Petitie telenet unlimited

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Er is een nieuwe petitie op deze site :
http://get.telenetunlimited.info/index_nl.php

Tekenen zou ik zeggen en doorsturen naar ieder die er om geeft.
Misschien ook iets voor op de frontpage ?
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

De volgende petitie.
Met geendatalimiet hebben we eigenlijk al gezien hoeveel dat uithaalt.
En waarom alleen Telenet?? Zowat elke provider in België heeft een limiet.
Maarja, tegen beter weten in heb ik toch maar getekend.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

We zouden een petitie gezamenlijk met PUB moeten richten naar de Europese Gemeenschap.

De overheid heeft aandelen bij Belgacom en de volumepaks leveren nog een hoop geld op, dus zei zullen niets doen.
Het zal via Europa moeten peis ik.

Maar PUB durft volgens mij zijne mond niet opentrekken tegen telenet, ze vinden de limieten zelfs niet prioriteit nummer 1.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Nah petities leveren weinig op, PUB en Userbase zouden een email campagne moeten opzetten.

Waarbij iedereen dezelfde standaardbrief naar de Europese Commissaris, de ombudsdienst, het BIPT, en zo stuurt.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Neem Dommel en dan ben je al een heel stuk beter af dan bvb Telenet of Skynet.Dit is nu eenmaal de gang van zaken in Belgie en daar zal zo direct niks aan veranderen vrees ik
stonestrong
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 01 jun 2005, 15:40

ketter schreef:Neem Dommel en dan ben je al een heel stuk beter af dan bvb Telenet of Skynet.Dit is nu eenmaal de gang van zaken in Belgie en daar zal zo direct niks aan veranderen vrees ik


idd, ik geef u gelijk. Dit monopolie ga je niet zo simpel breken hier in Belgie. Als ik mij niet vergis is belgacom een staatsbedrijf, dus het zou dom zijn moesten ze de markt opentrekken en de prijzen verlagen enzo, ze ontlopen belastingsgeld dan...

Ga gewoon voor een alternatief, ikzelf zit ook bij dommel, en verwacht van hun dat zij hun prijzen aanpassen wanneer belgacom dit zou doen. Ik was mijn eigen afwachtende houding beu (op een jaar tijd geen verandering gezien) dus ben ik maar van ISP veranderd, de voorwaarden waren massas beter!
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

ketter schreef:Neem Dommel en dan ben je al een heel stuk beter af dan bvb Telenet of Skynet.Dit is nu eenmaal de gang van zaken in Belgie en daar zal zo direct niks aan veranderen vrees ik


Zo versterk je de monopolie positie van Belgacom voor het geval je dat niet wist ... Dommel zit volledig op het BGC netwerk en betaald ook proper elke maand centjes aan BGC hoor.

Wil je echt de monpolistische positie doorbreken, neem dan massaal scarlet/edpnet/etc .... dat zal BGC pas echt voelen !

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

X-2datop schreef:Wil je echt de monpolistische positie doorbreken, neem dan massaal scarlet/edpnet/etc .... dat zal BGC pas echt voelen !

En elke keer dat scarlet een klant wil aansluiten moet er een werkorder naar BGC vertrekken die daarvoor ook dik betaald word.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Elke overschakeling is toch een teken voor BC of het nu op turboline, of een broba zit. Het zal toch meer uithalen dan een petitie. Vooral nu er tegenwoordig toch vrij goeie alternatieven zijn.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb recentelijk een mail over het Belgische internet landschap gestuurd naar Nellie Croes. Buiten een standaardantwoord van een medewerker nog niks van gehoord, maar ja op een week tijd zou dat al een mirakel zijn denk ik ;-).
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

't Is trouwens niet meer alleen voor Telenet:

http://get.connectunlimited.info/index_nl.php
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ikzelf teken ze niet.

Niet dat ik het niet steun, maar het word overkill
Hebben ze zich al voorbereid, wat ze met de handtekeningen gaan doen?
Want daar lees ik weinig over.

Alé, khoop wel voor hen dat het lukt natuurlijk, ik ben een zeer grote tegenstander van al die limieten.

Binnenkort komt pub met een enquete... dan wel enkel voor telenet.

Ikzelf ben nog achter de schermen iets aan het voorbereiden, zodat ik onze ministers of whatever (al was het enkel publiek gooien) kan overtuigen, dat de business in belgie kloppen krijgt door al die limieten.
Momenteel heb ik al enkele mooie en officiele dingen in mijn handen.

Of dat nu de redding gaat zijn, betwijfel ik ook wel, maar tis al beter als niks doen.

We zien wel.

edit : en als mensen mij willen helpen, mogen ze mij altijd contacteren.
Liefst wel mensen, waarvan ik overtuigd ben dat ze niet voor grote providers werken.
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Zolang de EU niet op de Federale en Vlaamse vingers komt tikken, is er weinig tot geen kans dat er iets zou kunnen veranderen. Want de overheid gaat idd niet in haar eigen vel gaan snijden. Wat dan weer in strijd is met haar rol van overheid, die niet de bedoeling zou mogen hebben om zo winstgevend mogelijk te zijn, ipv. zo bereikbaar en betaalbaar mogelijk te zijn voor een zo groot mogelijke groep van haar burgers.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Recht van Antwoord zou het één en ander kunnen doen.
Iemand zin om de telenet/skynet woordvoerder eens aan de tand te voelen voor kijkend Vlaanderen ?
Véél ministers die het toch nog goed voor hebben zullen het zien en misschien wel ingrijpen, nu denk ik bv aan van quickenborne of dien ex judo coach.
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Coop schreef:Recht van Antwoord zou het één en ander kunnen doen.
Iemand zin om de telenet/skynet woordvoerder eens aan de tand te voelen voor kijkend Vlaanderen ?
Véél ministers die het toch nog goed voor hebben zullen het zien en misschien wel ingrijpen, nu denk ik bv aan van quickenborne of dien ex judo coach.


dan moet je al verdorie erg eloquent en voorbereid zijn. Die mannen zijn er voor getraind om op zulke vragen te antwoorden. Iemand van dit forum niet echt... Je start dus met een serieuze handicap.


ot: ik vind ook dat een zoveelste petitie geen bal uithaalt, maar goed: beter iets dan niets zeker?
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”