1 pc bij FULLADSL

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Farrem
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2007, 17:05

Hallo ,
Vroeger had ik scarlet en kon ik met meerdere pc surfen via een adsl-lijn. Ik ben sinds bijna 1 jaar nu bij fulladsl (via acad.broadband). Echter schijnt het nu dat men maar met 1 pc tegelijker tijd op het internet kan surfen.
Als router heb ik een SpeedTouch510. Op aanwijzing van de helpdesk van fulladsl heb ik die geconfigureerd in Bridget Ethernet.
Bij Scarlet was dit PPPoA. Enig idee hoe ik weer meerdere pc's kan aansluiten.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Gewoon weer terug in PPPoA (of PPPoE) zetten. Fulladsl heeft geen beperkingen.
Inlog parameters in de 510 zetten, ethernet hubje/switchje erachter en klaar is Farrem :)
Farrem
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2007, 17:05

Limburg schreef:Gewoon weer terug in PPPoA (of PPPoE) zetten. Fulladsl heeft geen beperkingen.
Inlog parameters in de 510 zetten, ethernet hubje/switchje erachter en klaar is Farrem :)



Dit heb ik geprobeerd. Het adsl-lampje blijft dan knipperen (geel) ipv dat het lampje constant groen blijft. :?
decaboot
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 jan 2007, 21:03

Controleer even de VCI/VPI parameters van je PPPoA settings ; voor FullADSL moeten ze zoals hieronder staan :

Algemene technische instellingen FullADSL
Inkomende mailserver (POP3): pop.fulladsl.be
Uitgaande mailserver(SMTP): smtp.fulladsl.be
FTP server userwebsite: users.fulladsl.be (de bestanden in het mapje www plaatsen)
VPI: 8
VCI: 35
Wan Type: PPPoA of PPPoE (afhankelijk van modem)
Data Encapsulation: LLC
Schedule type: UBR
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”