Hallo,
Voipbuster brengt nu voipbuster pro op de markt
http://www.voipbusterpro.com/en/
Ik zie niet echt het voordeel in ? Integendeel, ze rekenen nu per oproep een connectiekost aan van 3,9 cent aan ??
Ik geraak ook niet meer op het forum , stond vroeger op www.voipbuster.com/forum , nu geraak ik niet meer op die site ??
Ik las ooit op een forum "wat gratis is, blijft niet gratis" en volgens mij is het aanrekenen van connectiekost op pro tarief een eerste stap in die richting ...
Ik blijf dus gewoon verder bellen met de gewone voipbuster
voipbuster pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Als ik het op het eerste zicht zo eens bekijk.
10€ - 1 jaar geldig - 3,9ct/gesprek
10€/0,039€ = +/- 256 gesprekken per jaar (naar gratis bestemmingen).
Het is echter weer zo - typisch Voipbuster - onduidelijk. Die 10€, kan je die gebruiken om die connectiekost te betalen? Maw is dit belkrediet, of gewoon een fee om van de dienst gebruik te maken?
Indien ja, heb je dus maar 5€ om mee te bellen... En mag je daarna toch nog bij betalen.
Op het eerste zicht misschien interessant. Toch maar afwachten (en uitrekenen wat het voordeligst is...)
Het is echter weer zo - typisch Voipbuster - onduidelijk. Die 10€, kan je die gebruiken om die connectiekost te betalen? Maw is dit belkrediet, of gewoon een fee om van de dienst gebruik te maken?
Indien ja, heb je dus maar 5€ om mee te bellen... En mag je daarna toch nog bij betalen.
Op het eerste zicht misschien interessant. Toch maar afwachten (en uitrekenen wat het voordeligst is...)
Maglor schreef:Als ik het op het eerste zicht zo eens bekijk.
Er staat 10€, waarvan 5 € belwaarde. Maar dient dit om connectiekost te betalen ? Is niet duidelijk ... Ik hou me voorlopig bij de gewone formule, daar is een gesprek naar de gratis landen, echt nog gratis (voorlopig toch nog)
-
- Elite Poster
Strybie schreef:Ik hou me voorlopig bij de gewone formule, daar is een gesprek naar de gratis landen, echt nog gratis (voorlopig toch nog)
Is ook niet echt waar he. Je betaalt immers per 4-5 maand 10€.
Maglor schreef:Strybie schreef:Ik hou me voorlopig bij de gewone formule, daar is een gesprek naar de gratis landen, echt nog gratis (voorlopig toch nog)
Is ook niet echt waar he. Je betaalt immers per 4-5 maand 10€.
Akkoord Maglor, ik betaal elke 120 dagen 10 € + BTW = 11,90 € , dan heb ik 5 uur per week gratis naar vaste nummers (en dat is veel meer dan voldoende) en dan gebruik ik die belwaarde voor smsjes aan 5 cent (zeer goedkoop trouwens) en oproepen naar gsm aan 0.20 wat ook een redelijke prijs is.
-
- Elite Poster
Ofloo schreef:Met de pro versie kan je die 5uur per week overschrijden,.. als ik het goed voor heb.
Nee hoor. Dezelfde limiet van 300 gratis minuten per 7 dagen.
http://www.voipbusterpro.com/en/free.html
blidi schreef:Van Voipbuster moet je al geen hulp verwachten en nu hebben ze het forum ook nog van de site gehaald.
Heel klantvriendelijk van voipbuster.
klopt, ik geraak niet meer op dat forum ... Begrijp niet waarom ze het ervan af halen, stond interessante info op.
Op de gewone voipbuster slechte kwaliteit vandaag
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
blidi schreef:Op de gewone voipbuster slechte kwaliteit vandaag
Ik ben al een hele tijd geleden op http://www.3starsnet.com overgeschakeld en heb het me nog geen seconde beklaagd!
sail0rbe schreef:blidi schreef:Op de gewone voipbuster slechte kwaliteit vandaag
Ik ben al een hele tijd geleden op http://www.3starsnet.com overgeschakeld en heb het me nog geen seconde beklaagd!
Ken dat , ik zit daar ook. Ondertussen ook al faxnummer laten overzetten en is heel vlot verlopen. Binnenkort zullen ze ook pakket op de markt brengen, ben benieuwd.
Ik gebruik echter ook nog steeds voipbuster, doch kwalitatief is het soms wat minder.