skynet, geen smallband meer
ik had eergisteren nog maar 300 MB over dus ging ik nog vlug even de 36 uren truc gebruiken om wat te leechen
Gisterenavond kwam ik dan ook op slowband.
Ik ben een volhouder dus dat hield mij niet tegen en met slowband kan ik nog altijd 10KB/s downloaden dus ik zet door met downloaden.
Maar nu gebeurde er iets raar. Ik ga vanmiddag op het internet en ik heb weer breedband
Hebben anderen dat ook?
Gisterenavond kwam ik dan ook op slowband.
Ik ben een volhouder dus dat hield mij niet tegen en met slowband kan ik nog altijd 10KB/s downloaden dus ik zet door met downloaden.
Maar nu gebeurde er iets raar. Ik ga vanmiddag op het internet en ik heb weer breedband
Hebben anderen dat ook?
- brooklyn
- Elite Poster
ff in het oog houden de komende dagen
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Ik was paar maand geleden bij dommel met een maat en maat vertelde hem dat hij de eind van de maand truk uithaalde bij skynet en vroeg waarom belgacom er niets aan deed.
Volgens die gast kwam het omdat skynet lomp was, er moest gewoon een script geplaatst worden en dan zou deze truk niet meer werken.
Denk dat dommel/edpnet veel meer klanten zouden krijgen moest belgacom dit gaan toepassen.
Ik denk dat Belgacom dit dan ook bewust ongemoeid laat...
Volgens die gast kwam het omdat skynet lomp was, er moest gewoon een script geplaatst worden en dan zou deze truk niet meer werken.
Denk dat dommel/edpnet veel meer klanten zouden krijgen moest belgacom dit gaan toepassen.
Ik denk dat Belgacom dit dan ook bewust ongemoeid laat...
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Is al een hele tijd terug zo.
De 36h truck is er weer eentje van 72h geworden. Oh je moet een trage router hebben, dan heb je misschien pech.
De 36h truck is er weer eentje van 72h geworden. Oh je moet een trage router hebben, dan heb je misschien pech.
-
- Starter
Bij mij werkt dat al een aantal maand niet goed meer; op het moment dat ik bij skynet over de limiet gaat reconnect mijn router vanzelf en zit ik op smallband, wat vroegr nooit het geval was...
EDIT - Maar hier inderdaad het zelfde: normaal al de hele week smallband maar toch downe aan 400KB/sec...
EDIT - Maar hier inderdaad het zelfde: normaal al de hele week smallband maar toch downe aan 400KB/sec...
Laatst gewijzigd door samyboyseke 25 feb 2007, 10:28, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Premium Member
net niet. Ze hebben toch ook nooit reclame gevoerd rond het feit dta hun meter in het verleden niet werkte? Net zomin als andere providers dit doen (evonet bvb?)CueBoy schreef:Als dit de nieuwe Skynet strategie is, dan zouden ze daar toch reclame rond voeren ? Neen ??
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Zoals ik het mij herinner, was het -in den beginne- niet de meter die niet werkte, dan wel het feit dat de volumelimiet niet afgedwongen werd.
Later was er de 72u/36u leechtruc... Die werd idd. niet algemeen bevestigd of "gemarket" door Belgacom/Skynet, maar als je als gebruiker een beetje de volumemeter in de gaten hield, dan wist je wel dat het volume upgedate werd na het verbreken van de connectie.
Als je daarentegen je smallband afschaft, dan is dit toch wel degelijk een argument dat je tegenover je toekomstige klanten wilt uitspelen (net zoals Dommel dat doet bv.), lijkt me.
Later was er de 72u/36u leechtruc... Die werd idd. niet algemeen bevestigd of "gemarket" door Belgacom/Skynet, maar als je als gebruiker een beetje de volumemeter in de gaten hield, dan wist je wel dat het volume upgedate werd na het verbreken van de connectie.
Als je daarentegen je smallband afschaft, dan is dit toch wel degelijk een argument dat je tegenover je toekomstige klanten wilt uitspelen (net zoals Dommel dat doet bv.), lijkt me.
