Dommel down ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Spyder
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 30 maa 2006, 20:16
Bedankt: 1 keer

Krijg error van username en password ineens :???:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Spyder schreef:Krijg error van username en password ineens :???:


Spyder doe dan even moeite om het is opnieuw in te geven of je eigen bekabeling eerst is na te kijken. :roll:
Gebruikersavatar
Koerskemel
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 okt 2006, 21:29
Bedankt: 1 keer

ketter schreef:Spyder doe dan even moeite om het is opnieuw in te geven of je eigen bekabeling eerst is na te kijken. :roll:


Ja wie weet heeft iemand wel stiekem zijn login verandert :roll: de kans is klein...

Als het aan de bekabeling lag zou het eerder een "no adsl signal" error zijn.

Koerskemel,
Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ketter schreef:Spyder doe dan even moeite om het is opnieuw in te geven of je eigen bekabeling eerst is na te kijken. :roll:


En weer maar eens ... bij Dommel zijn er blijkbaar nooit problemen, alleen maar domme users blijkbaar.

Wie zegt dat hij die dingen nog niet heeft nagekeken ?
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

ditCh schreef:En weer maar eens ... bij Dommel zijn er blijkbaar nooit problemen, alleen maar domme users blijkbaar.

Wie zegt dat hij die dingen nog niet heeft nagekeken ?

En wie zegt er van wel? Laat iedereen toch eens advies geven volgens hun eigen kennis. Waarom moet daar commentaar opgegeven worden?
Please help, looking for a way to get rich and fast
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

BungaMan schreef:
ditCh schreef:En weer maar eens ... bij Dommel zijn er blijkbaar nooit problemen, alleen maar domme users blijkbaar.

Wie zegt dat hij die dingen nog niet heeft nagekeken ?

En wie zegt er van wel? Laat iedereen toch eens advies geven volgens hun eigen kennis. Waarom moet daar commentaar opgegeven worden?


De manier waarop die eerste reply gegeven wordt ?

"doe dan even moeite" -> sorry hoor, zo moet je niet beginnen
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

ditCh je moet hier nu ook niet de moraalridder gaan uithangen he.
Voor dat men hier een post maakt, mag je toch verwachten dat ze eerst zelf het nodige reeds nagekeken hebben. De foutmelding die de TS krijgt, lijkt me hier duidelijk genoeg.
Je zou dan toch verwachten dat hij reeds zijn u/p reeds opnieuw ingegeven heeft.

Dit zijn posts waar we de TS niet mee kunnen helpen, vermits hij niks van informatie geeft.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Mr.T schreef:ditCh je moet hier nu ook niet de moraalridder gaan uithangen he.


Ik hang helemaal niet de moraalridder uit ... ik merk alleen maar op dat Ketter nogal arrogant zegt dat de TS wat meer moeite moet doen, getuigd van weinig respect ( en men gaat er nog maar eens van uit dat het probleem echt niet bij Dommel kan liggen ).
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

ik vind ook dat de TS wat meer moeite mag doen.

Hier komen posten van dommel down mijn gebruikersnaam en wachtwoord wordt geweigerd zonder verdere info, is gewoon zwartmakerij van Dommel.

Als de TS nu nog laat weten wat hij allemaal geprobeerd heeft om dit probleem te verhelpen, spreken we over iets totaal anders.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Mr.T schreef:is gewoon zwartmakerij van Dommel.


Hier zijn genoeg posts geweest van andere providers met even weinig info ... daar spreekt men nooit over zwartmakerij van de ISP ... kzeg het, iedereen ziet hier Dommel precies als de heilige graal tot het spel op zijn bek gaat.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ik ben dommel kant, in die week ook nog geen problemen gehad. Toch heb ik een wat terughoudende houding omdat het later serieus kan backfireren als er wel dingen foutgaan.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Even terug naar de essentie van de thread:

Spyder: heb je ondertussen nog problemen? Wat heb je al geprobeerd?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Chil es FF eh? ditCh zo aanvallen omdat hij terecht opmerkt dat de eerste reactie nogal op zijn minst onbeleefd is... Overigens heeft hij overschot van gelijk. Iemand stelt een vraag of er een probleem is bij Dommel en wordt kwasi afgeknald. Mogelijk heeft hij zijn bekabeling nagekeken. Vraag dan FF: 'heb je je bekabeling al nagezien?'. Nog beter zou zijn om te vragen welke foutmelding hij krijgt en of hij een ADSL signaal ziet doorkomen op zijn modem. Moeilijk eh...

