kheb eens heel diep de geschiedenis van het forum onderzocht

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Joris!
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:22

ik heb eens heel diep de geschiedenis van dit forum onderzocht en kzag daar zo'n post staan van "inter" naam: "Hoe 10 GB skynet omzeilen? Hier is het antwoord !!!!!" inhoud: "Persoonlijk denk ik dat iedereen wel die limiet vervelend vindt. Ja, zelfs de belgacom medewerkers die een adsldemo@SKYNET account gebruiken om onbeperkt te downen ... wie tot de vriendenkring behoort krijgt wel het passwoord van die account zodat hij een week onbeperkt kan downloaden !
Hoe kan je nu toch die 10 gb omzeilen?
1)Een eerste mogelijkheid bestaat erin om net voor de 10 GB te disconnecten en dan 36 hr full speed (350KB/s) te downloaden. Resultaat : 9,5 GB + 40 GB = 49.5 GB. Wanneer nu terug de 36 hr disconnect komt zit je op smallband.
2)Een tweede mogelijkheid die nog meer oplevert is gebruik maken van een router, deze zorgt ervoor dat je heel snel disconnect en reconnect. Ipv net voor de 10 GB te disconnecten, doe je het nu voor de 7 GB !!! (das het moment waarop ze een mail sturen en de volgende keer dat je reconnect op smallband zit). Dus disconnecten VOOR 7GB, 36 hr fullspeed downloaden, je krijgt disconnect MAAR je blijft op fullspeed want pas nu krijg je je mail dat je bij de volgende login op smallband zal komen. Resultaat : 6.5 GB + 40GB (eerste disconnect)+ (40GB (tweede disconnect) = 86,5 GB !!!!
3) Als je nu kijkt naar je volume op de site zal je merken dat de volle datatransfer zelfs niet geregistreerd staat, enkel de upload zal kloppen
4) Heb je nog niet genoeg, koop dan 1 volumepack, download er 4,5 GB van, disconnect en dan terug 36 hr fullspeed. Resultaat : 86,5 GB + 4.5GB + 40 GB = 131 GB !!!

Onthou dat dit systeem enkel werkt als je snel kan reconnecten, met mijn groene alcatel speedtouch lukte dit niet, met de mentor router wel

Waarom typ ik dit?
1)Tot twee maanden geleden was ik heel tevreden van skynet, zolang er geen problemen zijn heb je zeker niet te klagen MAAR als er ooit iets deftigs scheelt (zoals overschakeling naar A2F) wordt je op alle mogelijke manieren tegengewerkt !
2)Het is hypocriet dat Belgacom medewerkers hun eigen pleziertjes verzorgen en anderen in de kou laten staan !

Veel plezier hiermee

PS aan de mods : dacht dat dit leuke info was dus gelieve niks te veranderen of te verwijderen aan deze thread, het is in het voordeel van de skynet gebruikers "

dit is vrij oud dus zou dat nu nog werken, zoja help mij dan want ik wil van die vervelend lage downloadlimiet van 10 gb af

PS: ik zit bijna al na de 1ste week van de maand aan die limiet van 10 GB :|
-_-
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

blijkbaar zijt ge heel diep gegaan bij uw onderzoek, want die leechtruuk werd om de 5 minuten gepost/vermeld en werkt trouwens (naar het schijnt) niet meer zoals er in een post van amper 4-5 dagen geleden staat
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Help mij a.u.b. van die vervelende downloadlimiet van 10 GB/maand!!!


Neem edpnet of dommel en je bent er vanaf... simpel he!

greetz,

Nob
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

kUmbro schreef:blijkbaar zijt ge heel diep gegaan bij uw onderzoek, want die leechtruuk werd om de 5 minuten gepost/vermeld en werkt trouwens (naar het schijnt) niet meer zoals er in een post van amper 4-5 dagen geleden staat

Het wordt alleen overgezet als je een connectie hebt die de twee maanden overlapt. Je moet de connectie dus gewoon afbreken voor de volgende maand begint en dan wordt het volume niet overgezet.
Ik gebruik de 36 uren truc al altijd en nog nooit problemen gehad.
Joris!
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:22

hellsnake schreef:
kUmbro schreef:blijkbaar zijt ge heel diep gegaan bij uw onderzoek, want die leechtruuk werd om de 5 minuten gepost/vermeld en werkt trouwens (naar het schijnt) niet meer zoals er in een post van amper 4-5 dagen geleden staat

