bij realdsl is't altijd feest!
vandaag post van realdsl: ze zijn overgenomen door full telecom, en sturen meteen een rekening mee voor een hoop zogenaamd niet betaalde maanden.
mijn rekeningen zijn allemaal betaald... behalve de laatste dan, ik betaal altijd een maand later om te voorkomen dat ik een maand teveel betaald heb als ze er definitief de brui aan geven.
het beste van al dan nog: die facturen spreken van €45.41/maand excl. btw, maakt +- €55 netto en daarmee €8 euro meer als daarvoor...
waarschijnlijk krijgen alle klanten één van de dagen wel zo'n brief: de enige persoon die ik ken met realdsl had er alleszins ook een in de bus vandaag.. waarschijnlijk iets goed mis in hun facturatiesysteem, 't was mij al opgevallen dat er bij de laatste facturen nooit een maand vermeld was... het zat er natuurlijk aan te komen dat wij (de klanten) daar weer eens de dupe van gingen zijn...
dit is nu toch wel de druppel voor mij, ik heb ze lang genoeg de kans gegeven... 'k heb trouwens al bepaald onprettige ervaringen met het moederbedrijf (signpost), ik kan iedereen 1 ding verzekeren: als je dacht dat de service van rdsl echt niet meer slechter kon, blijf dan gerust nog even en bel ten gepasten tijde 'ns naar signpost.
iemand advies voor een andere (betere!) isp?
mijn rekeningen zijn allemaal betaald... behalve de laatste dan, ik betaal altijd een maand later om te voorkomen dat ik een maand teveel betaald heb als ze er definitief de brui aan geven.
het beste van al dan nog: die facturen spreken van €45.41/maand excl. btw, maakt +- €55 netto en daarmee €8 euro meer als daarvoor...
waarschijnlijk krijgen alle klanten één van de dagen wel zo'n brief: de enige persoon die ik ken met realdsl had er alleszins ook een in de bus vandaag.. waarschijnlijk iets goed mis in hun facturatiesysteem, 't was mij al opgevallen dat er bij de laatste facturen nooit een maand vermeld was... het zat er natuurlijk aan te komen dat wij (de klanten) daar weer eens de dupe van gingen zijn...
dit is nu toch wel de druppel voor mij, ik heb ze lang genoeg de kans gegeven... 'k heb trouwens al bepaald onprettige ervaringen met het moederbedrijf (signpost), ik kan iedereen 1 ding verzekeren: als je dacht dat de service van rdsl echt niet meer slechter kon, blijf dan gerust nog even en bel ten gepasten tijde 'ns naar signpost.
iemand advies voor een andere (betere!) isp?
Same here... ben net mail aan 't schrijven. Aangetekend schrijven wordt momenteel nagelezen door bevriend advocaat.
Over naar Telenet dan maar. Gedaan met static IP, maar ongetwijfeld veel minder kopzorgen.
Over naar Telenet dan maar. Gedaan met static IP, maar ongetwijfeld veel minder kopzorgen.
"Sir, we are surrounded." - "Excellent, we can attack in any direction!"
ben juist aan't kijken naar edpnet, ziet er mij net iets voordeliger uit.. ik heb altijd periodes waar ik minder download (wegens harddisk vol meestal ) en dan betaal ik maar 29/ maand.. bij dommel zou ik sowieso het boost pack nemen vanwege de uploadsnelheid.. dus das dan 10 euro duurder, en alsik effectief de 60gb gebruik ist maar 1€ duurder bij edpnet... en het is sowieso 50% sneller ook (op papier toch...)
maar ik kwam eigenlijk naar hier om mijn licht op te steken in de desbetreffende forums
maar ik kwam eigenlijk naar hier om mijn licht op te steken in de desbetreffende forums
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Kan je ons je aangetekend schrijven laten zien maat ? Kwestie van een gelijkaardige zending te kunnen doen ! Je zal er veel mensen mee plzeieren ook .EdMeister schreef:Same here... ben net mail aan 't schrijven. Aangetekend schrijven wordt momenteel nagelezen door bevriend advocaat.
Over naar Telenet dan maar. Gedaan met static IP, maar ongetwijfeld veel minder kopzorgen.
en jawel heb ook een brief gekregen van Full Telecom/Signpost/ Scarlet
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 44664668ef
aka nog maar eens een migratie zeker?
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 44664668ef
aka nog maar eens een migratie zeker?
- cyberbug
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 77 keer
- Contacteer:
Ik heb ook zon brief gehad :/
Ik heb men domcilering enkel maanden 2-3 geleden stop gezet, maar er staat 5 maand op mijn factuur.
