Hallo
Graag had ik bij benstaande router de belgacom tv poort als 'gewone' lan poort gebruikt. Volstaat het hiervoor de 'TV plug' uit poort 4 te halen. En de vlan binding van poort 4 te veranderen van IDTV naar default?
Of moet ik ook andere firmware laden?
Is het aangeraden dit te doen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt
Al
Belgacom Philips router - TV Poort gebruiken als lan poort
Heeft er al ervaring met die philipsrouter?
Kan men die instellen wat internet betreft in bridgemode zodat bestaande router (wirless)in netwerk kan blijven gebruikt worden?
Nergens is er een volledige handleiding te vinden op itnernet of zoek ik verkeerd?
Kan men die instellen wat internet betreft in bridgemode zodat bestaande router (wirless)in netwerk kan blijven gebruikt worden?
Nergens is er een volledige handleiding te vinden op itnernet of zoek ik verkeerd?
Ja de reden is gewoon anders kan ik weer alles instellen en zoeken tot het perfect werkt zowel wired als wireless
Dit is enkel als info want begin te vrezen dat bij mijn verhuis naar oostende ik daar geenVDSL meer zal kunnen verkrijgen en dan begint de shit of ik moet dan ook BelgacomTV buiten gooien en enkel adsl terug nemen
Dit is enkel als info want begin te vrezen dat bij mijn verhuis naar oostende ik daar geenVDSL meer zal kunnen verkrijgen en dan begint de shit of ik moet dan ook BelgacomTV buiten gooien en enkel adsl terug nemen
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Als je het exacte merk, en de product naam erbij zou zetten, zou dat wel erg helpen.Lion schreef:Bijkomende info
De personen die in bezit zijn van zo'n philipsmodem
Was daar een cd bij?
Stond erop die cd een voledige handleiding voor instellen modem/router?
Maar je kan ook alvast zelf ook al is rondneuzen op het net, door het volgende te doen :
www.google.be > "merknaam reeksaanduiding" handleiding of manual > meestal levert zo'n zoekactie meteen de gewenste informatie op.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Da s juist probleem waarom ik mij nu tot userbase wend
Via google en andere is mij tot nu toe niet gelukt een handleiding te vinden voor de Philips CPWBS154
Op belgacomsupport vind je wel een quickstarthandleiding en op die van philips verwijst men naar belgacomsupport
Dus is mijn hoop nu gericht op diegenen die zulke modem in bezit hebben of zij dan ook in bezit zijn van een full handleiding
Via google en andere is mij tot nu toe niet gelukt een handleiding te vinden voor de Philips CPWBS154
Op belgacomsupport vind je wel een quickstarthandleiding en op die van philips verwijst men naar belgacomsupport
Dus is mijn hoop nu gericht op diegenen die zulke modem in bezit hebben of zij dan ook in bezit zijn van een full handleiding
- Robbe
- El Robre
- Contacteer:
Ze zijn idd vrij karig qua informatie, zowel bij Belgacom als bij Philips.
Maar als er een volledige handleiding op die meegeleverde cd zou staan.
Dan moet je deze zeker zonder probleem kunnen aanvragen bij Belgacom zelf.
Maar als er een volledige handleiding op die meegeleverde cd zou staan.
Dan moet je deze zeker zonder probleem kunnen aanvragen bij Belgacom zelf.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
via de site van Philips ga je normaal niks vinden, omdat deze modem/routers speciaal gemaakt zijn voor Belgacom...
PS:deze modem/router is ook gekend onder de naam Philips SNA6500
PS:deze modem/router is ook gekend onder de naam Philips SNA6500
Laatst gewijzigd door Patje 19 feb 2007, 19:23, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Robbe
- El Robre
- Contacteer:
Of zie hier ...patje schreef:via de site van Philips ga je normaal niks vinden, omdat deze modem/routers speciaal gemaakt zijn voor Belgacom...
Met die laatste vind'k wel iets dat het mogelijk zou kunnen zijn, nl. Philips SNA6500 manualPhilips schreef: Belgacom
Het Philips - CPWBS154/18 draadloos basisstation wordt alleen verkocht door Belgacom. Neemt u voor ondersteuning alstublieft contact op met Belgacom, telefoonnummer 0900 10 026. Indien u een Philips – CPWBS154/18 draadloos basisstation wilt kopen, bezoekt u dan de Belgacom website voor meer informatie.
patje schreef:PS:deze modem/router is ook gekend onder de naam Philips SNA6500
ja dat gaat ge moet dan wel inloggen met uw andere modem/routerLion schreef:Heeft er al ervaring met die philipsrouter?
Weet iemand of deze router ook geschikt is voor VDSL2?
Aangezien ik van plan ben om over te stappen van belgacom naar dommel en laatsgenoemde in 2008 VDSL2 zou kunnen aanbieden zou het wel handig zijn om geen nieuwe modem/router te moeten kopen.
Aangezien ik van plan ben om over te stappen van belgacom naar dommel en laatsgenoemde in 2008 VDSL2 zou kunnen aanbieden zou het wel handig zijn om geen nieuwe modem/router te moeten kopen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Beste,
Ik heb volgende configuratie: een Fritzbox(wireless) met één lan-poort. Van daaruit vertrek ik naar een switch met 8 poorten, die het netwerk bedienen.
Indien ik Belgacom TV wil, zou ik dan mijn configuratie kunnen gebruiken en vertrekken met een ethernetkabel naar de decoder, of de Fritzbox wireless gebruiken met een ontvanger aan de decoder???
mvg
Geert
Ik heb volgende configuratie: een Fritzbox(wireless) met één lan-poort. Van daaruit vertrek ik naar een switch met 8 poorten, die het netwerk bedienen.
Indien ik Belgacom TV wil, zou ik dan mijn configuratie kunnen gebruiken en vertrekken met een ethernetkabel naar de decoder, of de Fritzbox wireless gebruiken met een ontvanger aan de decoder???
mvg
Geert