Tevreden bij Dommel ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
decaboot
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 jan 2007, 21:03

Graag wat reakties van gebruikers ; ben nogal lui en wil me de moeite besparen om daar alle messages te gaan :twisted:
Ben momenteel bij Skynet :
+++ = uptime en snelheid ;
---- = price en
--------- = dataverkeer.

Bedankt.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Zeer tevreden.

Datalimiet: goed
Helpdesk: zeer goed
Snelheid: 4mbit, gaat wel - meer mag :)

Bij elke downtime die je ziet krijg je tenminste een duidelijke reden te zien, en wordt je niet afgescheept met een of andere generieke melding.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Heb nu 5 maand dommel en de enigste problemen die ik had waren 2 avonden dat ik een slechte ping had naar mijn gameservers. Voor de rest alleen maar goede punten tov mijn vorige isp "skynet". Lagere prijs, 50 GB download ( daarna mediumband) en een goede newsserver.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

decaboot schreef:Graag wat reakties van gebruikers ; ben nogal lui en wil me de moeite besparen om daar alle messages te gaan :twisted:
Ben momenteel bij Skynet :
+++ = uptime en snelheid ;
---- = price en
--------- = dataverkeer.

Bedankt.



decaboot daar bestaat dan
http://www.userbase.be/forum/search.php voor :roll:

Maar ik ben al aan de 13de maand bezig bij dommel en nog steeds tevreden over alles.
fredski
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 aug 2006, 20:45
Contacteer:

Ben nu een kleine maand bij Dommel en heb zeker geen klachten. Mijn overschakeling is zeer vlot verlopen en als je bij skynet bent zeggen zij alles op voor je.
Als abbo heb ik netconnect = 32.95€ + 20€ activatie voor de eerste maand. Dan gewoon maandelijks 32.95.
Daarvoor heb je 50giga download en onbeperkte upload. Een 5 tal mailboxen en 100mb webruimte.
Meer weten daarover surf naar www.dommel.com

:-D :-D
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

Hier ook ZEER tevreden en heb Dommel nu al iets langer dan 1 jaar !

Heb geen slechte opmerkingen te melden.
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
[MJ]
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 nov 2006, 10:07

Zit nog maar een goeie maand bij Dommel, maar tot hiertoe nog geen klachten gehad.
Wel regelmatig al s gefoeterd op de nieuwsserver, als ik weer maar s met slechts 3 lijntjes kan slurpen, maar t is niet dat ik t niet op voorhand wist. Ik neem t er graag bij.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Hoeveel kost skynet per maand ?
Ik heb dommel nu bijna 2 maand, en daar ik van telenet kom is dit dag en nacht verschil !
Zeer tevreden van !
decaboot
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 jan 2007, 21:03

Skynet ADSL Go kost mij 40 eur/mnd. Zit nu voor de 2de maand op rij over mijn 10GB, maar weiger 5 EUR te betalen voor 5GB extra. Volgende maand zit ik ofwel bij Dommel, ofwel bij FullADSL (dat nu Scarlet is)
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik heb netconnect plus. Ben er zelf zeer tevreden over. Heb 100Gb download limiet. Kom er zelf hellemaal niet aan, maar het geeft wel een geruststellend gevoel dat je effectief 100Gb kan downloaden.

Ik heb het genomen voor het vast ip.

Ik ben overgeschakelt van netconnect naar netconnect plus. Ik moet zeggen dat het een heel redunante verbinding is. Wel niet zo goed als bij Belgacom. Maarja dat kan je onmogelijk verwachten van een kleine provider.

Over de klantendienst ben ik zeer te spreken. Ik heb er een paar keer naartoe gebelt voor informatie. En ze weten waarover ze spreken. Waar ik vroeger bij belgacom iets vroeg en ze mij antwoorden met: waarover heeft u het? Antwoorden de mensen van dommel gewoon.

