![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Your DOWNLOAD Speed:
3410 kbps or 426 KB/sec
an efficiency of ~85%
Your UPLOAD Speed:
423 kbps or 53 KB/sec
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
En nu wachten op adsl2+ hé
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Scarlet heeft ADSL2+ aangekondigd voor deze lente, dus mss dat EDPnet het toch nog eerst zal aanbieden. Hoewel Hollebollegijs ook leuke verandingen bij belgacom, en wie weet is het ook ADSL2+.malinwa001 schreef: En nu wachten op adsl2+ hé
Hier ookketter schreef:De dag is om , Belgacom heeft zich weer maar is voor de zoveelste keer niet aan de afspraak gehouden.
01/03/2007
(08.00u - 12.00u)
Nog steeds
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Mar 1 2007 om 15:57:53 UTC+0100)
Upload : 24.5 KByte/sec
![]()
![]()
Thx, gedaan en het is in ordeketter schreef: @robinvv probeer ook is alles te resetten wie weet dat het er dan beter uit ziet voor jou.
14-18u hier, en ook nog niets . . had er al voor gevreest, als ze u zo laat op de dag zetten.Komaan BGC hop met die technieker zijn beentjes.ketter schreef:De dag is om , Belgacom heeft zich weer maar is voor de zoveelste keer niet aan de afspraak gehouden.
01/03/2007
(08.00u - 12.00u)
Nog steeds
![]()
![]()
Denk zelfs niet dat er een technieker aan te pas moet komen.Draco888 schreef:14-18u hier, en ook nog niets . . had er al voor gevreest, als ze u zo laat op de dag zetten.Komaan BGC hop met die technieker zijn beentjes.ketter schreef:De dag is om , Belgacom heeft zich weer maar is voor de zoveelste keer niet aan de afspraak gehouden.
01/03/2007
(08.00u - 12.00u)
Nog steeds
![]()
![]()
Hmmm staat het niet bij crm --> My Packages --> i (view general package info)posessor schreef:Is er echt niemand anders die de boost package keuze ook niet ziet onder de I in de CRM? Ik heb hen al een mail gestuurd 3 dagen geleden maar geen antwoord. Ik begin redelijk geïrriteerd te geraken dat iedereen het kan kiezen behalve ik
Mensen het is al is door jdulst gezegt waar het staatjdulst schreef:en het is zover mensen, boostpakket zojuist in gang gezet om te laten activeren, klikken op de I in CRM en vanonder staat de keuze tussen boostpakket of niet, hopelijk wordt het wat, wordt vervolgd
inderdaad en voor de NETCONNECT PLUS is het boostpakket niet te verkrijgen, staat duidelijk bij nieuws en updates in crm, upload bij netconnectplus blijft op 320kb/sec, tot laterketter schreef:Mensen het is al is door jdulst gezegt waar het staatjdulst schreef:en het is zover mensen, boostpakket zojuist in gang gezet om te laten activeren, klikken op de I in CRM en vanonder staat de keuze tussen boostpakket of niet, hopelijk wordt het wat, wordt vervolgd
regeri het kan mischien wel kloppen wat je zegt maar wees is een keer tevreden. Ik denk dat oa Dommel en edpnet toch al hun uiterste best doen om ons meer voor minder geld te geven.regeri schreef:Vreemd voor mij omdat het voor mij om het volumepack ging i.c.m snelheid.Maar goed internet is en blijft altijd te duur voor wat we krijgen
gewoon ff currieus, is dit gemeten via usenet, ftp of via userbase ?verb schreef:De downloadsnelheid van mediumband valt een beetje tegen met de boost package, zonder haalde ik 85Kb/s en nu 110Kb/s. Maar mediumband is gratis en onbeperkt dus ik klaag zeker niet.![]()
Met usenet en speedtest, de resultaten zijn vergelijkbaar. Ik merk nauwelijks verschil tussen 's avonds of 's morgens, vanmorgen haalde ik 105Kb/s met usenet.kaise1 schreef:gewoon ff currieus, is dit gemeten via usenet, ftp of via userbase ?verb schreef:De downloadsnelheid van mediumband valt een beetje tegen met de boost package, zonder haalde ik 85Kb/s en nu 110Kb/s. Maar mediumband is gratis en onbeperkt dus ik klaag zeker niet.![]()
Coolrunner reset alles is dan zal je terug de volle snelheid hebbenCoolrunner schreef:mmm weet niet wat er is gebeurd maar kreeg melding dat ik bijna mijn 50GB had opgebruikt en dus koos ik voor optie B maar dit is nu mijn snelheid :
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 1285 kbit/s or 161 kbyte/s
- Upload speed : 323 kbit/s or 40 kbyte/s
Mon Apr 9 2007 at 12:09:59 UTC+0200
Al een ticket aangemaakt dus eens horen wat z zeggen