Betalen bij bezettoon

Plaats reactie
Trevorken
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mar 2006, 11:29
Locatie: Laakdal

Daarnet mijn factuur eens aan het nakijken, en ik merk dat ik regelmatig gesprekken van 1 second heb die volledig gefactureerd worden.
Ik vermoed dat het hier gaat over de bezettoon.
Iemand dit nogal opgevallen?
Vorige maand heeft dit mij om en bij de 2 euro gekost.
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

Bij welke operator zit je?
Van het ogenblik dat je op een antwoordapparaat terecht komt betaal je daarvoor ook. Bij bezettoon kan je niet bellen, enkel bij kiestoon.
Dat is het gevaar bij happy time-formules en aanverwante. Je belt na 17 u dan wel gratis, maar in piek betaal je eigenlijk voor 7 minuten, hoe lang je ook belte, dus ook als je gesprek maar 1 seconde duurt.

Steven
Trevorken
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mar 2006, 11:29
Locatie: Laakdal

Tele2allin, en het is effectief een bezettoon, geen antwoordapparaat of iets dergelijke.
Trevorken
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mar 2006, 11:29
Locatie: Laakdal

Vandaag mijn factuur aangekregen, en er stond een rechtzetting van 1,62 euro op.
Dus er was vorige maand wel effectief iets mis blijkbaar.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Steven7 schreef:Van het ogenblik dat je op een antwoordapparaat terecht komt betaal je daarvoor ook. Bij bezettoon kan je niet bellen, enkel bij kiestoon.
Dat is het gevaar bij happy time-formules en aanverwante. Je belt na 17 u dan wel gratis, maar in piek betaal je eigenlijk voor 7 minuten, hoe lang je ook belte, dus ook als je gesprek maar 1 seconde duurt.

Dit moet je dan toch eens uitleggen :?
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

** Tarief van toepassing na een connectiekost per oproep van € 0,05.


Vanop de Tele2 website... Kijk hiereven, onderaan.
Volgens mij geldt dat ook bij bezettoon.
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Volgens mij geldt dat ook bij bezettoon.


Waarschijnlijk bega ik hier toch een vergissing. Na wat zoeken blijkt een connectiekost enkel te gelden voor een "echt" tot stand gekomen verbinding.

Alhoewel ergens iets in mijn achterhoofd zegt dat het ook kan zijn voor het proberen opzetten van een verbinding...
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Hello,

Het is enkel als je effectief een gesprek tot stand bracht (dus voicemail, of gesprek (hoe kort ook), doorgeschakeld worden (vergeet niet, het kan zijn dan de persoon doorgeschakeld heeft en dat de GSM bv bezet is, dan is dit toch een succesvolle call))

Mvg,
Afbeelding
VOODOOS!L
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 mar 2007, 21:52
Bedankt: 1 keer

ik heb dit bij Tele2 aangegeven. Ik had meer dan 40 gesprekken (wedstrijd) telkens zonder dat er opgenomen werd. ook niet op antwoordapparaat. Hierdoor kon ik bij Tele2 goed aantonen dat er een vergissing gemaakt was. Ze hebben dit meteen doorgegeven aan de technische dienst, en in de volgende maand het bedrag recht gezet. Tevreden van deze aanpaak door Tele2!
Poedelbrein
Plus Member
Plus Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:46

Wacht eerst tot uw volgende factuur. Het merendeel van de mensen die aan de telefoon zitten doen hun best, maar daar achter... Wacht maar eerst tot uw volgende factuur, en zie daar of het klopt.
VOODOOS!L
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 05 mar 2007, 21:52
Bedankt: 1 keer

Poedelbrein schreef:Wacht eerst tot uw volgende factuur. Het merendeel van de mensen die aan de telefoon zitten doen hun best, maar daar achter... Wacht maar eerst tot uw volgende factuur, en zie daar of het klopt.


ze hebben het opgelost hoor! op de eerst volgende factuur hebben ze terugbetaald. Ook hebben ze het probleem zelf opgelost, want val nog regelmatig op bezettoon (voor wedstrijden) zonder dat dit nog aangerekend wordt.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”