Nieuwsserver probleem!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Ik heb hier een probleempje als ik op een bericht wil antwoorden bij de nieuwsberichten.

Hier is de foutmelding:

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is T_W @ .com. Onderwerp 'Re: Spamm van Skynet... Muse biedt een exclusieve Showcase aan in de Ancienne Belgique', Account: 'Heatryn', Server: 'relay.skynet.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '501 5.1.3 Syntax error in mailbox address "T_W?@?.com" (non-printable character)', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 501, Foutnummer: 0x800CCC79
airzimmy
Erelid
Erelid
Contacteer:

Verander je email adres, daar staan, vermoed ik spaties in. Als je wil dat je emailadres niet door spambots gebruikt kan worden kan je er .invalid aanvoegen: [email protected]
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Zou het niet kunnen dat je voor die nieuwsservers het e-mailadres van Skynet zelf hoeft te gebruiken? Dit lijkt me eigenlijk heel waarschijnlijk. Want ik gebruik m'n e-mailadres die bij m'n webhosting hoort.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Voor zover ik weet (in een ver verleden nog wel eens een berichtje gepost in een nieuwsgroep - via Skynet) mag je van Skynet een willekeurig mailadres gebruiken...

Vraagje : is die "[email protected]" echt je mailadres ? Of heb je daaraan gesleuteld voordat je het berichtje postte ?
If you can't beat them, confuse them.
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Idd, opgegeven e-mail adres mag bvb van hotmail zijn of een dummy adres.

Buiten de spacies zie ik ook niet direct waaraan het kan liggen.
NuKeM
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik dacht niet dat een wildcard-teken als een vraagteken in een emailadres mag staan (is een non printable character).

Trouwens, die .invalid . E-mailscavengers (zoals die dingen heten) hebben een heleboel algoritmes om emailadressen te herkennen. Het beste kan je gewoon een vals domein opgeven en in je signature in je mail het echte geven en vragen te vervangen of zoiets.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”