True, er staat amper informatie. Maar ehm, als iemand zoiets over Belgacom of Telenet zou zeggen, zou er *nooit* iemand het woord zwartmakerij in de mond nemen voor zo'n 'bagatel'. Overigens is de zinsconstructie van de topicstarter helemaal niet dermate dat men de indruk heeft dat het om bewuste zwartmakerij gaat. Hij vraagt heel beleefd of er een probleem is aangezien hij met zijn gebruikersnaam en paswoord niet kan inloggen. End off story...

Suggestie aan de Dommelaars: help uw mede Dommelaars ipv ze voor idioten af te doen als ze problemen hebben. Niet iedereen is dermate begaafd dat hij naast de evidente keuze voor het subliemste ISP niet soms het bovenmenselijke even kan verlaten om als gewone mens ergens een foutje te maken.

Tot uw dienst, waarde Dommelaars.
Uw dienaar.

(is dit beetje correct uitgedrukt?)
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Blijkbaar zijn er ook mailproblemen bij de Dommelaars. Mocht nu blijken dat de TS effectief aan radius probleem had, gaan diegenen die hem afknalden zich dan verontschuldigen voor hun grove wijze van antwoorden?
TjoekTjoek
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2006, 21:42

ditCh schreef:
Mr.T schreef:is gewoon zwartmakerij van Dommel.


Hier zijn genoeg posts geweest van andere providers met even weinig info ... daar spreekt men nooit over zwartmakerij van de ISP ... kzeg het, iedereen ziet hier Dommel precies als de heilige graal tot het spel op zijn bek gaat.


Yup, ik vermoed-zonder iemand te vernoemen- trouwens ook dat hier posters met een verborgen agenda rondlopen.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ditCh schreef:
ketter schreef:Spyder doe dan even moeite om het is opnieuw in te geven of je eigen bekabeling eerst is na te kijken. :roll:


En weer maar eens ... bij Dommel zijn er blijkbaar nooit problemen, alleen maar domme users blijkbaar.

Wie zegt dat hij die dingen nog niet heeft nagekeken ?


ditCh je bent een omhooggevallen dikke jan men kl***n.
Je bent helemaal niet bij Dommel maar zit je wel steeds te bemoeien met zaken waar je niks mee te maken hebt.Je dooet hier nog erger of je de paus bent :roll: Je weet het altijd beter als het over Dommel gaat.
Laatst gewijzigd door ketter 01 feb 2007, 17:57, in totaal 1 gewijzigd.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ditCh schreef:
Mr.T schreef:is gewoon zwartmakerij van Dommel.


Hier zijn genoeg posts geweest van andere providers met even weinig info ... daar spreekt men nooit over zwartmakerij van de ISP ... kzeg het, iedereen ziet hier Dommel precies als de heilige graal tot het spel op zijn bek gaat.



Als er hier iemand is die Dommel steeds zit af te breken bij jij het wel die voorop loopt.Ga toch bij je eigen provider zagen.Je doet hier juist of jou provider het van het is pffffffffff.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ketter zou je niet beter eerst eens de hand in eigen boezem steken? Het woord 'Dommel' valt en iedereen mag het ontgelden die niet direct aanneemt dat de fout bij het slachtoffer in kwestie zit. Als ditCh dit terecht opmerkt, en vervolgens overigens blijkt dat er waarschijnlijk wel een iets algemener probleem was bij Dommel, moet jij hem niet beledigen omdat hij niet aan je lippen hangt. Dat doen ze misschien in de peutertuin, het lager en het middelbaar, eenmaal dat voorbij zou men zo naderhand geleerd mogen hebben om zijn manieren te houden.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Goendi schreef:Ketter zou je niet beter eerst eens de hand in eigen boezem steken? Het woord 'Dommel' valt en iedereen mag het ontgelden die niet direct aanneemt dat de fout bij het slachtoffer in kwestie zit. Als ditCh dit terecht opmerkt, en vervolgens overigens blijkt dat er waarschijnlijk wel een iets algemener probleem was bij Dommel, moet jij hem niet beledigen omdat hij niet aan je lippen hangt. Dat doen ze misschien in de peutertuin, het lager en het middelbaar, eenmaal dat voorbij zou men zo naderhand geleerd mogen hebben om zijn manieren te houden.


