Overstap RDSL -> Dommel niet zonder problemen.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
sero
Starter
Starter

Enkele weken geleden heb ik besloten van RealDSL over te stappen naar Dommel. Ik registreerde me op de website en bestelde meteen het pakket "Netconnect Plus".

Ik kreeg vrijwel onmiddelijk de contracten via e-mail die ik vervolgens ondertekend doorfaxte. Ook de eerste betaling werd onmiddelijk verricht.

Tot op dit moment, een viertal weken na de betaling, heb ik nog steeds de login-gegevens niet ontvangen. Op een e-mail die ik drie weken geleden naar de supportdesk heb gezonden, is nog geen antwoord teruggekomen. Ik ben er thans zeker van dat het mailadres correct is, omdat ik een kopie van de verzonden vraag kreeg.

Ik had graag geweten wanneer men precies de login-gegevens mag verwachten en wanneer de verbinding actief zou moeten zijn. Ook had ik graag geweten of er nog mensen een soortgelijke situatie meegemaakt hebben. Mijn verbinding met RealDSL is nog steeds actief, zou dit een oorzaak van dit probleem kunnen zijn?

Dit is de 4de provider waar ik een abonnement bij neem en ze maakt tot nu toe, helaas, de minst goede indruk.

Alvast bedankt voor uw aandacht.

Mvg, sero
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

sero schreef:Enkele weken geleden heb ik besloten van RealDSL over te stappen naar Dommel. Ik registreerde me op de website en bestelde meteen het pakket "Netconnect Plus".

Ik kreeg vrijwel onmiddelijk de contracten via e-mail die ik vervolgens ondertekend doorfaxte. Ook de eerste betaling werd onmiddelijk verricht.

Tot op dit moment, een viertal weken na de betaling, heb ik nog steeds de login-gegevens niet ontvangen. Op een e-mail die ik drie weken geleden naar de supportdesk heb gezonden, is nog geen antwoord teruggekomen. Ik ben er thans zeker van dat het mailadres correct is, omdat ik een kopie van de verzonden vraag kreeg.

Ik had graag geweten wanneer men precies de login-gegevens mag verwachten en wanneer de verbinding actief zou moeten zijn. Ook had ik graag geweten of er nog mensen een soortgelijke situatie meegemaakt hebben. Mijn verbinding met RealDSL is nog steeds actief, zou dit een oorzaak van dit probleem kunnen zijn?

Dit is de 4de provider waar ik een abonnement bij neem en ze maakt tot nu toe, helaas, de minst goede indruk.

Alvast bedankt voor uw aandacht.

Mvg, sero

sero al is moeite gedaan om even de telefoon te nemen en ff te bellen?
Ik ben bijna zeker dat er wat fout loop met je mail hoor.
Toen je een mail naar de supportdesk hebt gezonden heb dat via hun site gedaan of niet ? Zijn de mails van Dommel niet in je spam terecht gekomen?
Sero je moet al veel geduld hebben hoor om een maand zitten te wachten :lol: Ik zou na 1 week al bellen hoe het zit.
Ik heb deze week nog een contract inorde gemaakt voor iemand en de dag erna was die persoon aan het surfen met zijn Dommel account.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Ik sluit me aan bij wat de vorige poster zei.
Normaal moet je die gegevens dezelfde dag/dag erna reeds hebben.
Dat was zo bij mij en de meeste anderen ook.

Maar ik heb al gemerkt dat er nog meer mensen zijn die hetzelfde probleem ervaren als jij. De oplossing is blijven proberen de gegevens te hersturen of eens bellen.
Ik denk dat het aan bepaalde email adressen ligt. Met mijn Gmail account was het geen enkel probleem.
Asansi
Starter
Starter

Hey,

Ook ik ben een ex rdsl-er en ben overgestapt naar dommel. Bij mij heeft dit ong een weekje in beslag genomen. Ik heb alle communicatie via email en het control panel gedaan en dit werkte vlekkeloos.

(Het duurt ong een week omdat men u van de rdsl / mobistar dslam naar dommel dslam moet overzetten - en dit gebeurt door belgacom)

Anyhow, je zou dus moeten kunnen inloggen op het control panel van schedom en daar bij "my packages" gaan, en daar zou je een R moeten hebben staan onder manage. Als je daar op klikt worden je account gegevens opnieuw doorgestuurd. Via de I zou je ook je huidige status moeten kunnen zien.

Zoals hier al eerder is gezegd, je hebt heel veel geduld om al een maand zonder telefoon te zitten wachten :)

Alleszinds, veel moed nog ermee. (ps van lijnsnelheid en stabiliteit heel tevreden, maar ben nog maar een weekje aan het testen)
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

ik ben nog bezig met de overstap. heb dinsdag besteld, dus verwacht m'n gegevens komende week.

Realdsl heeft wel internet al stopgezet.
Dus hopelijk doet dommel alles snel, dan zit ik niet te lang zonder intenet, net nu het vakantie is.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”