Iedereen zal wel gemerkt hebben dat Scarlet de uploadsnelheid verhoogd heeft naar 384 kbps.
Wilt dit zeggen dat skynet moet concureren met Scarlet en ook een verhoogde uploadsnelheid moet invoeren?
Ik zou namelijk eerder Scarlet abbo nemen omdat ze deze verhoogde uploadsnelheid hebben. En downloadsnelheid blijft het zelfde natuurlijk.
Is er misschien iemand die er al iets van weet dat Skynet dit ook gaat doen?
Enige reacties?
Skynet vs Scarlet
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Voorlopig is scarlet nog geen grote speler in de ADSL markt, dus Skynet is nog niet erg onder de indruk.
Voor zover geweten gaat Skynet wel een pack uitbrengen om je upload omhoog te helpen naar 192kbit/s als je een GO hebt (+5gig extra dacht ik, hier is ergens een topic met alle packs die gepland staan).
Echt verplicht tot aanpassing van hun uploadsnelheid zijn ze dus niet... hun enige echte concurrent is momenteel Telenet en zolang die niets doet zal Skynet ook niet veel doen vrees ik.
Voor zover geweten gaat Skynet wel een pack uitbrengen om je upload omhoog te helpen naar 192kbit/s als je een GO hebt (+5gig extra dacht ik, hier is ergens een topic met alle packs die gepland staan).
Echt verplicht tot aanpassing van hun uploadsnelheid zijn ze dus niet... hun enige echte concurrent is momenteel Telenet en zolang die niets doet zal Skynet ook niet veel doen vrees ik.
NuKeM
Ik dacht ook dat Skynet als eerste was met een 3.3 mbps abbo, klopt dit?
En dat daarna de andere providers onmiddelijk verhoogde naar 3.3 mbps, maar dit kan natuurlijk ook allemaal afgesproken zijn.
Hier weet ik echter niet zo veel van.
En dat daarna de andere providers onmiddelijk verhoogde naar 3.3 mbps, maar dit kan natuurlijk ook allemaal afgesproken zijn.
- Massachusetts
- Plus Member
Ik denk dat Skynet de eerste was en dat daarna de andere snel volgden. Bewijs daarvoor heb ik niet echt. Je zag wel de commercials begin dit jaar, maar voor de rest weet ik het ook niet.
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
VrS schreef:Ik dacht ook dat Skynet als eerste was met een 3.3 mbps abbo, klopt dit?
Kleine nuance,
Belgacom heeft de 3.3Mbps ingevoerd op de BGC -dslams, niet Skynet. Skynet was wel een van de eerste wiens backbone netwerk klaar was voor een snelheids increase van 3.3Mbps. Meer snelheid betekent immers ook meer traffic. Meer traffic betekent meer belasting van het netwerk, maw je moet zien dat je netwerk het aan kan. Dat was het eerste het geval bij Skynet.
Het was immers wel BGC die de snelheid bepaalde.
Wat betreft die abo's van Scarlet dat zal op de de dslams van KPN zelf zijn. Vermoedelijk niet die van Belgacom. Dus dit houdt downtime in bij switch van provider. Voor de scarlet abo's via BGC zal de upload vermoedelijk niet verhoogd worden.
I love it when a plan comes together!
dslam's zijn normaal gezien wel van belgacom, maar kpn heeft dikwijls zijn eigen kaarten in die dslams.