problemen outlook express 6

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
iemand

hallo,
heb een nieuw acount aangemaakt maar weer verwijderd.
nu heb ik met mijn oud account problemen.
als ik ik outlook express opstart en men mail wil checken.
dan vraagt hij m'n gebruikersnaam en wachtwoord maar als ik dat ingeef
vraagt hij het weer.
enzo blijft het heel de tijd doorgaan.
wat zou hier het probleem van kunnen zijn?

ik heb een adsl go abbonement (groene kwal), outlook express 6


alvast bedankt

iemand
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Heb je het vinkje aangeduidt dat hij je wachtwoord moet onthouden? Je hebt toch toevallig het vinkje niet aangeduidt "aanmelden met beveiligde-wachtwoordverificatie"? Want dit laatste vinkje mag er niet staan.

Loopt er ergens een ander programma op de achtergrond die dit kan tegenwerken. Misschien een antivirus die te streng staat. Het is een wilde gok, maar het kan.

Cheers
Afbeelding
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

status skynet netwerk schreef:Er is momenteel een probleem met een van onze inkomende mailservers [POP3]. Hierdoor kan u zowel moeilijkheden ondervinden om uw emails op te halen via uw emailprogramma, alsook via onze webmail pagina’s.


hierdoor kan deze error voorkomen, ik heb er ook soms last va,
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

In de homepage van skynet zie je links staan Info&help, klik daarjuist naast op Internet, dan op Solution Center, dan op antwoorden zoeken, dan bij Onderwerp punt 15 aanklikken.
Print deze lijst af, dan controleer of al je instellingen kloppen!
Succes :-)
Afbeelding
iemand

thx ik zal het alvast proberen
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

iemand schreef:thx ik zal het alvast proberen

Hallo, misschien is het noodzakelijk dat je eens contact neemt met het gratis nr. helpdesk voor ADSL 0800 23451
geopend in de week van 09:00 tot 22:00 hr en tijdens het weekend van 10:00 tot 18:00 hr.
Door het maken van een nieuw account en het dan terug te verwijderen kan er een probleem zijn wat betreft je paswoord dat vastgehouden wordt door een cookie. (eventueel je cookies eens verwijderen en dan opnieuw proberen)
Ik hoop dat je de paswoorden kent welke je gegeven hebt voor je skypass en zo meer?
Erratum:Dan ben ik wel fout in verband met Cookies?Dit paswoord wordt dan lokaal vastgehouden, zoals Sub Zero als schreef door dat vinkje!
Sub Zero schreef:Heb je het vinkje aangeduidt dat hij je wachtwoord moet onthouden? Je hebt toch toevallig het vinkje niet aangeduidt "aanmelden met beveiligde-wachtwoordverificatie"? Want dit laatste vinkje mag er niet staan.
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 30 aug 2003, 09:47, in totaal 2 gewijzigd.
Afbeelding
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

bij email prgms zijn er geen cookies die roet in het eten kunnen stromen, volgens mij is het gewoon dat de pop servers op het ogenblik problemen hebben zoals ik al zei.


is je pc eigenlijk up2date? want er komen regelmatig patches uit voor outlook express
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 13 aug 2003, 17:58
Locatie: Reet
Contacteer:

Of gewoon een fout wachtwoord ingegeven.

Zorg ervoor dat er achter jouw gebruikersnaam geen "@SKYNET" achterstaat. En check ook even dat je wel degelijk het juiste wachtwoord heb hé. :-D

Misschien Num Lock af ofzo?
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Indien hij een wachtwoord en login opnieuw vraagt, druk eens op cancel en kijk naar de error die hij geeft, post die error hier eens zo kunnen we u waarschijnlijk beter helpen.

Dit indien al bovenstaande niet geholpen heeft ;-)
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”