Dommel weer down?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Thunderstriker
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 aug 2006, 14:47

kan niet meer op internet en hun site is blijkbaar ook offline weet iemande hier meer van?
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Hier hetzelfde.

Ik geraak helemaal niet online bij dommel login.
Thunderstriker
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 aug 2006, 14:47

hun site is back ma internet nog niet
Thunderstriker
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 aug 2006, 14:47

internet nu ook dat was snel :)
DeepFreeZ
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 jan 2007, 14:00

Zelfde regio Hasselt, ik hoop dat dit niet te veel voorvalt hoor anders gak nog spijt krijgen dat ik ben weggegaan bij Telenet
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Idem, zone Aalst.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Thunderstriker
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 aug 2006, 14:47

laatste tijd presies regelmatig ja heb al een jaar dommel nu en tot 2 maand geleden eigelijk nog nooit probs mee gehad
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Thunderstriker schreef:laatste tijd presies regelmatig ja heb al een jaar dommel nu en tot 2 maand geleden eigelijk nog nooit probs mee gehad


Ik heb nu 13 maanden Dommel en ook nooit uitval gehad tot nu.
magic007
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 mei 2006, 12:30

Ook de mail is WEER down om 2 uur. Ik kan geen mails versturen . Dit is al de 2de keer op 2 weken tijd dat de mail het weer begeeft.

zone 014: benieuwd wat nu de reden is.....
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

On zone 052 ook, maar was wel snel weer geregeld he, 15min en internet was terug online.

Ben benieuwd wat de reden was, want volgens mijn modem bleef het adsl signaal wel online . . probleempje? of zijn ze bepaalde zaken in orde aant brengen voor het boostpakket of adsl2 ?
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

Zone 03 ook weer

Na één jaar niet hebben voorgehad.

Ze zijn wel met zaken bezig vermoed ik. Wel beter dat het s'nachts gebeurd dan overdag.
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
Thunderstriker
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 aug 2006, 14:47

en het lag er juist weer 10 minuten eruit pff da da mar ni te veel ga zijn
magic007
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 mei 2006, 12:30

10.50 u mail versturen weer eruit :evil:
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

met mail versturen bedoelen jullie dommel mail, of ook gmail hotmail ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Coop schreef:met mail versturen bedoelen jullie dommel mail, of ook gmail hotmail ?


Waarschijnlijk wel dommel mail ... ik heb gmail / hotmail er nog nooit weten uitgaan.
magic007
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 mei 2006, 12:30

yep mail versturen via de dommel server die van de aardbodem is verdwenen :cry:
noob
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 jun 2006, 19:06

ik heb het nu ,,nog altijd tot gisteren avond ging het goed vandaag gaat het hier nog niet :oops:
failed to connect to the outgoing sever 'relay.dommel.be' please try later again
dammm dit heb ik nog niet voor gehad
magic007
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 mei 2006, 12:30

voor mij al de 3de keer in 2 weken .

Vorige week zie andere thread en dan deze nacht en dan nu weer.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

ditCh schreef:ik heb gmail / hotmail er nog nooit weten uitgaan.


Ik hotmail wel, lang lang geleden toen de dieren nog spraken ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

devilkin schreef:
ditCh schreef:ik heb gmail / hotmail er nog nooit weten uitgaan.


Ik hotmail wel, lang lang geleden toen de dieren nog spraken ;)

ik hotmail al veel, niet zo lang geleden, en of de dieren toen spraken? ik heb het ze niet gevraagd dus ik zou het niet weten.
Nu gebruik is gmail en tevreden. Ook veel minder reclame.
fredski
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 aug 2006, 20:45
Contacteer:

Hier in zone 059 hetzelfde. Kan geen mails verzenden in outlook express.
Gisteravond was internet ook al een tijdje down. Hopelijk maker ze er geen gewoonte van. :?
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

gebruik dan jullie eigen mailserver, dan heb je dat probleem nooit voor.
magic007
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 mei 2006, 12:30

ze moeten maar zien dat het werkt waarvoor we betalen
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Sidenote: ik vind het altijd komisch dat als alles goed gaat, iedereen vrolijk doet. Zodra er iets foutloopt, wordt men snel bot en grof... Ergens snap ik dat wel, en ik zal niet ontkennen dat als je voor iets betaald het moet werken, maar mogelijk zijn hun mailservers momenteel ontoereikend en hebben ze bijkomende apparatuur besteld? Als je er zo tevreden over was, geef ze dan toch het voordeel van de twijfel en oefen ook beetje geduld.... Is schone deugd!
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

February 11 - 2007 - 04:00 AM POSTED: [dommel.com tech support]

onderwerp: interruptions between 11/02 01.10 am and 04.00 am
Due to a short-circuit in one of our APC redundant powerswitches some services have been interrupted temporarily between 01.10 am and 04.00 am. Because of the short-circuit 2 out of 3 servers in the relay- and anti-viruscluster had to be replaced, resulting in slower emailperformance and some delivery delays. Also, one of our main hostingservers and a database-server were affected until 04.00 AM The servers have now been replaced and all should return to normal within the next hours.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

ketter schreef:February 11 - 2007 - 04:00 AM POSTED: [dommel.com tech support]

onderwerp: interruptions between 11/02 01.10 am and 04.00 am
Due to a short-circuit in one of our APC redundant powerswitches some services have been interrupted temporarily between 01.10 am and 04.00 am. Because of the short-circuit 2 out of 3 servers in the relay- and anti-viruscluster had to be replaced, resulting in slower emailperformance and some delivery delays. Also, one of our main hostingservers and a database-server were affected until 04.00 AM The servers have now been replaced and all should return to normal within the next hours.



