jeuj weeral smallband !

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer
Provider

Draco888 schreef:
ditCh schreef: Ben trouwens nog op het werk, hier apprecieren ze het niet dat ik in mijn onderbroek achter mijn laptop zit ...
:lol: ROFLOL :lol:

Sorry maar moet het vragen . . ligt da aan uw ondergoed . . of aan u ? :P
Is company policy:

Niet in onderbroek aan pc zitten ... naakt mag dan weer wel ;)
WhiteAngel
Starter
Starter
Provider

ditCh schreef:
Draco888 schreef:
ditCh schreef: Ben trouwens nog op het werk, hier apprecieren ze het niet dat ik in mijn onderbroek achter mijn laptop zit ...

Is company policy:

Waar werkt gij en is er nog een plaats voor mij?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:
Provider

Ge zijt female, ik betwijfel dat iemand er problemen mee zou hebben als gij in u contract laat zetten da ge naakt achter de PC zit :p
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Dus mensen die ervoor uitkomen die wil je klissen, terwijl je het zelf in stilte doet ?
Denk dat je vroeger op school veel slaag hebt gekregen met zo een gedrag.
Verdient ook vind ik !

meester hadden wij vandaag geen examen ?
Zeveraar. Mensen die betrapt worden met 1 illegale MP3 mogen betalen, en jij die ettelijke GB's illegale films download, zou dat zonder meer mogen doen? En dan nog beetje de etter uithangen en vermelden dat je daarom bij Dommel zit. Wel, ik hoop van harte dat Dommel uw gegevens doorspeelt. 1 filmpje vind ik nog tot daar, maar continu en enkel voor eigen profijt vind ik misdadig. Overigens ik niet alleen, de wetgeving ook hoor. Ik betwijfel dat een procureur iets dergelijks zou seponeren!
Coop
Premium Member
Premium Member
Provider

Goendi schreef:
Dus mensen die ervoor uitkomen die wil je klissen, terwijl je het zelf in stilte doet ?
Verdient ook vind ik !

Zeveraar. Mensen die betrapt worden met 1 illegale MP3 mogen betalen, en jij die ettelijke GB's illegale films download, zou dat zonder meer mogen doen? En dan nog beetje de etter uithangen en vermelden dat je daarom bij Dommel zit. Wel, ik hoop van harte dat Dommel uw gegevens doorspeelt. 1 filmpje vind ik nog tot daar, maar continu en enkel voor eigen profijt vind ik misdadig. Overigens ik niet alleen, de wetgeving ook hoor. Ik betwijfel dat een procureur iets dergelijks zou seponeren!
Dus 1 filmpje moet kunnen, maar als het er meer worden ben je slecht bezig ?
Ik ken Nederlanders die veel en veel meer downen als mij, daar ben ik een kleine garnaal tegen.
Oke, erover praten/opscheppen had ik beter niet gedaan, maar ik deed het meer uit haat tegenover telenet.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Coop schreef: Oke, erover praten/opscheppen had ik beter niet gedaan, maar ik deed het meer uit haat tegenover telenet.
Das ook een foute reactie hé ... want zo maak je nieuwe providers kapot door je grootverbruik ( zeg nu niet dat dit zo bij Dommel is ) ...
Coop
Premium Member
Premium Member
Provider

ditCh schreef:
Coop schreef: Oke, erover praten/opscheppen had ik beter niet gedaan, maar ik deed het meer uit haat tegenover telenet.
Das ook een foute reactie hé ... want zo maak je nieuwe providers kapot door je grootverbruik ( zeg nu niet dat dit zo bij Dommel is ) ...
Erover praten deed ik om telenet een hak te zetten, het is niet zo dat ik zoveel download om telenet een hak te zetten.