Ik vraag me af, of ik uberhout nog iets aan signpost moet betalen (zelf voor de maanden die ik effectief niet heb betaald) vermits ik
geen contract heb bij hun, en meer dan een jaar bij realdsl zelf heb gezeten.
De meter lijkt allerlei sql errors te geven
http://goofball.realdsl.be/graph.php
http://goofball.realdsl.be/text.php
Ik heb men domcilering enkel maanden 2-3 geleden stop gezet, maar er staat 5 maand op mijn factuur.
Ik vraag me af, of ik uberhout nog iets aan signpost moet betalen (zelf voor de maanden die ik effectief niet heb betaald) vermits ik
geen contract heb bij hun, en meer dan een jaar bij realdsl zelf heb gezeten.
De meter lijkt allerlei sql errors te geven
http://goofball.realdsl.be/graph.php
http://goofball.realdsl.be/text.php
Greetz cyberbug
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Hier op 't werk ook zo'n brief gehad.. vermits ik nog het bewijs van aangetekend zending van onze opzeg bij Rdsl (december 2006) had liggen dacht ik scan het in en mail dat door...maar dat mailadres op hun brief werkt ook al niet!! we hebben de factuur dan maar gewoon terug aan afzender gestuurd :d zal ze leren daar.. bende idioten.
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
- Locatie: Dilsen
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Wat ben ik blij dat ik sinds vorige week een gelukkige dommelaar ben
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ben eens benieuwd hoe dit gaat verlopen allemaal .
Ik ga zeker de ombudsdienst weer op de hoogte stellen , deze hebben tegen realdsl nog steeds een klacht gaanden van mij . Normaal moet ik op 16 maart 2007 antwoord krijgen en dan al weten dat de klacht officieel is neergelegd op 20 november 2006 . Sins 20 augustus 2006 kon ik niet meer beschikken over de realroot diensten waarvoor ik betaalde , heb na veel teveel geduld dan toch maar een aangtekend schrijven vericht aan realdsl voor de onmiddelijke stopzetting . De brief is afgehaald want heb hem nooit terug gehad dus waar kan dit dan mis lopen ? En wat ik wel eens wil weten waarom iedereen nu een factuur krijgd met een maandelijkse bijdrage van 45 euro terwijl ik 28 euro betaalde bij realdsl !!
Vind het allemaal raar en heb er een bedenking van . Ik laat jullie weten wat ze hebben gezegd bij den ombudsman . Ik zal morgen door de dag ook eens proberen te bellen naar die signof want vandaag kon ik ze niet bereiken en heb een uur gewacht !
@sail0rbe
Wat heb je bij de factuur gedaan van uitleg a.u.b ?
Kan je dit even formuleren ? Misschien zo geen slecht gedacht
Ik ga zeker de ombudsdienst weer op de hoogte stellen , deze hebben tegen realdsl nog steeds een klacht gaanden van mij . Normaal moet ik op 16 maart 2007 antwoord krijgen en dan al weten dat de klacht officieel is neergelegd op 20 november 2006 . Sins 20 augustus 2006 kon ik niet meer beschikken over de realroot diensten waarvoor ik betaalde , heb na veel teveel geduld dan toch maar een aangtekend schrijven vericht aan realdsl voor de onmiddelijke stopzetting . De brief is afgehaald want heb hem nooit terug gehad dus waar kan dit dan mis lopen ? En wat ik wel eens wil weten waarom iedereen nu een factuur krijgd met een maandelijkse bijdrage van 45 euro terwijl ik 28 euro betaalde bij realdsl !!
Vind het allemaal raar en heb er een bedenking van . Ik laat jullie weten wat ze hebben gezegd bij den ombudsman . Ik zal morgen door de dag ook eens proberen te bellen naar die signof want vandaag kon ik ze niet bereiken en heb een uur gewacht !
@sail0rbe
Wat heb je bij de factuur gedaan van uitleg a.u.b ?
