Iemand al 50GB limiet?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
FezzFest
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 05 jan 2006, 09:45
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 16 keer

flt schreef:
FezzFest schreef:
quodlibet schreef:ik vermoed

http://www.stug.be/stug/nieuws/


Bedankt! 50GB zou beter zijn geweest, maar 30GB is nog steeds het dubbele van wat we nu hebben :roll:


Je moet er die stomme smiley niet achterzetten hoor...

Dit is NIET wat er meegedeeld werd in de nieuwsbrief, de premium klanten zouden hetzelfde krijgen van de One Unlimited klanten. Nu krijgen we al 'maar' 30GB nimeer en straks ook al geen snelheidsverhoging meer...


Wow rustig kerel, waarom zo opvliegend :eek: ? 30GB is toch beter dan 15GB of niet? Ik zou ook liever 50GB krijgen, maar ik vind deze verhoging toch al een stap in de goede richting.
"Wie 't kleine niet eert, is't grote niet weerd", hebben ze je dat nooit geleerd :roll:??

P.S. : Speciaal voor jou nog een stomme smiley: :roll:
Geen dank :wink:
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

FezzFest schreef:
flt schreef:
FezzFest schreef:
quodlibet schreef:ik vermoed

http://www.stug.be/stug/nieuws/


Bedankt! 50GB zou beter zijn geweest, maar 30GB is nog steeds het dubbele van wat we nu hebben :roll:


Je moet er die stomme smiley niet achterzetten hoor...

Dit is NIET wat er meegedeeld werd in de nieuwsbrief, de premium klanten zouden hetzelfde krijgen van de One Unlimited klanten. Nu krijgen we al 'maar' 30GB nimeer en straks ook al geen snelheidsverhoging meer...


Wow rustig kerel, waarom zo opvliegend :eek: ? 30GB is toch beter dan 15GB of niet? Ik zou ook liever 50GB krijgen, maar ik vind deze verhoging toch al een stap in de goede richting.
"Wie 't kleine niet eert, is't grote niet weerd", hebben ze je dat nooit geleerd :roll:??

P.S. : Speciaal voor jou nog een stomme smiley: :roll:
Geen dank :wink:


Ja natuurlijk is het beter, en ja sorry ik was net wakker :p.
Maar wat ik me aan ergerde was dat ze eerst zeggen dat de premium klanten een 6Mbps sync krijgen én 50GB.

quote vanuit de nieuwsbrief:

Scarlet One zal naast het voordelig bellen en internetten zonder Belgacom vaste lijn, ook een hogere down- en uploadsnelheid krijgen. De basis downloadsnelheid wordt opgetrokken tot 6 Mbit/s(1) zonder meerprijs. De uploadsnelheid van 640 kbit/s is bij de snelsten in de markt. Ook het inbegrepen maandelijkse datavolume wordt verhoogd van 20GB naar 50 GB. Meer dan voldoende om ruim en onbezorgd te down- en uploaden. Zonder beperkingen in tijd.

In een tweede fase zal ook het Scarlet ADSL Premium aanbod aangepast worden naar deze verhoogde snelheid en verhoogd datavolume. Daardoor zal Scarlet Premium ADSL nog beter voldoen aan de hogere bandbreedtes en volumes die noodzakelijk zijn voor de recentste internetapplicaties, zoals het delen en bekijken van foto's & video's, online gaming en beluisteren van muziek.


Uit dit kan ik namelijk afleiden dat premium klanten ook de 50GB krijgen, wat dus niet zo is... mooi zo
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Deze mail zat vorige week nog in mijn bus, dus niet wanhopen :

Scarlet One zal naast het voordelig bellen en internetten zonder Belgacom vaste lijn, ook een hogere down- en uploadsnelheid krijgen. De basis downloadsnelheid wordt opgetrokken tot 6 Mbit/s(1) zonder meerprijs. De uploadsnelheid van 640 kbit/s is bij de snelsten in de markt. Ook het inbegrepen maandelijkse datavolume wordt verhoogd van 20GB naar 50 GB. Meer dan voldoende om ruim en onbezorgd te down- en uploaden. Zonder beperkingen in tijd.

In een tweede fase zal ook het Scarlet ADSL Premium aanbod aangepast worden naar deze verhoogde snelheid en verhoogd datavolume. Daardoor zal Scarlet Premium ADSL nog beter voldoen aan de hogere bandbreedtes en volumes die noodzakelijk zijn voor de recentste internetapplicaties, zoals het delen en bekijken van foto's & video's, online gaming en beluisteren van muziek.