Het wordt alleen overgezet als je een connectie hebt die de twee maanden overlapt. Je moet de connectie dus gewoon afbreken voor de volgende maand begint en dan wordt het volume niet overgezet.
Ik gebruik de 36 uren truc al altijd en nog nooit problemen gehad.
ik wist niet dat ge die kon omzeilen omdat ik der nooit bij stilgestaan heb ¬_¬
-_-
Joris!
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:22

kan iemand mij helpen :p
-_-
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

inhoud: "Persoonlijk denk ik dat iedereen wel die limiet vervelend vindt. Ja, zelfs de belgacom medewerkers die een adsldemo@SKYNET account gebruiken om onbeperkt te downen ... wie tot de vriendenkring behoort krijgt wel het passwoord van die account zodat hij een week onbeperkt kan downloaden !
Hoe kan je nu toch die 10 gb omzeilen?
Waarom moet men altijd beroep doen op illegale practijken?
Dit werd recent gepost wegens 'n technisch probleempje Belgacom Skynet.
Waarom geen niet de mogelijkheid van ADSL Multi gebruiken, dan heb je op legale wijze 15 GB per maand ter beschikking.
(deze optie is nu echter niet meer ter beschikking)

De actuele situatie vind je hieronder.
( http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... olume_pack )
En
( http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... t_security )

Vermoedelijk zal ik dus overstappen naar 1 gratis licentie met ADSL Plus, daar de versie ADSL Multi afgeschaft wordt.
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 20 feb 2007, 20:07, in totaal 1 gewijzigd.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Je kan de 36 uren truc moeilijk illegaal noemen. Het is toch niet onze schuld dat ze een abnormaal lage downloadlimiet handhaven.

En waarom heb jij eigenlijk multi? je hebt maar 1.5GB gebruikt deze maand.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

hellsnake schreef:En waarom heb jij eigenlijk multi? je hebt maar 1.5GB gebruikt deze maand.
Belgacom Security Pack mss?
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

meon, was sneller... ik was details aan opzoeken...
hellsnake schreef:En waarom heb jij eigenlijk multi? je hebt maar 1.5GB gebruikt deze maand.
Dat is toch duidelijk, daar was tot nu toe, en tot het einde van dit contract Norton Security 2006 inbegrepen. (+ resterende looptijd in 2007)
Aangezien de promotie ADSL Multi & Pc Security op ADSL Go wordt stopgezet, krijgt U de optie ADSL Multi gratis tot de normale vervaldag van uw bijkomende licentie(s)

Toegekend aan lijn: xxx xxxxxx
In quote, deel uit factuur (Tariefformules en kortingen)

:wink:
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

dat was idd al een oude thread ...
Zou echt niet weten als het nu nog werkt want daarna heb ik adsl2fit en easynet gehad. Nu EDP.

Greetings
Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Blue-Sky schreef: Dat is toch duidelijk, daar was tot nu toe, en tot het einde van dit contract Norton Security 2006 inbegrepen. (+ resterende looptijd in 2007)
:wink:


Blue-Sky als je multi moet nemen enkel en alleen voor Norton Security 2006 :roll: :roll:
Er zijn meer dan genoeg alternatieven hoor die je veel minder kosten.
Maar je doet natuurlijk wat je wil he :lol: Gelukkig doet zot zijn nog steeds geen pijn he :lol:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

inter schreef:dat was idd al een oude thread ...
Daar se, Inter, u heb ik al effe niet meer hier gezien! Alles goe? :)
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

ketter schreef:Maar je doet natuurlijk wat je wil he :lol: Gelukkig doet zot zijn nog steeds geen pijn he :lol:
Als ik zo de klachten, of hoe wil je het noemen... zie over andere providers dan blijf ik liever waar ik ben.

En zijn er inderdaad wel die nie goe wijs zijn, om het niet zo cru uit te drukken.

De optie Multi kost per maand, € 5.00 (incl. BTW)

Kun je daar voor sukkelen?
(bijvoorbeeld, voor diegenen welke niet toekomen met 10 GB/maand)

Terwijl je anders al 5 € moet neertellen om één volume pack te bestellen.

Trek er zelf je besluit uit.
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 20 feb 2007, 23:31, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Blue-Sky schreef:
ketter schreef:Maar je doet natuurlijk wat je wil he :lol: Gelukkig doet zot zijn nog steeds geen pijn he :lol:
Als ik zo de klachten, of hoe wil je het noemen... zie over andere providers dan blijf ik liever waar ik ben.