Is Dommel een Belgisch bedrijf of een of andere Engelse cloon. Daar men enkel in de Engelse taal kan communiceren. sorry, ik wens in het Nederlands aangesproken worden.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Geldt dat ook als je een foutboodschap van een bepaalde Belgische email server krijgt?
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Zambo schreef:Is Dommel een Belgisch bedrijf of een of andere Engelse cloon. Daar men enkel in de Engelse taal kan communiceren. sorry, ik wens in het Nederlands aangesproken worden.


Ben jij klant? Indien ja: zet hun een ticketje hierover. Indien nee, dan moet je je er niet aan storen ;)

Ikzelf heb er weinig problemen mee dat deze communicatie in het engels is. Engels wordt aanzien als 'de taal van het internet', dus waarom zouden ze het als ADSL provider ook niet gebruiken? Moeten ze het direct niet vertalen in 4 talen :)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

devilkin schreef:
Zambo schreef:Is Dommel een Belgisch bedrijf of een of andere Engelse cloon. Daar men enkel in de Engelse taal kan communiceren. sorry, ik wens in het Nederlands aangesproken worden.


Ben jij klant? Indien ja: zet hun een ticketje hierover. Indien nee, dan moet je je er niet aan storen ;)

Ikzelf heb er weinig problemen mee dat deze communicatie in het engels is. Engels wordt aanzien als 'de taal van het internet', dus waarom zouden ze het als ADSL provider ook niet gebruiken? Moeten ze het direct niet vertalen in 4 talen :)


devilkin ergens geef ik Zambo toch wel gelijk hoor.Niet iedereen kan engels lezen he.Een vermelding in het NL zou zeker niet slecht zijn voor veel klanten.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Zambo schreef:Is Dommel een Belgisch bedrijf of een of andere Engelse cloon. Daar men enkel in de Engelse taal kan communiceren. sorry, ik wens in het Nederlands aangesproken worden.

Als ge hen belt, wordt ge in het Nederlands aangesproken.
Voor de rest is er BabelFish.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Robbe schreef:Als ge hen belt, wordt ge in het Nederlands aangesproken.
Voor de rest is er BabelFish.



Idd Robbe en je word er tenminste VRIENDELIJK aangesproken door de mensen van Dommel.Mij zelf maakt de taal van de berichten ook niks uit hoor :wink: . En als je er niks van begrijpt kan je ook nog altijd aan iemand vragen om te vertalen.Maar zoals ik al eerder zij , NL zou niet slecht zijn voor veel mensen.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

devilkin ergens geef ik Zambo toch wel gelijk hoor.Niet iedereen kan engels lezen he.Een vermelding in het NL zou zeker niet slecht zijn voor veel klanten.


Ja akkoord, het zou inderdaad sieren als ze die teksten in meerdere talen zetten. Op zich vind ik echter dat het al schitterend is dat ze effectief erover communiceren :p Bij Versatel moest ik zelf via via bellen om te weten dat er een stroomprobleem was. Achteraf heb ik daar ook geen verontschuldigingen van ontvangen of uitvoerige verklaring of zo. Tijdens de panne evenmin enig nieuws. Dat is nog minder leuk ;)
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Goendi schreef:Sidenote: ik vind het altijd komisch dat als alles goed gaat, iedereen vrolijk doet. Zodra er iets foutloopt, wordt men snel bot en grof... Ergens snap ik dat wel, en ik zal niet ontkennen dat als je voor iets betaald het moet werken, maar mogelijk zijn hun mailservers momenteel ontoereikend en hebben ze bijkomende apparatuur besteld? Als je er zo tevreden over was, geef ze dan toch het voordeel van de twijfel en oefen ook beetje geduld.... Is schone deugd!

Man man man . . . Goendi heeft hier toch wel gelijk hoor, meteen al zo beginnen klagen, ik spreek niet van de opmerkingen dat Dommel down is he, maar bepaalde mensen beginnen dan direct zo te zagen, lijkt wel het einde van hun wereld.

Das me trouwens wel opgevallen sinds ik hier post . . . ge hebt sommigen die niks slechts kunnen horen over een bepaalde provider Goendi en zijn heilige koe Belgacom vb :p) en dan anderen die nooit tevreden zijn.
Jongens toch . . . ipv al dat gekanker in iets positiefs (een actie/petitie/email campagne aan de EU of ombudsman/...) om te zetten. Behalve gij eh Goendi, want gij zijt toch tevreden met hoe het hier in Belgie aan toe gaat met de isps :p lol
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Yes ik ben tevreden. Mij hoort ge ni klagen :) Heb goei verbinding, stabiel, zelden problemen. Mail en zo is ni echt aan mij besteed evenmin :)
King Nothing
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 mei 2005, 12:35
Contacteer:

wij hebben onze dommel login sinds vorige vrijdag ontvangen, en hebben met een aan/uit verbinding te kampen gekregen. Hopelijk is dit meer uitzondering dan regel.

Zelfs vandaag stond de modem op 'disconnected'
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”