En voor de rest denk ik dat traffic lang niet zoveel kost als jullie beweren, er zijn in het verleden misschien bedrijven over kop gegaan die wat FUP gaven, maar dat is volgens mij niet doordat er zoveel gedownd wordt.
In Nederland heb je abonnementen van 24€ geen limiet, en zij maken ook winst.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Coop schreef: En voor de rest denk ik dat traffic lang niet zoveel kost als jullie beweren, er zijn in het verleden misschien bedrijven over kop gegaan die wat FUP gaven, maar dat is volgens mij niet doordat er zoveel gedownd wordt.
In Nederland heb je abonnementen van 24€ geen limiet, en zij maken ook winst.
Het bedrijf waarvoor ik werk runt een eigen datacenter in Diegem, ik kan je uit ervaring zeggen dat bandbreedte in België bij 1 van de duurste van Europa is ...

Ten tweede ... ik heb zelf nog voor RealDSl ( in de beginperiode ) gewerkt en heb gezien hoeveel de eerste users downloaden ... het zijn wel degelijk de echte zwaarverbruikers die sommige beginnende alternatieve ISP's op kosten jagen ...
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Het bedrijf waarvoor ik werk runt een eigen datacenter in Diegem, ik kan je uit ervaring zeggen dat bandbreedte in België bij 1 van de duurste van Europa is ...
Inderdaad. Zijn enorm veel voorbeelden va, en niet direct aanwijsbare oorzaken.
Ten tweede ... ik heb zelf nog voor RealDSl ( in de beginperiode ) gewerkt en heb gezien hoeveel de eerste users downloaden ... het zijn wel degelijk de echte zwaarverbruikers die sommige beginnende alternatieve ISP's op kosten jagen ...
Kan ik me levendig inbeelden ja... Ik vraag me overigens nog steeds af waarom een particulier gratis non-stop zou *mogen* downloaden als blijkt dat ze bewust hier misbuik van maken.
Coop
Premium Member
Premium Member
Provider

Wie bepaalt die prijs ? Belgacom ?
Kun je zeggen wat het ongeveer kost voor een terrabyte bv. aan traffic ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Coop schreef:Wie bepaalt die prijs ? Belgacom ?
Kun je zeggen wat het ongeveer kost voor een terrabyte bv. aan traffic ?
Belgacom heeft niets met die prijzen in datacenters te maken, wel de glasvezelboeren ed ... ( GlobalCrossing, Level3, ... )

Ik ken de prijzen bij ons niet ( dit is sales dep. ), maar om je maar een id te geven bij Nucleus kost het ( in het zelfde datacenter ) 450 euro / maand voor 1 TB ( en dan is er nog geen stroomverbruik aangerekent ).
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Goendi schreef:
Inderdaad. Zijn enorm veel voorbeelden va, en niet direct aanwijsbare oorzaken.
Dat is nu wat i onbegrijpelijk vind. Belgie ligt centraal in Europa tussen Londen, Parijs, Amsterdam en Berlijn, Vier hoofdsteden/landen waar data/bandbreedte blijkbaar veel goedkoper zijn (anders zouden de ISPs daar niet meer en sneller kunnen aanbieden tegen een lagere prijs (in algemeen) dan hier).
Maar Belgie is een van de kleinste landen van Europa, met een zeer hoge inwoners dichtheid, en dichtheid van allerhande transport en infrastructuur. Wat volgens een van de regels van de economie de prijs hier goedkoop zou moeten maken.

Er is hier dus iets fundamenteels verkeerd.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Btw ... dataverkeer is niet het duurste tot in het datacenter, de last mile tot aan de eindklant zijn het duurst ...
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer
Provider

ditCh schreef:Btw ... dataverkeer is niet het duurste tot in het datacenter, de last mile tot aan de eindklant zijn het duurst ...