Groendi jij hebt oa mij niet de les te spellen.Ik antwoord hoe ik denk dat het goed is en daar hebben jij en zeker ditch niks op aan te merken.
Dat de login niet aangenomen word is ofwel dat em zijn rekening niet betaald heeft ofwel dat em gewoon is de login opnieuw moet ingeven.Denk je dat een isp zomaar voor de funn een login op non actief gaat zetten :roll:
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Menschen, chill! Welk nut heeft het om elkaar hier te zitten zwart maken voor ik-weet-niet-wat? Daarmee heeft niemand iets aan, noch de posters, noch de toevallige mensen die op dit forum komen om te lezen over hun huidige en/of toekomstige ISP.

Zijn we hier een bende kinders of mensen die zich volwassen kunnen gedragen?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik zou niet weten waarom niet. Als jij graag het betweterig kind uithangt, dan zal ik jou de les spellen op de moment dat IK dat wens, en zeker als je hier users zonder aanleiding en enkel omdat ze van mening verschillen denkt te moeten uitschelden.

Dat de login niet aangenomen word is ofwel dat em zijn rekening niet betaald heeft ofwel dat em gewoon is de login opnieuw moet ingeven.Denk je dat een isp zomaar voor de funn een login op non actief gaat zetten


Heel simpel gezegd voor iets dat veel meer inhoudt. Al eens bedacht dat er nog een radius server tussenzit die die authenticatie moet doorvoeren? Wist je dat de aanvraag ook onderweg naar de radius geblokkeerd kan worden zelfs als de gebruiker gewoon een DSL signaal doorkrijgt? Mogelijk ligt de DSLAM er uit, dan kan het goed zijn dat hij een DSL signaal ziet, maar niet verder geraakt omdat de DSLAM zelf geen uplink heeft. Allemaal opties die jij hier niet aangeeft, vermoedelijk zelfs niet eens kent. En dan denk je even iemand met vele jaren ervaring in de IT af te blaffen onder het motto dat men jouw de les niet mag spellen maar jij andere wel? Ach grow up jongen, of beter ga wat huilen bij u mama. Voila, nu zit ik direct mee op uw taalniveau.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Menschen, chill! Welk nut heeft het om elkaar hier te zitten zwart maken voor ik-weet-niet-wat? Daarmee heeft niemand iets aan, noch de posters, noch de toevallige mensen die op dit forum komen om te lezen over hun huidige en/of toekomstige ISP


Klopt.

Zijn we hier een bende kinders of mensen die zich volwassen kunnen gedragen?


Lijkt Ketter jouw zo iemand? Na zijn vorige reacties heb ik daar sterk mijn twijfels bij. En terzijde, ik wil gerust volwassen zijn. Zodra er iemand begint te schelden op iemand die ik al veel langer ken en uitermate respecteer zal ik navenant reageren.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Goendi schreef:En terzijde, ik wil gerust volwassen zijn. Zodra er iemand begint te schelden op iemand die ik al veel langer ken en uitermate respecteer zal ik navenant reageren.


Is volwassen zijn dan niet daarboven staan en niet navenant reageren?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Goh, een keer ja. Twee keer tot daar aan toe. Maar continu hetzelfde, nee hoor dan hou ik me ook niet meer in.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ketter schreef:
Als er hier iemand is die Dommel steeds zit af te breken bij jij het wel die voorop loopt.Ga toch bij je eigen provider zagen.Je doet hier juist of jou provider het van het is pffffffffff.


