Ik weet niet of dit in het juiste forum is maar sinds eergisteren is er iets vreemds aan de hand met mijn Volume pagina waarvan ik me afvroeg of er ook anderen last van hebben ?
Het punt is dat ik al op 50+ Gig. zat met nog twee packs in de aanbieding toen ik ineens op nul packs kwam te staan maar tegelijkertijd ook weer op nul mocht beginnen aan de maand augustus.
Het vreemde is dat het overzicht van het maandelijks verkeer wel correct is maar de Volume pagina dus niet. Ik dacht dat het een tijdelijk iets zou zijn maar het klopt nu al twee dagen niet plus ik ben mijn twee packs kwijt. Heel vreemd
Hier doet de volumepage zijn werk. Ik sta wel nog maar op 9.3GB. Maar ja. Ik denk dat gewoon de volumepage zijn kuren heeft. Als de gedetailleerde page alles goed toont, dan zal er mss nog ergens een bugje zitten in de page met de meter op. Als het enkel die page is, dan zal je nog altijd beschikken over je VP's. Dus geen zorgen maken. Mocht je ze toch kwijt zijn, dan bel je even naar de helpdesk en die gaat het na. Als je verhaal klopt, dan geven ze je jouw VP's terug.
Op zich vindt ik het ook niet zo erg zo. Als ze die evt. bug erin houden tot het einde van de maand dan kan ik nog 15 Gig. verspijkeren, altijd nog meer als 2 VP's. Dan moet ik nog wel even goed mijn best doen....
ik heb dit vorige maand oko voorgehad, al had ik geen VP's gekocht, ineens was mijn meter ook gereset, en bij gedetaileerd stond het wel juist, ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt
Vind niemand het hier erg dat ze bij Skynet wel héél goed limieten kunnen opleggen, maar er niet voor kunnen zorgen dat je juist geïnformeerd wordt en blijft (!) over je verbruikte volume ?
Want met verschillen op de meterpagina en op de verbruikte-volume-pagina weet je toch helemaal niks ?
Ik bedoel maar : je weet dan toch niet waar jouw verbruik zich bevindt tov. de limiet !
Ja CueBoy, ik vind dat ook. Ze mogen dat van mij anders wel verbeteren. Die verschillen, dat schiet gewoon niet op. Als het maar een paar keer voorvalt, dan is het toch niet erg. Zolang het niet teveel gebeurt, is het voor mij goed.
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
Ik ben voor GEEN limieten
Dan is er ook geen gelazer met foutieve/afwijkende Volume metingen en het scheelt een hooooop bandbreedte als ge dat niet meer in de gaten hoeft te houden.
Ik herinner mij nog de dagen dat ze op hun site hadden staan dat zolang ze geen correcte volume meter hadden er geen limiet was... misschien wordt het tijd dat we ze daar nog eens aan herinneren
NuKeM schreef:Ik herinner mij nog de dagen dat ze op hun site hadden staan dat zolang ze geen correcte volume meter hadden er geen limiet was... misschien wordt het tijd dat we ze daar nog eens aan herinneren
Daar zijn de mods van de Userbase, met hun connecties, het beste voor geschikt... denk ik zo
Massachusetts schreef:...Als het maar een paar keer voorvalt, dan is het toch niet erg. Zolang het niet teveel gebeurt, is het voor mij goed.
Het is nu toch al de 2de keer op héél korte termijn, voor zover mijn geheugen mij niet in de steek laat...
CueBoy, ik heb nog es gekeken en ik heb dat probleem niet. Maar goed, je zei daarnet niet dat het al 2 keer snel achter elkaar was voorgevallen.
Oké dan.
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
Ach ja, voor we het weten zijn we weer een discussie aan het voeren over het nut van testen alvorens "iets" in een live-omgeving (lees : waar de klanten het kunnen zien) te gooien (en da's niet mijn bedoeling - hier toch niet )
CueBoy schreef:Daar zijn de mods van de Userbase, met hun connecties, het beste voor geschikt... denk ik zo
Euhm, wij hebben nog altijd geen officiele connecties met Skynet of een andere provider. Maar het zou wel een prachtige krantenkop zijn : "userbase.be zorgt voor limietloos internet"
*keeps on dreaming...*
Ik stel voor dat we de discussie over limietloos surfen hier niet opnieuw voeren! Is al gevoerd en staat open in andere topics.
Wat betreft die fout in e-care, soms kan dat eens gebeuren dat daar een bug in het systeem zit... maar ik versta niet waarom jullie je druk maken, als er iets fout gaat.. en je meter wordt gereset, dan krijg je dus weer 10Gb eh.. meter staat op nul meestal eh.. dus je limiet staat wat hoger bij wijze van spreke...
Ik zie dat zo slecht niet in...Maar ge moogt ook niet te vroeg roepen dat uw meter gereset is.. het kan zijn dat men iets aan het updaten is, of aanpassen, waardoor tijdelijk die pages verstoord zijn.. en dat dat na het werk eraan terug perfect werkt... dus hou het in de gaten, dat wordt meestal op de statuspagina wel gepost.
Wat betreft die connecties... die zijn er nog niet eh.. wij hebben info en connecties, maar nog niks officieel en kunnen ook geen druk uitoefenen..
Maar dit zal allemaal binnenkort wel wijzigen.