PayTV - Prime

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Aangezien het over prime gaat weet ik niet waar ik hier mee terrecht moet, mijn verhaal als volgt:

Ik was klant bij Canal+ wat vervolgens overgegaan is in prime tv, vroeger was ik bij iNDi en 'k ben verhuist van Antwerpen naar Geel, bleek dat de decoder die ik bij indi prime betaal tv van telenet niet bruikbaar is op het telenet netwerk.

Dus belde ik naar telenet om de juiste decoder te verkrijgen, daar werd mij meegedeeld ofwel digitaal en een nieuw abonnement nemen of geen prime meer. Dus geen prime meer, .. ze zouden de overige maanden van het contract niet aanrekenen, en decoder gewoon terug eisen.

Nu hebben ze ondertussen al verschillende rekeningen gestuurd, waar in stond dat ik mijn decoder niet zou ingeleverd hebben, en de overige maanden moest betalen wat ik natuurlijk geweigerd heb, vreemdste van al vond ik dat men zei dat de decoder niet ingeleverd was, ..

Aangezien deze wel ingeleverd was, .. ze zeggen dat het nummer van de decoder niet klopt.

kan er iemand mij het nummer website van ombudsman geven ..? Want het begint me toch te vervelen dit heen en weer gedoe over een decoder die ik zou moeten inleveren die ik al ingeleverd heb.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Het helpt je niet, maar de vraag die mij direct te binnen schiet : En van wie zou die ingeleverde decoder dan zijn, volgens hen ? :lol:
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

dat vroeg ik me ook af, die vraag zal ik ook stellen in mijn volgend aangetekend schrijven.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Dezelfde problemen hier met hun decoder.

Bijna 20 jaar filmnet/canal+/Prime gehad. In augustus vorig jaar afgezegd, decoder binnengebracht, en ondertussen een tweede aanmaning gehad van een of ander bureau.

In de winkel zeggen ze alles in orde, die ook telefonisch kontakt opnemen met prime en bevestiging krijgen dat alles in orde is.
En toch nog een brief ontvangen van een of ander deurwaarderkantoor.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Mijn volgend aangetekend schrijven vraag ik een kopie waar ik een papier zou getekend hebben waar ik een andere decoder ontvangen zou hebben.

En één van de decoder die ik binnen geleverd heb, als ze dit niet kunnen voorleggen eis ik de ingediende decoder terug. om die zo aan de rechtmatige eigenaar terug te bezorgen. :twisted:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”