Ik heb op 4 jan 2007 ingeschreven voor een one abonnement en op 10 jan 07 had ik al 50 GB download en 6Mbit down en 640 Kb/s upload.
Van de modem om te bellen nog niets gezien.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

karine schreef:Deze mail zat vorige week nog in mijn bus, dus niet wanhopen :

Scarlet One zal naast het voordelig bellen en internetten zonder Belgacom vaste lijn, ook een hogere down- en uploadsnelheid krijgen. De basis downloadsnelheid wordt opgetrokken tot 6 Mbit/s(1) zonder meerprijs. De uploadsnelheid van 640 kbit/s is bij de snelsten in de markt. Ook het inbegrepen maandelijkse datavolume wordt verhoogd van 20GB naar 50 GB. Meer dan voldoende om ruim en onbezorgd te down- en uploaden. Zonder beperkingen in tijd.

In een tweede fase zal ook het Scarlet ADSL Premium aanbod aangepast worden naar deze verhoogde snelheid en verhoogd datavolume. Daardoor zal Scarlet Premium ADSL nog beter voldoen aan de hogere bandbreedtes en volumes die noodzakelijk zijn voor de recentste internetapplicaties, zoals het delen en bekijken van foto's & video's, online gaming en beluisteren van muziek.

Ik heb op 4 jan 2007 ingeschreven voor een one abonnement en op 10 jan 07 had ik al 50 GB download en 6Mbit down en 640 Kb/s upload.
Van de modem om te bellen nog niets gezien.


Dat is net wat ik probeerde uit te leggen, de Premium klanten krijgen maar 30GB, terwijl de One Unlimited klanten 50GB krijgen. Het staat er niet letterlijk in hoeveel limiet de Premium klanten krijgen, maar het is 30GB.
Woiiftm
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 maa 2006, 01:48

Ik lees op de Scarlet website (http://www.scarlet.be/residential/nl/pr ... _order.jsp) het volgende:

Er zijn 2 manieren om u te registreren.

* On line : de snelste en de efficiëntste manier

* Per telefoon : op het gratis nummer 0800 84 000.

Zich abonneren - Goed om te weten alvorens te registreren

De registratie


Tijdens de registratie zal u volgende zaken nodig hebben, hou deze dus bij de hand:

* uw identiteitskaartnummer

* indien u reeds Scarlet klant bent : uw Scarlet klantnummer (te vinden op uw factuur) of uw gebruikersnaam

* uw klantnummer bij Belgacom (te vinden op uw Belgacom factuur, of bel 078 15 05 65)

* uw bankrekening- of kredietkaartnummer (indien u kiest voor automatische betaling via domiciliëring)

Het lijkt mij dat Scarlet Unlimited gewoon te bestellen is voor bestaande klanten. Misschien een goed idee, ik heb ooit zelf moeten bellen om 34.95 Euro te mogen betalen ipv. 39.95.
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

ik sta nog steeds op 15gb, ben ik de enige? :-(
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Kemblin schreef:ik sta nog steeds op 15gb, ben ik de enige? :-(


Ik vrees ervoor ja :). Ikzelf sta nu toch al 2w op 30GB.
skipper
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 31 jan 2005, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

flt schreef:
Kemblin schreef:ik sta nog steeds op 15gb, ben ik de enige? :-(


Ik vrees ervoor ja :). Ikzelf sta nu toch al 2w op 30GB.


Hier ook al twee weken op 30 GB.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Moet je zelft aanpassen naar 30 GB.
Is niet bij iedereen automatisch.

Zie www.tik.be
Onderdeel STUG.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

dat hebben ze dan weer eens goed gecommuniceerd, je vraagt je af waarom ze zich teleCOMMUNICATIEbedrijf noemen hé

J.
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

Joe de Mannen schreef:dat hebben ze dan weer eens goed gecommuniceerd, je vraagt je af waarom ze zich teleCOMMUNICATIEbedrijf noemen hé

J.


Normaal heb je een nieuwsbrief ontvangen met alle uitleg erin...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

ik heb zelfs 2 keer een nieuwsbrief ontvangen met daarin dat ik als Premium naar 50Gb zou gaan (wat dan blijkbaar ook weer niet waar is) maar concreet wanneer staat er niet in en dat ik het zelf moet veranderen staat er ook niet in.

Als Telecom Engineer veronderstel ik dan dat er nog een 'persoonlijk' bericht komt op het moment dat het zover is...

J.

Still wondering why there is an S in ISP and what the COM stands for in Telecom...
Laatst gewijzigd door Joe de Mannen 15 feb 2007, 10:52, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

svermassen schreef:Moet je zelft aanpassen naar 30 GB.
Is niet bij iedereen automatisch.

Zie www.tik.be
Onderdeel STUG.


ah ok, dan kan ik weer van die smallband af :)
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Joe de Mannen schreef:ik heb zelfs 2 keer een nieuwsbrief ontvangen met daarin dat ik als Premium naar 50Gb zou gaan (wat dan blijkbaar ook weer niet waar is) maar concreet wanneer staat er niet in en dat ik het zelf moet veranderen staat er ook niet in.


