meter stil 0
- JonathanOppeel
- Member
- Contacteer:
mijn meter blijft maar op 0 staan ook op mijn telenet. heeft nog iemand dat probleem, nog niet naar telenet gebeld omdat dit nogal leuk is maar wi wel niet ineens voor een verassing komen te staan.
Trek het je niet aan, de wereld gaat eraan.
Ja, hier zelfde maar ik dacht dat het kwam omdat ik nog maar een week bij Telenet ben en naar Dommel ga, maar ik trek mij er niets van aan maar downloadeuhhh het is hun schuld dat hunne meter niet werkt mijn niet dus
Gratis volume: 169.051 MB
als ter gratis staat is het gratis
Gratis volume: 169.051 MB
als ter gratis staat is het gratis
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Uit vele berichten op forums blijkt dat het bij de meeste mensen weer telt.
- JonathanOppeel
- Member
- Contacteer:
yep hij telt weet
- JonathanOppeel
- Member
- Contacteer:
ditCh schreef:http://www.tik.be/pub/nieuws/telenet_geeft_een_valentijnsgeschenk
l
ink werktniet
JonathanOppeel schreef:ditCh schreef:http://www.tik.be/pub/nieuws/telenet_geeft_een_valentijnsgeschenk
l
ink werktniet
tik.be is momenteel down.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Niet waar!
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
localhost schreef:Niet waar!
zullen we eens vlug veranderen.
Ik zal eens een bommetje laten tikken bij de tikkende tik server. Wees maar gerust. Lang al er niet meer getikt worden.
Laatst gewijzigd door hellsnake 05 apr 2007, 18:25, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
mij telemeter is nu stilgevallen ik sta al van dindag toen mijn fakturatiedatum begon op 0.03 GB
proxiboyke schreef:mij telemeter is nu stilgevallen ik sta al van dindag toen mijn fakturatiedatum begon op 0.03 GB
Daar valt maar één ding aan te doen.
LEECHEN!!!!
proxiboyke schreef:mij telemeter is nu stilgevallen ik sta al van dindag toen mijn fakturatiedatum begon op 0.03 GB
Je hebt toch zeker via 'Mijn Telenet' gechecked hoop ik, niet enkel via een tooltje als ISPmonitor. Want het is goed mogelijk dat je nu al die nieuwe telemeter hebt met up- en download tesamen, wat ook wil zeggen dat geen enkele van de huidige telemeter tooltjes nog correct zal werken.
Voor telenet is enkel hun eigen meter geldig, dus als om één of andere reden externe tooltjes niet werken en je komt hierdoor op smalband, dan kan je daar moeilijk Telenet de schuld van geven.