20 mbit down / 2mbit up & geen limiet ... is dat dan niet het van het ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ketter schreef:ditCh je bent een omhooggevallen dikke jan men kl***n.
Je bent helemaal niet bij Dommel maar zit je wel steeds te bemoeien met zaken waar je niks mee te maken hebt.Je dooet hier nog erger of je de paus bent :roll: Je weet het altijd beter als het over Dommel gaat.


Dit is trouwens nieuw ... je mag enkel maar reageren als de topics omtrend je eigen provider gaan ofzo ?
dzazzar
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jan 2007, 00:41

ditCh schreef:
ketter schreef:
Als er hier iemand is die Dommel steeds zit af te breken bij jij het wel die voorop loopt.Ga toch bij je eigen provider zagen.Je doet hier juist of jou provider het van het is pffffffffff.


20 mbit down / 2mbit up & geen limiet ... is dat dan niet het van het ?

mss wel, maar tegen welke prijs :lol:
roebenofski
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 21 jan 2006, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

dzazzar schreef:
ditCh schreef:
ketter schreef:
Als er hier iemand is die Dommel steeds zit af te breken bij jij het wel die voorop loopt.Ga toch bij je eigen provider zagen.Je doet hier juist of jou provider het van het is pffffffffff.


20 mbit down / 2mbit up & geen limiet ... is dat dan niet het van het ?

mss wel, maar tegen welke prijs :lol:

Ik zie niet echt in wat er grappig is.
€60p/maand voor zo'n internetformule is niet overdreven veel hoor. Moest ik zo'n abbo kunnen nemen in mijn regio, kzo niet twijfelen.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

tuurlijk dat zouw iedereen willen , MAAR die moet hier niet komen staan stoefen over die profile , waar die 9 kansen van de 10 niet zelf betaald :o)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Goendi schreef:
Zijn we hier een bende kinders of mensen die zich volwassen kunnen gedragen?


Lijkt Ketter jouw zo iemand? Na zijn vorige reacties heb ik daar sterk mijn twijfels bij. En terzijde, ik wil gerust volwassen zijn. Zodra er iemand begint te schelden op iemand die ik al veel langer ken en uitermate respecteer zal ik navenant reageren.


Hoop doet leven... ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

elldiablo schreef:tuurlijk dat zouw iedereen willen , MAAR die moet hier niet komen staan stoefen over die profile , waar die 9 kansen van de 10 niet zelf betaald :o)


Ik reageerde enkel maar op de vraag of mijn provider het van het is ;) en ja ik betaal het zelf ( 59 euro / maand + 5 euro voor het speedbooster ( 2 mbit upload ipv 1 ) pakket ).
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

tuurlijk dat zouw iedereen willen , MAAR die moet hier niet komen staan stoefen over die profile , waar die 9 kansen van de 10 niet zelf betaald :o)


Jaloezie zit in de mens, maar is eigenlijk helemaal geen nobele zaak hoor. Hij signaleerde enkel dat er een dergelik abbo bestaat. Het is niet omdat hij bij de gelukkigen is, dat hij plots het recht niet meer heeft om zijn abbo te citeren op een forum. Het brengt sommigen enkel realisme bij!

Zelf heb ik hier 2mbit/1mbit zonder limiet, en 4mbit/512kbit met limiet. Enhet kost me echt geen stukken van mensen... Alles tesamen betaal ik circa 130€, met telefoniekosten bijgerekend.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Jaloezie zit in de mens, maar is eigenlijk helemaal geen nobele zaak hoor. Hij signaleerde enkel dat er een dergelik abbo bestaat. Het is niet omdat hij bij de gelukkigen is, dat hij plots het recht niet meer heeft om zijn abbo te citeren op een forum. Het brengt sommigen enkel realisme bij!

Zelf heb ik hier 2mbit/1mbit zonder limiet, en 4mbit/512kbit met limiet. Enhet kost me echt geen stukken van mensen... Alles tesamen betaal ik circa 130€, met telefoniekosten bijgerekend.


daar ben ik ook mee eens , maar ik moets het even kwijt heheh,ken je dat ,....

Btw heb plezier met wat je hebt ,
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”