onder andere gebruik maken van pause TV die het mogelijk maakt om de uitzending tot 60 minuten stop te zetten. Dat maakte Belgacom woensdag bekend tijdens een persconferentie.

Het wordt ook mogelijk om tot 1 uur terug te spoelen en in totaal 40 uur op de harde schijf op te nemen. Deze diensten zijn tot juni gratis, nadien betalen klanten er 2 euro voor.

Belgacom TV maakte ook bekend dat tegen eind 2007 het mogelijk wordt om via de website van Belgacom TV films te bestellen. Tenslotte stelde Belgacom TV ook twee presentatrices voor die het weekprogramma presenteren.

Bron: hbvl.be van 7 maart 2007
Prutske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:24

Tof,

Moet mensen hier ook betalen om een programma op te nemen. Bizar toch hé. Geef mij maar sat TV daar heb je tenminste keuzevrijheid en interactiviteit kan ik missen als de pest.

Grtz
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Als ze konden zouden ze nog volume packs aanrekenen ook !!
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Jammer dat nog steeds een Belgacom ADSL abonnement nodig is om Belgacom TV te kunnen nemen. Onacceptabel in mijn ogen... Ik zou graag Belgacom TV nemen maar ik ga echt niet weg bij Dommel.
killer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 09 apr 2006, 12:30

sail0rbe schreef:Jammer dat nog steeds een Belgacom ADSL abonnement nodig is om Belgacom TV te kunnen nemen. Onacceptabel in mijn ogen... Ik zou graag Belgacom TV nemen maar ik ga echt niet weg bij Dommel.
sjah, jij enig idee hoe ze je technisch gezien aan 2 DSLAM poorten kunnen koppelen ?
ADSL en VDSL samen zou technisch nog kunnen, maar dat zou echt een zooi worden ...
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

killer schreef:sjah, jij enig idee hoe ze je technisch gezien aan 2 DSLAM poorten kunnen koppelen ?
ADSL en VDSL samen zou technisch nog kunnen, maar dat zou echt een zooi worden ...


Dat is toch niet het probleem van de (potentiële) klant?..lijkt me toch dat ze daar een oplossing voor kunnen vinden.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

BelgacomTV kan perfect over laag 3 gerouteerd worden. Als andere ADSL providers dat zouden willen aanbieden en Belgacom het zou willen dan moeten die providers maar gaan POPpen en peeren in de datacenters van Belgacom en maken dat ze zelf voor de QoS zorgen op hun lijnen en de scheiding van de traffiek.

Maar business wise is dat een druppel op een hete plaat want het gros van de adsl klanten in België heeft nu eenmaal Belgacom ADSL. De rest van de kruimels zit bij Scarlet, Tele2, EDPNet, Dommel en nog een handvol anderen. Scarlet zou natuurlijk ook ScarletTV kunnen beginnen :p.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

de nieuwigheden zijn eigenlijk al met de meeste klanten actief.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Ofloo schreef:Als ze konden zouden ze nog volume packs aanrekenen ook !!
Volume packs worden dus helemaal niet aangerekend voor TV stream, dat weet je toch Ofloo...
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Blue-Sky schreef:
Ofloo schreef:Als ze konden zouden ze nog volume packs aanrekenen ook !!
Volume packs worden dus helemaal niet aangerekend voor TV stream, dat weet je toch Ofloo...
"ALS" ze konden...
Anthony
Plus Member
Plus Member
Berichten: 224
Lid geworden op: 10 nov 2005, 14:46

Vanaf vandaag is het ook mogelijk om Belgacom TV te nemen met een ADSL Time - abonnement (5,95 euro)
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

killer schreef:
sail0rbe schreef:Jammer dat nog steeds een Belgacom ADSL abonnement nodig is om Belgacom TV te kunnen nemen. Onacceptabel in mijn ogen... Ik zou graag Belgacom TV nemen maar ik ga echt niet weg bij Dommel.
sjah, jij enig idee hoe ze je technisch gezien aan 2 DSLAM poorten kunnen koppelen ?
ADSL en VDSL samen zou technisch nog kunnen, maar dat zou echt een zooi worden ...

Het tweede telefoonpaar gebruiken en enkel en alleen gebruiken voor Belgacom tv?
probleumpje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:47

Blue-Sky schreef:Belgacom TV stelt vanaf 15 maart enkele nieuwigheden voor.

Na de automatische activatie van de harde schijf, aanwezig op de settop-box, kunnen de kijkers onder andere gebruik maken van pause TV die het mogelijk maakt om de uitzending tot 60 minuten stop te zetten. Dat maakte Belgacom woensdag bekend tijdens een persconferentie.

Het wordt ook mogelijk om tot 1 uur terug te spoelen en in totaal 40 uur op de harde schijf op te nemen. Deze diensten zijn tot juni gratis, nadien betalen klanten er 2 euro voor.

Belgacom TV maakte ook bekend dat tegen eind 2007 het mogelijk wordt om via de website van Belgacom TV films te bestellen. Tenslotte stelde Belgacom TV ook twee presentatrices voor die het weekprogramma presenteren.

Bron: hbvl.be van 7 maart 2007


goedkoper dus als flexview
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Sinds 1/4 zijn MTV/Nickelodeon en TMF toegevoegd aan het standaard-pakket.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”