En zijn er inderdaad wel die nie goe wijs zijn, om het niet zo cru uit te drukken.

De optie Multi kost per maand, € 5.00 (incl. BTW)

Kun je daar voor sukkelen?
(bijvoorbeeld, voor diegenen welke niet toekomen met 10 GB/maand)

Terwijl je anders al 5 € moet neertellen om een volume pack te bestellen.

Trek er zelf je besluit uit.


idd dan is die 5€ de moeite waard maar als je ze niet gebruikt vind ik persoonlijk het weggegooid geld
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Ofwel in mijn geval, Norton 2007 aankopen. (voor €79,99 per jaar)
Dan hoef ik enkel de ADSL Go te behouden, vermits ik toch genoeg heb met 10 GB/maand.
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 23 feb 2007, 12:22, in totaal 1 gewijzigd.
Joris!
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:22

Hoe komt het dat da daar zou goeiekoop is tegenover Skynet?
Skynet is dikke rommel, den helft van den tijd lade uw pagina's ni tegoei (zowel op mijn pc als die van men broer)
-_-
Joris!
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:22

ketter schreef:
Blue-Sky schreef:
ketter schreef:Maar je doet natuurlijk wat je wil he :lol: Gelukkig doet zot zijn nog steeds geen pijn he :lol:
Als ik zo de klachten, of hoe wil je het noemen... zie over andere providers dan blijf ik liever waar ik ben.

En zijn er inderdaad wel die nie goe wijs zijn, om het niet zo cru uit te drukken.

De optie Multi kost per maand, € 5.00 (incl. BTW)

Kun je daar voor sukkelen?
(bijvoorbeeld, voor diegenen welke niet toekomen met 10 GB/maand)

Terwijl je anders al 5 € moet neertellen om een volume pack te bestellen.

Trek er zelf je besluit uit.


idd dan is die 5€ de moeite waard maar als je ze niet gebruikt vind ik persoonlijk het weggegooid geld

Jama, tis voor te online gamen ik speel namelijk de gansen dag "Wolfenstein Enemy Territory" (online dus) en als men broer of ik een internetpagina laad begint dat spel de schokken... en als we dan nog aan onze limiet zitten dan begint dat ding te flippen (en t ligt niet aan men pc dies snel genoeg :|)
-_-
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Joris! schreef:Hoe komt het dat da daar zou goeiekoop is tegenover Skynet?
Skynet is dikke rommel, den helft van den tijd lade uw pagina's ni tegoei (zowel op mijn pc als die van men broer)


vraag 1: Het is daar goedkoper omdat het geen afzetters zijn zoals Belgacom en telenet. Telenet heeft namelijk een monoplie op de kabel waardoor niemand anders internet mag aanbieden via de kabel. Belgacom heeft wel conncurrentie maar het zijn redelijk nieuwe onbekende providers omdat ze geen reclame maken. Het grootste deel van de bevolking kent dan ook alleen maar Belgacom en telenet waardoor die maar blijven groeien. Veel mensen willen ook niet de moeite nemen om te veranderen van provider.

vraag 2: Pagina's die verkeerd laten ligt niet aan Belgacom. Heb je de nieuwste internet explorer al eens geinstalleerd? Ofr misschien eens Firefox proberen want volgens mij is je browser gewoon verouderd.

en als we dan nog aan onze limiet zitten dan begint dat ding te flippen (en t ligt niet aan men pc dies snel genoeg Neutral)

Dat is normaal natuurlijk. Op smallband is er niet genoeg bandbreedte aanwezig dus als je een website probeerd te openen wordt alles gebruikt waardoor het spel geen gegevens meer kan doorsturen.
Laatst gewijzigd door hellsnake 21 feb 2007, 00:23, in totaal 1 gewijzigd.
Joris!
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:22

Joris! schreef:
ketter schreef:
Blue-Sky schreef:
ketter schreef:Maar je doet natuurlijk wat je wil he :lol: Gelukkig doet zot zijn nog steeds geen pijn he :lol:
Als ik zo de klachten, of hoe wil je het noemen... zie over andere providers dan blijf ik liever waar ik ben.

En zijn er inderdaad wel die nie goe wijs zijn, om het niet zo cru uit te drukken.

De optie Multi kost per maand, € 5.00 (incl. BTW)

Kun je daar voor sukkelen?
(bijvoorbeeld, voor diegenen welke niet toekomen met 10 GB/maand)

Terwijl je anders al 5 € moet neertellen om een volume pack te bestellen.