Kan je dit even formuleren ? Misschien zo geen slecht gedacht
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
heb dus ook zo'n brief gehad met nog 5 maande te betalen. heb hun en "beleefd" mailtje gestuurd met als onderwerp "Belachelijke brief van uwentwege":
Geachte,
Vandaag ontving ik tot mijn grote verbazing een brief van uw firma. Dit getuigt volgens mij toch van enorm veel lef van uwentwege gezien al mijn stappen om uw firma in het verleden te contacteren en mijn abonnement op te zeggen. U stuurt mij een factuur van zogezegd "niet gefactureerde periodes" van de maanden oktober 2006 tot en met februari 2007. Ik heb op 18/12/2006 een aangetekende brief verstuurd met de melding dat ik onmiddellijk een stopzetting wenste van mijn abonnement wegens contractbreuk door realdsl (het niet volgen van de algemene voorwaarden en dus het eenzijdig verbreken van de contractueel vastgelegde overeenkomst) en incompetentie van de firma (nooit werd er enige reactie gegeven op mijn mails en telefoons toen men mij meer dan 40, ja 40!, dagen zonder internetverbinding zette). Aangezien realroot dus contractbreuk pleegde heb ik dus eenzijdig mijn abonnement opgezegd en heb ik geen enkele verbintenis meer met zowel het malafide realroot als uw firma. In de onderstaande bijlages vindt u alle documenten om mijn opzegging en betalingen te staven.
In de bijlages:
* uw belachelijke brief: Scannen0001.jpg
* uw belachelijke factuur: Scannen0002.jpg
* mijn aangetekende brief, opgesteld op 17/12/2006 en op 18/12/2006 verzonden aan realroot en de ombudsdienst inzake telecom: Scannen0003.jpg
* een brief ontvangen van de ombudsdienst inzake telecom op 21/12/2006. zij, een professionele firma in tegenstelling tot realroot, hebben cain van realroot zelf gecontacteerd maar hebben, net als ik, nooit een antwoord ontvangen: Scannen0004.jpg
* mijn bewijs van aangetekend zending bij de post op 18/12/2006: Scannen0005.jpg
* mijn rekeninguittreksels als bewijs van betaling tot en met december 2006. eigenlijk heb ik dus nog teveel betaald aangzien ik meer dan 40 dagen zonder werkende internetconnectie zat: Scannen0006.jpg en Scannen0007.jpg
Ik hoop in de toekomst geen facturen, post of wat dan ook inzake openstaande betalingen meer te ontvangen aangezien de zaak voor mij gesloten is en ik desnoods een advocaat wil inschakelen (en dan ook om mijn teveel betaalde facturen terug te vorderen!). Ook zal ik indien nodig de ombudsdenst inzake telecom terug contacteren.
Mvg,
Stijn Coenen
Ex- en ontevreden- klant
Geachte,
Vandaag ontving ik tot mijn grote verbazing een brief van uw firma. Dit getuigt volgens mij toch van enorm veel lef van uwentwege gezien al mijn stappen om uw firma in het verleden te contacteren en mijn abonnement op te zeggen. U stuurt mij een factuur van zogezegd "niet gefactureerde periodes" van de maanden oktober 2006 tot en met februari 2007. Ik heb op 18/12/2006 een aangetekende brief verstuurd met de melding dat ik onmiddellijk een stopzetting wenste van mijn abonnement wegens contractbreuk door realdsl (het niet volgen van de algemene voorwaarden en dus het eenzijdig verbreken van de contractueel vastgelegde overeenkomst) en incompetentie van de firma (nooit werd er enige reactie gegeven op mijn mails en telefoons toen men mij meer dan 40, ja 40!, dagen zonder internetverbinding zette). Aangezien realroot dus contractbreuk pleegde heb ik dus eenzijdig mijn abonnement opgezegd en heb ik geen enkele verbintenis meer met zowel het malafide realroot als uw firma. In de onderstaande bijlages vindt u alle documenten om mijn opzegging en betalingen te staven.
In de bijlages:
* uw belachelijke brief: Scannen0001.jpg
* uw belachelijke factuur: Scannen0002.jpg
* mijn aangetekende brief, opgesteld op 17/12/2006 en op 18/12/2006 verzonden aan realroot en de ombudsdienst inzake telecom: Scannen0003.jpg
* een brief ontvangen van de ombudsdienst inzake telecom op 21/12/2006. zij, een professionele firma in tegenstelling tot realroot, hebben cain van realroot zelf gecontacteerd maar hebben, net als ik, nooit een antwoord ontvangen: Scannen0004.jpg
* mijn bewijs van aangetekend zending bij de post op 18/12/2006: Scannen0005.jpg
* mijn rekeninguittreksels als bewijs van betaling tot en met december 2006. eigenlijk heb ik dus nog teveel betaald aangzien ik meer dan 40 dagen zonder werkende internetconnectie zat: Scannen0006.jpg en Scannen0007.jpg
Ik hoop in de toekomst geen facturen, post of wat dan ook inzake openstaande betalingen meer te ontvangen aangezien de zaak voor mij gesloten is en ik desnoods een advocaat wil inschakelen (en dan ook om mijn teveel betaalde facturen terug te vorderen!). Ook zal ik indien nodig de ombudsdenst inzake telecom terug contacteren.
