Mijn ouders hebben me hier wat gelapt.Belgacom tv en ik mag dan boeten met 200kb/sec
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ben je verplicht om bij belgacom adsl go te blijven?Of kan ik het internet opzeggen en bv naar dommel gaan?
Khoop hier toch een antwoord te vinden
mvg Tom
elke belgacom TV klant heeft zowiezo adsl2+ connectieSvekke schreef:Je zit nu zowiezo een jaar vast bij Belgacom. Als je daarna wil veranderen, dan is de huidige situatie dat je dan ook BGC TV verliest (misschien binnen een jaar kunnen de alternatieve ISP's ook BGC TV aanbieden, maar ik betwijfel het)
Wat je nu wel kunt doen, is vragen of ze je op ADSL2+ of VDSL kunnen zetten, dan is de snelheid tijdens het tv kijken toch hoger dan 200Kb/sec.
Is dan eigenlijk wel stom dat ze niet meteen 8Mbit geven zodat je altijd aan volle snelheid kan surfen.hoy69 schreef:elke belgacom TV klant heeft zowiezo adsl2+ connectieSvekke schreef:Je zit nu zowiezo een jaar vast bij Belgacom. Als je daarna wil veranderen, dan is de huidige situatie dat je dan ook BGC TV verliest (misschien binnen een jaar kunnen de alternatieve ISP's ook BGC TV aanbieden, maar ik betwijfel het)
Wat je nu wel kunt doen, is vragen of ze je op ADSL2+ of VDSL kunnen zetten, dan is de snelheid tijdens het tv kijken toch hoger dan 200Kb/sec.
6.6 mbit waarvan 4mbit naar TV gaat en 2 en eenklets voor je internet overblijft. Als de Tv afstaat krijg je gewoon 4mbit voor internet
Klopt niet helemaal . ' Waar beschikbaar' moest er bij staan .. ik heb gewoon een ADSL1 profiel van 4,6 mbit/ 512kbit .. ADSL2+ of VDSL hier nog niet beschikbaar helaas .. en surfen als ik belgacom tv kijk is drama .. ( hou amper een goeie 50kb/sec over .. )
elke belgacom TV klant heeft zowiezo adsl2+ connectie
6.6 mbit waarvan 4mbit naar TV gaat en 2 en eenklets voor je internet overblijft. Als de Tv afstaat krijg je gewoon 4mbit voor internet
volle snelheid van adsl2+ zou 24mbit zijn.ZMD schreef:Is dan eigenlijk wel stom dat ze niet meteen 8Mbit geven zodat je altijd aan volle snelheid kan surfen.hoy69 schreef:elke belgacom TV klant heeft zowiezo adsl2+ connectieSvekke schreef:Je zit nu zowiezo een jaar vast bij Belgacom. Als je daarna wil veranderen, dan is de huidige situatie dat je dan ook BGC TV verliest (misschien binnen een jaar kunnen de alternatieve ISP's ook BGC TV aanbieden, maar ik betwijfel het)
Ik vermoed dat je op de uiterste "grens" voor belgacom tv zit (rond de 3km van de centrale). Waar een adsl1 profiel op 4.6mbit waarschijnlijk beter werkt als een adsl2+ profiel op 6mbit.Kitt schreef:Klopt niet helemaal . ' Waar beschikbaar' moest er bij staan .. ik heb gewoon een ADSL1 profiel van 4,6 mbit/ 512kbit .. ADSL2+ of VDSL hier nog niet beschikbaar helaas .. en surfen als ik belgacom tv kijk is drama .. ( hou amper een goeie 50kb/sec over .. )
Zou me toch verbazen .. technieker heeft et gemeten op zijn laptop 2,2 km zit ik volgens hem .. en ik dacht net dat ADSL2 minder afstandsgevoelig was of ADSL1 ..Joris84 schreef:Ik vermoed dat je op de uiterste "grens" voor belgacom tv zit (rond de 3km van de centrale). Waar een adsl1 profiel op 4.6mbit waarschijnlijk beter werkt als een adsl2+ profiel op 6mbit.Kitt schreef:Klopt niet helemaal . ' Waar beschikbaar' moest er bij staan .. ik heb gewoon een ADSL1 profiel van 4,6 mbit/ 512kbit .. ADSL2+ of VDSL hier nog niet beschikbaar helaas .. en surfen als ik belgacom tv kijk is drama .. ( hou amper een goeie 50kb/sec over .. )
je betaald voor 1mbit de rest krijg je er gratis bij ...ZMD schreef:Ik weet het, maar Belgacom precies nog niet![]()
Nee, ik bedoelde dat ze 8Mbps moeten geven ipv 6Mbps, zodat men gewoon aan 4Mbps (de snelheid waarvoor men betaald) verder kan surfen als er tv gekeken wordt.
Ben jij technicus dat jij over die info beschikt? Of gis je ?Kitt schreef:Klopt niet helemaal . ' Waar beschikbaar' moest er bij staan .. ik heb gewoon een ADSL1 profiel van 4,6 mbit/ 512kbit .. ADSL2+ of VDSL hier nog niet beschikbaar helaas .. en surfen als ik belgacom tv kijk is drama .. ( hou amper een goeie 50kb/sec over .. )