Trek er zelf je besluit uit.


idd dan is die 5€ de moeite waard maar als je ze niet gebruikt vind ik persoonlijk het weggegooid geld

Jama, tis voor te online gamen ik speel namelijk de gansen dag "Wolfenstein Enemy Territory" (online dus) en als men broer of ik een internetpagina laad begint dat spel de schokken... en als we dan nog aan onze limiet zitten dan begint dat ding te flippen (en t ligt niet aan men pc dies snel genoeg :|)
Want door alleen nog maar dat spel te spele verbruikt dat ding al kweetnie oeveel mb's zegt men broer :s:s:s dus is die www.dommel.com wel te vertrouwen? :p
-_-
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Joris! schreef:Want door alleen nog maar dat spel te spele verbruikt dat ding al kweetnie oeveel mb's zegt men broer :s:s:s dus is die www.dommel.com wel te vertrouwen? :p
Ja, ET verspeeld megabytes.... Je krijgt 10.240 MB per maand. Als het écht enkel ET is dat voor het verbruik zorgt, dan zou dat ruimschoots moeten toekomen.
En dommel vertrouwen... Ik vertrouw niemand. :twisted: :p
Joris!
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:22

meon schreef:
Joris! schreef:Want door alleen nog maar dat spel te spele verbruikt dat ding al kweetnie oeveel mb's zegt men broer :s:s:s dus is die www.dommel.com wel te vertrouwen? :p
Ja, ET verspeeld megabytes.... Je krijgt 10.240 MB per maand. Als het écht enkel ET is dat voor het verbruik zorgt, dan zou dat ruimschoots moeten toekomen.
En dommel vertrouwen... Ik vertrouw niemand. :twisted: :p
lol:p
:roll: IS dommel te vertrouwen? of houde ze u gewoon regelrecht voor de zot? want kwil namelijk overstappe van Skynet naar Dommel, maar ik weet niet of het te vertrouwen is, daarom...
-_-
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Joris! schreef:
meon schreef:
Joris! schreef:Want door alleen nog maar dat spel te spele verbruikt dat ding al kweetnie oeveel mb's zegt men broer :s:s:s dus is die www.dommel.com wel te vertrouwen? :p
Ja, ET verspeeld megabytes.... Je krijgt 10.240 MB per maand. Als het écht enkel ET is dat voor het verbruik zorgt, dan zou dat ruimschoots moeten toekomen.
En dommel vertrouwen... Ik vertrouw niemand. :twisted: :p
lol:p
:roll: IS dommel te vertrouwen? of houde ze u gewoon regelrecht voor de zot? want kwil namelijk overstappe van Skynet naar Dommel, maar ik weet niet of het te vertrouwen is, daarom...

Ze zijn te vertrouwen. Ga anders eens naar het dommel.com gedeelte van het forum en vraag daar naar meningen van klanten.
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

hellsnake schreef:
Joris! schreef:
meon schreef:
Joris! schreef:Want door alleen nog maar dat spel te spele verbruikt dat ding al kweetnie oeveel mb's zegt men broer :s:s:s dus is die www.dommel.com wel te vertrouwen? :p
Ja, ET verspeeld megabytes.... Je krijgt 10.240 MB per maand. Als het écht enkel ET is dat voor het verbruik zorgt, dan zou dat ruimschoots moeten toekomen.
En dommel vertrouwen... Ik vertrouw niemand. :twisted: :p
lol:p
:roll: IS dommel te vertrouwen? of houde ze u gewoon regelrecht voor de zot? want kwil namelijk overstappe van Skynet naar Dommel, maar ik weet niet of het te vertrouwen is, daarom...

Ze zijn te vertrouwen. Ga anders eens naar het dommel.com gedeelte van het forum en vraag daar naar meningen van klanten.