Mvg,
Stijn Coenen
Ex- en ontevreden- klant
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
- Locatie: Dilsen
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
blijkbaar moest ik niet blij zijn, ik heb nog een factuur gekregen terwijl ik al dommel ben. ik moet €250 euro betalen, omdat ik zogezegd niet betaald had vanaf een bepaalde maand, terwijl ik alles betaald heb behalve de maand januari en febrari omdat ik het toen opgezegd heb, die wil ik wel nog betalen want toen was ik nog realdsl, maar €250 is belachelijk!!!!
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Terug naar afzender met de melding dat dit reeds betaald was + dat we reeds in December hadden opgezegd (aangetekend, met bewijs van aflevering kopie deraan gehangen) Ondertussen hebben we hier een telenet office lijn liggen.Sniffie schreef:Wat heb je bij de factuur gedaan van uitleg a.u.b ?
Kan je dit even formuleren ? Misschien zo geen slecht gedacht
lol ik heb ook zo een brief gehad , ik betaal niets , want heb mijn rekeningen betaald , heb gedaan wat ik moets doen .
Nu zien wat er gaat gebeuren , MAAR GELD zien ze niet van mij
Nu zien wat er gaat gebeuren , MAAR GELD zien ze niet van mij
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
ik denk dat iedereen vroeg of laat toch één zal krijgen , :o)
Je moet is Uittellen hoeveel dat samen is ge valt achter over .
Het laat me denken aan mafia praktijken , " wij nemen de zaak over , en we beschermen u , maar je moet ons wel betalen .. "
Die alcapones toch he
Je moet is Uittellen hoeveel dat samen is ge valt achter over .
Het laat me denken aan mafia praktijken , " wij nemen de zaak over , en we beschermen u , maar je moet ons wel betalen .. "
Die alcapones toch he
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Heb ook nog geen factuur gezien, en dat wil ik graag zo houden.flakey schreef:Allé, 'k ben al nieuwsgierig voor als ik straks thuiskom!
Hopelijk ook geen 'cadeautje' in mijn bus
Misschien tijd om een 2 e brievenbus naast mijn huidige te zetten, speciaal voor RDSL met ingebouwde papierversnipperaar.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Awel Robbe Dat is mishien nog niet een slecht ideeMisschien tijd om een 2 e brievenbus naast mijn huidige te zetten, speciaal voor RDSL met ingebouwde papierversnipperaar.
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Awel, hier hetzelfde... Moet zogezegd nog factuur betalen voor oktober, november, december, januari, februari en maart, voor een totaal van ongeveer € 300!
Gisteravond mail verstuurd, vandaag gebeld. Die man aan de lijn (YES! Er zit weldegelijk iemand aan de telefoon daar!!! ) had begrip voor m'n telefoontje en kon ook bevestigen dat de boekhouding/facturatiedienst van RDSL een regelrechte ramp is...
Hij heeft me verzekerd dat ik volgende week reactie krijg van die mannen om de zaak asap recht te trekken...
Gisteravond mail verstuurd, vandaag gebeld. Die man aan de lijn (YES! Er zit weldegelijk iemand aan de telefoon daar!!! ) had begrip voor m'n telefoontje en kon ook bevestigen dat de boekhouding/facturatiedienst van RDSL een regelrechte ramp is...
Hij heeft me verzekerd dat ik volgende week reactie krijg van die mannen om de zaak asap recht te trekken...
mm dat heb je goed gedaan 'S' :o)
Want bij u is het nog erger lol ook maart zit erbij ,
Durf te wedden dat er sommige zijn die die betaald hebben .
Want bij u is het nog erger lol ook maart zit erbij ,
Durf te wedden dat er sommige zijn die die betaald hebben .
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Ik heb vandaag ook een rekening gehad ik heb thans in november aangetekend opzeg brief geschreven naar RealDSL.
Van oktober 2006 tem februari 2007, en ik zit sinds december bij EDPnet.
Van oktober 2006 tem februari 2007, en ik zit sinds december bij EDPnet.
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Ministerie van Economie schreef:Fraudepreventie - Campagne 2007
Het klikt niet altijd!