Greetz Wouter
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Nemesis
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:24
Locatie: Limbabwe
Contacteer:

Ik ben 4 jaar dommelklant voor hosting en een dik halfjaar voor adsl. Megabangelijke isp, goeie support enkel hun newsserver is soms wat nukkig.
osieke
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 dec 2006, 23:52

Ben nog niet zo lang Dommelaar...een kleine maand. De overstap van Telenet naar Dommel verliep volgens schema.

Tot nog toe zeer tevreden:

- uptime + snelheid ok (het is even wennen na de snelheid van Telenet, maar je hebt meer ademruimte en dan mag het gerust wat trager binnenlopen
- prijs: goedkoper dan Telenet (ook al heeft Belgacom zijn prijzen geïndexeerd en komt de Discovery lijn wat duurder uit...het ziet er trouwens naar uit dat hetzelfde zal gebeuren bij Telenet)

- heel groot pluspunt vind ik de standaard toegang tot de nieuwsserver en het feit dat upload niet meegerekend wordt

Hopelijk houdt Dommel deze service vol. Ik vind dat ze op dit moment het meest interessante alternatief bieden voor Telenet.
Nic0Las
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 okt 2006, 18:02

Pluspunten:
Relatief goedkoop, nieuwsserver, ongelimiteerde upload, Hoge download limiet (50gig voor mij)

Minpunten:
Snelheid toch pakje lager dan toen ik bij Telenet was. Mijn downloadsnelheid is iets van een 500kb/s (via ftp) en upload is verschrikkelijk traag (25 kb/s)
Tragere download vind ik echter niet erg, ik heb liever dat ik meer kan downloaden en dat het wat langer duurt, dan dat ik aan een hoge snelheid mijn zielige Telenet/Belgacom limiet bereik.
De trage upload wordt dan weer op z'n beurt gecompenseert door het ontbreken van een limiet.

Dus al bij al zeer tevreden!
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Voorlopig, ben'k een tevreden Dommel klant.
Als ADSL2+ er is, zal'k al véél minder voorzichtig reageren :wink:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

++ prijs (is goed mbt tot volgend pluspunt)
++++++++ formule (50GB + de keuzes bij overschrijden)
++++ geen upload traffic count
+ nieuwsgroepen beschikbaar
- nieuws server is geweldig traag (vergelijking met giganews :| )
--- Uiterst onstabiel. Had ik geen buren gehad kon ik dit bericht niet eens typen omdat het weer pokkelang duurt tegen dat er ook maar 1 pagina' geopend is, dan nog gezwegen van al die 'time outs' die zich hier elke avond/nacht manifesteren. (mijn netwerk is volledig utp wired behalve deze hybride dan voor mocht je je wat afvragen)

Persoonlijk besluit :
+++ overdag alles top
---- Vanaf 's avonds uiterst ontevreden klant
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

ANARCHY92 schreef:Ik heb netconnect plus. Ben er zelf zeer tevreden over. Heb 100Gb download limiet. Kom er zelf hellemaal niet aan, maar het geeft wel een geruststellend gevoel dat je effectief 100Gb kan downloaden.


100Gb is maar 12.5GB :p

Zelf heb ik niet echt te klagen over dommel, hopen blijft het zo, want hier en daar duiken al berichten op die ik liever niet zie.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

uptime en snelheid = goed
Price= zeer goed
dataverkeer.= redelijk goed
Dommel is the way!
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

ben er pas , maar ben tevrede
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Ben nu ongeveer 3 weken bij Dommel,en ik moet zeggen ben tevreden,alhoewel de upload wel sneller mocht,maar goed uploadtraffic is gratis en dat is absoluut een voordeel. :-o
Live life to the Max
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

regeri schreef:Ben nu ongeveer 3 weken bij Dommel,en ik moet zeggen ben tevreden,alhoewel de upload wel sneller mocht,maar goed uploadtraffic is gratis en dat is absoluut een voordeel. :-o

Ja daarm zit ik ook op ADSL2+ te wachten, hopelijk geeft Dommel zijn klanten dan een extratje (extra uploadspeed vor ADSL2+ klanten).
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”