The never ending story - Deel II

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
williamjr007
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 dec 2006, 14:44

Wie deel 1 heeft gelezen kent de historie. Toch even een kleine 'resumé' :

April 2006 : mijn vader brengt mij aan als nieuw scarlet One abonnee. Beiden krijgen een mail met de bevestiging dat we elk voor 50 euro cadeau-cheques krijgen na betaling van mijn eerste factuur
Januari 2007 : na tientallen telefoons, mails, tussenkomst van de ombudsdienst voor telecomunicatie, eindelijk de bevestiging (samen met excuses!) dat in de 2de helft van Januari de cheques in de bus zullen liggen.
13 Februari 2007 : nog altijd géén cheques gezien. Vandaag speciaal vroeger gestopt met werken om voor 17h30 Scarlet nog eens te kunnen bellen. Gebeld om klokslag 17:06. Een vrouwelijke stem vertelt mij dat 'de kantoren gesloten zijn en ik via "mijn scarlet" alle info kan vinden" Moest ik toch nog vragen hebben, dan kan ik elke werkdag tussen 09h00 en 17h30 terug bellen. Het is verdraaid 17h06!!!!!!!

Kortom....(nog steeds) niks dan loze beloften, en dus nog steeds geen cheques. Nog even en we zijn een jaar verder sinds de aanvraag....ongelooflijk.
Mogelijks hanteert Scarlet een ander tijdstelling en komt 1 week overeen met 1 lichtjaar ofzo... :cry:

Hoe dan ook, wordt (nog maar eens) vervolgd...
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

williamjr007 schreef:Wie deel 1 heeft gelezen kent de historie. Toch even een kleine 'resumé' :

April 2006 : mijn vader brengt mij aan als nieuw scarlet One abonnee. Beiden krijgen een mail met de bevestiging dat we elk voor 50 euro cadeau-cheques krijgen na betaling van mijn eerste factuur
Januari 2007 : na tientallen telefoons, mails, tussenkomst van de ombudsdienst voor telecomunicatie, eindelijk de bevestiging (samen met excuses!) dat in de 2de helft van Januari de cheques in de bus zullen liggen.
13 Februari 2007 : nog altijd géén cheques gezien. Vandaag speciaal vroeger gestopt met werken om voor 17h30 Scarlet nog eens te kunnen bellen. Gebeld om klokslag 17:06. Een vrouwelijke stem vertelt mij dat 'de kantoren gesloten zijn en ik via "mijn scarlet" alle info kan vinden" Moest ik toch nog vragen hebben, dan kan ik elke werkdag tussen 09h00 en 17h30 terug bellen. Het is verdraaid 17h06!!!!!!!



Kortom....(nog steeds) niks dan loze beloften, en dus nog steeds geen cheques. Nog even en we zijn een jaar verder sinds de aanvraag....ongelooflijk.
Mogelijks hanteert Scarlet een ander tijdstelling en komt 1 week overeen met 1 lichtjaar ofzo... :cry:

Hoe dan ook, wordt (nog maar eens) vervolgd...
Volgens mij ga je die dus nooit zien :P
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Scartlethelpdesk = deathdesk.


T'is extra schandalig als ge beseft dat PI de beste helpdesk van allemaal had, wat heeft scarlet der in gods naam mee gedaan. Alle competente mensen buitengesmeten?
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Ik deel die mening al langer ...
Ik ben toch blij dat je er tegenwoordig op 5 minuten binnen geraakt ...
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Stomme vraag, maar heb je zo ondertussen die 50e voordeel al niet volledig opgebruikt aan telefoons/... ?

Ok ja, ik begrijp wel het principe van de zaak :)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
williamjr007
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 dec 2006, 14:44

Silver_Rain schreef: Volgens mij ga je die dus nooit zien :P


Ik heb ook zo'n vermoeden, maar er is een spreekwoord dat zegt dat de aanhouder wint! :wink:

devilkin schreef:Stomme vraag, maar heb je zo ondertussen die 50e voordeel al niet volledig opgebruikt aan telefoons/... ?


Ik heb Scarlet One, dus die telefoontjes kosten mij niets extra. De 'verloren' tijd is een ander aspect natuurlijk, alhoewel ik er (nog niet ) gefrustreerd van geraak. :P (komt waarschijnlijk nog)
In ieder geval, het gaat mij om het principe : zij lokken klanten met een bepaalde actie en als je dan klant bent moet dat blijkbaar een eeuwigheid duren vooraleer ze hun plichten nakomen. Triestige zaak als je't mij vraagt. Maar ik moet morgen mijn factuur maar eens nen dag te laat betalen : ge zoudt wat zien!
Nu, ik kreeg gisteren nog een bericht van de ombudsman dat ze deze zaak zullen oplossen, dus we zien wel.
Eén ding is zeker : blijkbaar beseft daar bij Scarlet gewoonweg niemand dat dit de meest efficiënte manier is om bestaande en potentiële klanten kwijt te geraken. Ik moet er geen tekening bij maken zekers dat ik niet echt reklame maak voor Scarlet, om het dan nog zacht uit te drukken. :wink:
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Het grote voordeel dankzij STUG is dat ze het eindelijk beginnen te beseffen dat ze slecht bezig zijn op gebied van klantenservice. Hopelijk worden ze binnen een jaar een voorbeeld van klantenservice.
williamjr007
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 dec 2006, 14:44

Net gebeld met de helpdesk. Ik doe mijn verhaal (nog maar eens) en krijg te horen dat de cheques "de eerste helft van 2007" worden opgestuurd. Als ik de dame vraag of dit niet wat laat is (bijna een jaar later dus) en niet volgens de 'regels' (na de betaling van de eerste factuur) antwoord ze gewoon dat er 'wat vertraging' op zit. 1 jaar = wat vertraging...hmmm
Als ik haar dan vertel dat ik een mail van scarlet heb ontvangen (na tussenkomst van de ombudsdienst) waarin zwart op wit staat dat ik de cheques ten laatste "de tweede helft van Januari" zal krijgen, zegt ze "neenee, meneer, dat kan niet. Het is simpel: tweede helft van 2007, dus tussen nu en Juni, niet eerder."
Einde discussie, einde gesprek....
Ongelooflijk! (wat ik eigenlijk al had verwacht).... :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”