Jongeren vormen een volwaardige, zelfs erg belangrijke groep consumenten. Ze zijn de afnemers van een industrie die voor hen produceert. Bovendien kunnen jonge consumenten goed overweg met de nieuwste technieken van internet en mobiele telefonie. Deze maken consumeren zo eenvoudig dat de geldende basisprincipes van koop en verkoop, van overeenkomst en transparantie, soms gehuld zijn in een virtuele mist en de deur openzetten voor bedrog en oplichting.
In het kader van haar opdracht inzake consumentenbescherming organiseert de FOD Economie in nauwe samenwerking met het Europees Centrum voor de Consument in de loop van de maand maart een campagne tegen consumentenbedrog, toegespitst op de jonge consument. Deze vormt de Belgische bijdrage aan de “Fraud Prevention Month”, een internationale actie die voor het derde jaar op rij op touw gezet wordt door het International Consumer Protection and Enforcement Network (ICPEN) in de periode februari-maart. Er nemen overheidsdiensten uit 25 landen uit vier werelddelen aan deel.
De Belgische campagne van dit jaar behandelt een aantal thema’s die voor jonge consumenten relevant zijn. Ze heeft de bedoeling jongeren op een ludieke manier een aantal kritische reflexen aan te reiken om zich te wapenen tegen mogelijk bedrog of te reageren als ze het slachtoffer zouden worden van een bedenkelijke praktijk.
De jongeren kunnen door middel van 3 quizzen hun kennis testen over de mogelijke risico’s van elektronische handel. Het betreft meer bepaald het aankopen van sms-diensten, zoals downloaden van ringtones, logo’s, horoscopen,…; het bieden op veilingsites en aanbiedingen om gemakkelijk geld te verdienen via een (verboden) piramideverkoopsysteem.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Nieuw fraude thema, ISP's en hun facturaties.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Member
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 08 jul 2005, 18:02
Zit in hetzelfde bootje !
5 openstaande fakturen, doch opgezegd eind december 2006.
Gebeld naar Fulladsl en op hun vraag bewijs van betaling + bewijs opzeg doorgemaild.
Ik wacht op een reactie.
Groetjes
5 openstaande fakturen, doch opgezegd eind december 2006.
Gebeld naar Fulladsl en op hun vraag bewijs van betaling + bewijs opzeg doorgemaild.
Ik wacht op een reactie.
Groetjes
pleeeaaase?? zou hem ook wel goed kunnen gebruiken nu...Sniffie schreef:Kan je ons je aangetekend schrijven laten zien maat ? Kwestie van een gelijkaardige zending te kunnen doen ! Je zal er veel mensen mee plzeieren ook .EdMeister schreef:Same here... ben net mail aan 't schrijven. Aangetekend schrijven wordt momenteel nagelezen door bevriend advocaat.
Over naar Telenet dan maar. Gedaan met static IP, maar ongetwijfeld veel minder kopzorgen.
awel ik trek me er juist niks meer van aan , zo mogen van mij nog zo van die brieven( betalingen) opsturen , :o) ik die juist het zelfde wat zei altijd doen , NIKS !!! :o))
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
- Braindamage
- Elite Poster
- Berichten: 995
- Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
- Locatie: Heusden-Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Als ik deze berichten hier zo allemaal lees, heb ik de indruk dat ze hun klanten stiekem willen laten betalen voor de overname.
De mensen die betalen via domicliëring zijn het geld kwijt en als ze hun rekeningsuittreksels niet goed nakijken dan gaan ze het nog eens niet merken, en de rest zal moeite hebben om hun geld terug te krijgen ...
De mensen die betalen via domicliëring zijn het geld kwijt en als ze hun rekeningsuittreksels niet goed nakijken dan gaan ze het nog eens niet merken, en de rest zal moeite hebben om hun geld terug te krijgen ...
Is het beste wat je kan doen wanneer je iemand aan de lijn hebt die heel goed weet dat er hem onterecht bepaalde bedragen gefactureerd zijn. Dit klinkt aanvaardbaarder dan "ja, wij hebben de opdracht gekregen deze facturen te sturen", nietGisteravond mail verstuurd, vandaag gebeld. Die man aan de lijn (YES! Er zit weldegelijk iemand aan de telefoon daar!!! ) had begrip voor m'n telefoontje en kon ook bevestigen dat de boekhouding/facturatiedienst van RDSL een regelrechte ramp is...
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
nog steeds geen nieuws gehoord van full telecom ; En eerlijk gezegd da moet nie zenne voor mij is het goed . Ben al van december 2006 klant bij dommel en geen props gehad tot hier toe .