April 2006 : mijn vader brengt mij aan als nieuw scarlet One abonnee. Beiden krijgen een mail met de bevestiging dat we elk voor 50 euro cadeau-cheques krijgen na betaling van mijn eerste factuur
Januari 2007 : na tientallen telefoons, mails, tussenkomst van de ombudsdienst voor telecomunicatie, eindelijk de bevestiging (samen met excuses!) dat in de 2de helft van Januari de cheques in de bus zullen liggen.
13 Februari 2007 : nog altijd géén cheques gezien. Vandaag speciaal vroeger gestopt met werken om voor 17h30 Scarlet nog eens te kunnen bellen. Gebeld om klokslag 17:06. Een vrouwelijke stem vertelt mij dat 'de kantoren gesloten zijn en ik via "mijn scarlet" alle info kan vinden" Moest ik toch nog vragen hebben, dan kan ik elke werkdag tussen 09h00 en 17h30 terug bellen. Het is verdraaid 17h06!!!!!!!
Kortom....(nog steeds) niks dan loze beloften, en dus nog steeds geen cheques. Nog even en we zijn een jaar verder sinds de aanvraag....ongelooflijk.
Mogelijks hanteert Scarlet een ander tijdstelling en komt 1 week overeen met 1 lichtjaar ofzo...

Hoe dan ook, wordt (nog maar eens) vervolgd...