Jah, want als er één forum is met groupies is het dommel wel ^^
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

zippie666 schreef:Jah, want als er één forum is met groupies is het dommel wel ^^

of apple
Joris!
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:22

ik gebruik Internet Explorer 7.0 + Mozilla Firefox (de laatste nieuwe)
men pc systeeminhoud:

Intel PIV 3.0 Ghz socket 478 800Mhz
Prescot
Aopen Ax4SPE Max II moederbord
incl geluidskaart
512 MB geheugen Apacer DDR400
(2x256)
3.5" disk drive Sony

250 GB HD Maxtor (SATA)
Aopen Geforce Fx5500 256MB DVI TV-OUT
TFT BenQ 17 FP783 v2 76HZ Black ver 12ms
Aopen 16x DVD-rom speler
-_-
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

In deze thread, wordt er veel gequoted... (met ellenlange quotes)

Misschien moet we die titel eens aanpassen, ik heb eens heel diep in het glas gekeken? :lol:

Ik zal je signature niet meer lezen denk ik. :-)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Blue-Sky schreef:Misschien moet we die titel eens aanpassen, ik heb eens heel diep in het glas gekeken? :lol:


Wel, het zou je affectie naar Norton wel een beetje kunnen verklaren. :-D (je vorige respons).Ik bedoel maar, ja ik begrijp dat je (heel raar) perfect tevreden bent over Symantec's "programma", maar een ISP die me dat ding aan zou proberen te smeren heeft zijn beste dag nog niet gehad. :twisted:

Offtopic, ik heb op Cnet eens naar de score gekeken die gebruikers aan NAV2007 meegeven. Een gammele 3.1 op 10, wat vrij goed overeenkomt met mijn eigen idee. Andere sites komen met vergelijkbare cijfers.

Helemaal niet zien als kritiek hoor, ik vind het gewoon wonderlijk dat ik toch *iemand* ken die tevreden is over de consumer versie van NAV. :!:
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

De norton producten verbruiken veel recources maar echt slecht op gebied van beveiliging zijn ze niet.
En als je dan toch een snelle computer hebt kan je hem evengoed gebruiken door er een veeleisende virusscaner op te zetten.
En je moet de cijfers natuurlijk wel relativeren. Hoge bomen vangen namelijk veel wind.
Als je naar een cijfer van windows zou zoeken zou je veel lager uitkomen maar toch wordt het door iedereen gebruikt.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

hellsnake schreef:De norton producten verbruiken veel recources maar echt slecht op gebied van beveiliging zijn ze niet.
En als je dan toch een snelle computer hebt kan je hem evengoed gebruiken door er een veeleisende virusscaner op te zetten.
Wel, ik zeg nu niet dat ik een snelle computer heb, het is maar 'n P4.
Maar toch volstaat dit om Norton zonder probleem te draaien.
kaween schreef:Helemaal niet zien als kritiek hoor, ik vind het gewoon wonderlijk dat ik toch *iemand* ken die tevreden is over de consumer versie van NAV.
Zie ik ook niet aan als kritiek, neem ik graag aan, als deze van bekwame mannen komt. :-)
BasicQ
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 20 jun 2003, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Blue-Sky schreef:
hellsnake schreef:De norton producten verbruiken veel recources maar echt slecht op gebied van beveiliging zijn ze niet.
En als je dan toch een snelle computer hebt kan je hem evengoed gebruiken door er een veeleisende virusscaner op te zetten.
Wel, ik zeg nu niet dat ik een snelle computer heb, het is maar 'n P4.
Maar toch volstaat dit om Norton zonder probleem te draaien.
kaween schreef:Helemaal niet zien als kritiek hoor, ik vind het gewoon wonderlijk dat ik toch *iemand* ken die tevreden is over de consumer versie van NAV.
Zie ik ook niet aan als kritiek, neem ik graag aan, als deze van bekwame mannen komt. :-)

Hebt ge norton al eens afgezet ;-) om het verschil te merken... :twisted:
Joris!
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:22

Wa interesere mij die virusscanners :p ik koop mij achter een jaa rofzo toch nen nieuwe en als deze dervoor al kapot gaat dan koop ik mij nog vroeger ne nieuwe oe rapper ik dervanaf ben oe liever (koop ik ne gamepc)

PS: kzal men sig ff change :p
-_-
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Als ge dan blijkbaar toch geld teveel hebt, koop mij dan gelijk ook maar ne nieuwe.

:roll:
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Joris! schreef:Wa interesere mij die virusscanners :p

PS: kzal men sig ff change :p
Ja, Joris heb je een popup blokker op je PC in gebruik :???:
Ik had je namelijk een PM (persoonlijk bericht) gestuurd, maar je schijnt dat niet te merken.
Ofwel heb jij "pop up" toelaten niet ingeschakeld in het forum menu.

Daar kun je dat instellen: Laat een Pop up zien als ik (jij) nieuwe Privé berichten heb (t)
Instelbaar via Profiler.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”