Nuja dat krijg je he , als de buitenlandse klanten ook waanzinnige prijzen moeten betalen om iets te versturen over belgische pijpen .

http://www.euro-copyrights.org/

Nog een leuke link inzake copyrights , zie je dat daar belgié ook al 5 jaar achter ligt :roll: .
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:
Provider

WhiteAngel schreef:
ditCh schreef:
Draco888 schreef:

Is company policy:

Waar werkt gij en is er nog een plaats voor mij?
Ik hoop voor jullie, dat dat een bedrijf is met een deftige verwarming :wink:
ditCh schreef:
Als ge een abonnement voorziet met een bepaald volume, dan moet ge dat ook kunnen voorzien. Ook al wordt er met "overbooking" gerekend.
Coop schreef:
Goendi schreef:
Verdient ook vind ik !

Dus 1 filmpje moet kunnen, maar als het er meer worden ben je slecht bezig ?
Ik ken Nederlanders die veel en veel meer downen als mij, daar ben ik een kleine garnaal tegen.
Oke, erover praten/opscheppen had ik beter niet gedaan, maar ik deed het meer uit haat tegenover telenet.
Met het verschil dat dit door Nederlandse wetgever anders wordt behandeld, en dat het dus niet vergelijkbaar is.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Provider

De nedelandse wetgever volgt de europese richtlijn , die daar sinds 2002 al geimplementeerd is . Belgie hinkt weer achter . Downloaden mag voor eigen gebruik ook als je het origineel niet hebt , want je betaalt nu eenmaal de nodige auteursrechten taksen op lege media (volgens euopa) .
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Als Europa van die mening is, dan hebben ze voldoende middelen om dat af te dwingen. Verwijzen naar de situatie opgelegd door een verschillende wetgever is geen rechtvaardiging eh... Ik ben er zeker van dat je zo honderden voorbeelden kunt aanroepen, en dat je het dan eveneens kunt toepassen voor andere wetgevingen. Dit zou concreet betekenen dat wij dus voor moord de doodstraf moeten toepassen omdat dit in sommige staten in Amerika het geval is...
Laatst gewijzigd door Goendi 07 feb 2007, 14:00, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

dopke schreef:De nedelandse wetgever volgt de europese richtlijn
Zoals je zelf schrijft is het een richtlijn, en is ieder land vrij deze te volgen ja dan nee. Het feit dat Nederland dus een Europese richtlijn volgt geeft je in Belgie 0,0 rechten !
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Een richtlijn die tot doel heeft de afzonderlijke wetten op elkaar af te stemmen , en die belgie verplicht is te volgen , je leest er dan ook dat het nog niet in een wet omgezet is .
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer
Provider

r2504 schreef:
Zoals je zelf schrijft is het een richtlijn, en is ieder land vrij deze te volgen ja dan nee. Het feit dat Nederland dus een Europese richtlijn volgt geeft je in Belgie 0,0 rechten !
Errr, EU leden zijn verplicht om de Europese richtlijnen in wetten om te zetten. Maar ja, de ene doet dat al wat sneller en plichtsgetrouwer als de andere ;-)
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Provider

En in het belische geval ...... dat hoeft geen uitleg :lol: , gaat het nog héél lang duren , tot ze weer teruggefloten worden door de EU .
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Uzzi schreef:
r2504 schreef:
Errr, EU leden zijn verplicht om de Europese richtlijnen in wetten om te zetten. Maar ja, de ene doet dat al wat sneller en plichtsgetrouwer als de andere ;-)
Inderdaad, lidstaten moeten deze regels, of het zogenaamde acquis steeds zo snel mogelijk omzetten in nationale wetgeving, anders kan de lidstaat in gebreke worden gesteld door het Europese Hof van Justitie.

Een Europese regel gaat trouwens steeds ( in Be vastgelegd door de GrondWet) boven elke Nationale wet, en zelfs boven het grootste deel van de Grondwet.

Ma ja . . de naleving is steeds een groot en omslachtig probleem geweest mbt de omzetting van Europese richtlijnen en regels, niet enkel voor Belgie trouwens.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”