In de eerste nieuwsbrief die ze rondstuurden was het onduidelijk, maar in de 2de staat het zeer duidelijk...
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

ik zal straks nog eens kijken... op de site staat het ook duidelijk. en de dame die ik aan de lijn had daarstraks zei me dat ik niets moest doen want als ik het zelf deed moest ik ervoor betalen, anders niet.

J.
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Installateur is net buiten.
Prima gewerkt.

http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 4480 kbit/s or 560 kbyte/s
- Upload speed : 534 kbit/s or 67 kbyte/s
Fri Feb 16 2007 at 09:50:56 UTC+0100
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

ik heb het thuis nog eens bekeken en in de nieuwsbrief staat dat ik (adsl premium user) vanaf 30/1 een limiet van 30Gb heb en dat dat automatisch aangepast wordt.

Als ik dan kijk opmijn.scarlet.be staat alles nog gewoon op 15Gb.

Goe bezig Scarlet.

J.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Waar staat die 15 GB bij u?

Bij mij staat hetvolgende:
De limiet van uw on-line verbruik staat momenteel ingesteld op 30 GB.


Bij Kies uw gewenste limietwaarde: staat echter 20 GB.
Laatst gewijzigd door lithion 16 feb 2007, 17:38, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

voila daar staat het:

De limiet van uw on-line verbruik staat momenteel ingesteld op 15 GB.


en de pop down staat ook op 15GB.

J.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Joe de Mannen schreef:voila daar staat het:

De limiet van uw on-line verbruik staat momenteel ingesteld op 15 GB.


en de pop down staat ook op 15GB.

J.


De DROPdownbox is nog niet aangepast en ipv hier hele tijd te zitten zagen over "goed bezig scarlet" kan je misschien eens naar de helpdesk bellen/mailen.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

dubbelpost
Laatst gewijzigd door Joe de Mannen 19 feb 2007, 07:57, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Dat heb ik gedaan maar naar goede gewoonte tegenstrijdige berichten gekregen ' wordt , geloof ik, in de loop van het jaar aangepast' terwijl de nieuwsbrief (ik heb 'm ondertussen 6 keer gekregen :? ) vermeld dat het al meer dan 2 weken in orde moest zijn...

en BTW, al ooit gemaild naar de helpdesk ? je krijgt altijd een antwoord dat bijkomende vragen oproept maar je kan niet reply-en voor meer uitleg.

ik blijf dus bij mijn stelling: "goe bezig Scarlet" ... 8)

J.
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Joe de Mannen schreef:en BTW, al ooit gemaild naar de helpdesk ? je krijgt altijd een antwoord dat bijkomende vragen oproept maar je kan niet reply-en voor meer uitleg.
Inderdaad, ik vind het ook maar dom dat je geen reply kan sturen.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Joe de Mannen schreef:en BTW, al ooit gemaild naar de helpdesk ? je krijgt altijd een antwoord dat bijkomende vragen oproept maar je kan niet reply-en voor meer uitleg.


Nee, aangezien ik die nog maar 1x nodig gehad heb in 3jr tijd :D
Boemenenoekinzoe
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jan 2007, 19:45

Zojuist is hier de limiet verhoogd naar 50GB. Ik heb zelf niets aangepast, dus ik zit safe ;).

Goede van de zaak is ook dat mijn limiet gereset wordt elke 4e van de maand, dus ik heb nog 4 dagen tijd om er 23GB door te jagen. Feest! :lol:
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Hier ook 50 gb zie ik, eindelijk! :)
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Me too 50 GB.
Eindelijk :lol:
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Hier ook de 50 gig limiet zonder zelf aan te passen :)

Ze hebben woord gehouden precies .. hopelijk volgt de profiel upgrade ook snel :)
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Kitt schreef:Ze hebben woord gehouden precies .. hopelijk volgt de profiel upgrade ook snel :)
Dat hoop ik ook!
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Hier ook 50 gig :lol:
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Die 50 gb verhoging heb ik ook gehad, maar voor de extra surfsnelheid van 4 mb moet ik nog steeds blijven betalen, als ik die optie afzet val ik gewoon terug op 1 mb??

DusnNieuwe klanten krijgen dadelijk 6 mb maar de klanten die al langer scarlet hebben moeten extra betalen om aan 4 mb te downloaden.

Dit is wel geen echte klantenservice.

Heb net gebelt met de klantendienst hierover, het is niet mogelijk om voor bestaande klanten al het 4 mb profiel gratis bij te geven??? Ben je vet met je 50 gig download limiet aan die trage snelheid als je daar niet wil voor bijbetalen.

Rare jongens die scarlet klantendienst.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”