If you can't beat them, confuse them.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Stel u voor. Belgacom die reclame maakt met "limietloos internet". Dat, in contrast met Telenet, het "snelste internet".
Welke van de 2 is het beste verkoopsargument? Ik weet wat te kiezen hoor
Welke van de 2 is het beste verkoopsargument? Ik weet wat te kiezen hoor
-
- Starter
UPDATE
Vandaag al 4 maal de verbinding verbroken om te checken maar nog steeds niet op smallband hoewel op e-services 15gb van de 15gb verbruikt (al een hele week) staat.... Strange
[zouk es naar belgacom belle da ze me op smallband moete zette? ]
reconnect eens; bijna zeker van dat het gaat lukken...
Vandaag al 4 maal de verbinding verbroken om te checken maar nog steeds niet op smallband hoewel op e-services 15gb van de 15gb verbruikt (al een hele week) staat.... Strange
[zouk es naar belgacom belle da ze me op smallband moete zette? ]
BasicQ schreef:Hier anders nog steeds werkende smalband...
reconnect eens; bijna zeker van dat het gaat lukken...
Laatst gewijzigd door samyboyseke 25 feb 2007, 17:42, in totaal 4 gewijzigd.
- brooklyn
- Elite Poster
misschien testen ze uit hoe ver de mensen gaan ?
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
Dvico Tvix 6500A user
- brooklyn
- Elite Poster
meon schreef:Misschien dat ze iets aan het voorbereiden zijn dat nog strenger, realtime uw limiet kan afdwingen
dan was dit mijn laatste maand skynet na 8 jaar
Dvico Tvix 6500A user
hier lukt het ook niet meer.
Toch 60 gb binnengehaalt
Toch 60 gb binnengehaalt
-
- Starter
Zou ik ik ook supr graag wille ma vandaag te weten gekomen dak nog vast bij belgacom moe blijve tot SEPTEMBER!! :s
hoy69 schreef:LET maar op met die leechtruk, dat je uw trafiek van volgende maand ook al niet opgesnoept hebt. tegenwoordig word het trafiek quasi realtime berekend.
Bedoel je daarmee dat de truck niet meer uit te halen is ?
-
- Elite Poster
- Contacteer:
hoy69 schreef:LET maar op met die leechtruk, dat je uw trafiek van volgende maand ook al niet opgesnoept hebt. tegenwoordig word het trafiek quasi realtime berekend.
Hoeveel keer nog.. Als je maar op tijd disconnect (en dan moet je klok ook goed staan) blijft het in die maand. Er wordt niets overgedragen naar de volgende.
Debruineo schreef:hoy69 schreef:LET maar op met die leechtruk, dat je uw trafiek van volgende maand ook al niet opgesnoept hebt. tegenwoordig word het trafiek quasi realtime berekend.
Hoeveel keer nog.. Als je maar op tijd disconnect (en dan moet je klok ook goed staan) blijft het in die maand. Er wordt niets overgedragen naar de volgende.
inderdaad, sommige helpdesk medewerkers zitten deze leugens warschijnlijk te vertellen en daardoor begint iedereen het nog te geloven ook.
btw, de skynet forums zijn nu al meer dan 2 dagen niet bereikbaar en waar moet ik mijn gal nu uitspuwen over de datalimieten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
samyboyseke schreef:Zou ik ik ook supr graag wille ma vandaag te weten gekomen dak nog vast bij belgacom moe blijve tot SEPTEMBER!! :s
Gelukkig ben ik nooit op hun onozele acties ingegaan
Ik ben al een dikke 14 maand een gelukkige klant van Dommel
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Ik denk dat ik weet hoe het komt dat jullie bij Belgacom even geen smalband meer hadden... Belgacom reageerde gewoon op de concurrentie van Telenet!
(zie valentijnsbericht op de webstie van Tik)
(zie valentijnsbericht op de webstie van Tik)
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.