automatische opzeg BGC

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

ik meen mij zoiets te herinneren van dat Dommel 2 weken na uw aansluiting automatisch de opzeg bij BGC ging doen als je van bij hen kwam en dat ze daar een mailtje voor gingen sturen... kan dat?

Wel, na een maand ofzo nog steeds niets van gehoord... Mss straks eens naar een BGCwinkel gaan en eens controleren, dat ze mij niet nog een maand extra aanrekenen bij BGC

Iemand ervaring mee?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Je moet inderdaad niets doen om BC op te zeggen, dat gaat vanzelf. Ik heb geen mail gekregen toen ik overschakelde maar ik was dan ook maar een virtuele Skynetter. Easynet had mij verplicht naar BC getransfereerd maar door de snelheid van Dommel heb ik geen gebruik moeten maken van de BC login.
Bc heeft wel geprobeerd om mij een deel ADSL aan te rekenen maar dat is telefonisch opgelost (ook door mijn BC domicilieriing te stoppen :wink: )
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Bij mij was destijds een telefoontje voldoende ! BGC is hier echt niet moeilijk in zeg wat je wil.. er zijn andere providers..
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Heb nu net trouwens iets raars voor in dit verband.
Ik ben nu al een week ongeveer op Dommel hoewel mijn status voor dommel adsl signaal nog steeds in afwacting stond, en had er al 20 gig ddorgevlogen, en nu opeens merk ik gisteravond dat mijn skynet mail is afgesloten, ok dus waarschijnlijk is de overdracht nu compleet of in gang he . . . maar isp monitor zegt opeens dat ik maar iets van een 2gig (1.8 ongeveer) gig had gebruikt . . log in op sgedom en idd daar stat het ook, en mijn reset datum is opeens ook opgeschoven van de 8ste naar de 16de.
Overdracht van het signaal staat op 17/1 tussen 8 en 12u . .

OK op zich is het positief he...maar te positief nieuws maakt me ook wat achterdochtig lol.
Wat zal der met die 20 gig gebeuren? Ik vraag het me gewoon af.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Draco888 schreef:Heb nu net trouwens iets raars voor in dit verband.
Ik ben nu al een week ongeveer op Dommel hoewel mijn status voor dommel adsl signaal nog steeds in afwacting stond, en had er al 20 gig ddorgevlogen, en nu opeens merk ik gisteravond dat mijn skynet mail is afgesloten, ok dus waarschijnlijk is de overdracht nu compleet of in gang he . . . maar isp monitor zegt opeens dat ik maar iets van een 2gig (1.8 ongeveer) gig had gebruikt . . log in op sgedom en idd daar stat het ook, en mijn reset datum is opeens ook opgeschoven van de 8ste naar de 16de.
Overdracht van het signaal staat op 17/1 tussen 8 en 12u . .

OK op zich is het positief he...maar te positief nieuws maakt me ook wat achterdochtig lol.
Wat zal der met die 20 gig gebeuren? Ik vraag het me gewoon af.


Volledig logisch. Je zit nu officieel bij Dommel. Die 20GB zijn van verleden maand en mag je vergeten, je zal vanaf nu de 16e van elke maand op 0 gezet worden.
Niets om achterdochtig over te zijn.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

heb het zelf ook meegemaakt, er komt geen extra factuur ofzo. beschouw het als een welkomstgeschenk :mrgreen:
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

kUmbro schreef:heb het zelf ook meegemaakt, er komt geen extra factuur ofzo. beschouw het als een welkomstgeschenk :mrgreen:

Mja mar komende van Skynet en daarvoor Scarlet maakt ne mens achterdochtig alst om zulke geschenken gaat he :D .

Beware of Belgian ISPs baring gifts :P
King Nothing
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 mei 2005, 12:35
Contacteer:

dus als je een bestelling bij dommel doet, moet je niets meer doen bij belgacom ivm opzeg ofzo? dit gebeurt door dommel zelf?
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

King Nothing schreef:dus als je een bestelling bij dommel doet, moet je niets meer doen bij belgacom ivm opzeg ofzo? dit gebeurt door dommel zelf?


Inderdaad.
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
King Nothing
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 mei 2005, 12:35
Contacteer:

Robinvv schreef:
King Nothing schreef:dus als je een bestelling bij dommel doet, moet je niets meer doen bij belgacom ivm opzeg ofzo? dit gebeurt door dommel zelf?


Inderdaad.


nochtans zegt de dommel site iets anders. Daar moet je wachten tot de bestelling bij dommel klaar is, twee weken wachten ofzo en dan opzeg doen.
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

King Nothing schreef:nochtans zegt de dommel site iets anders. Daar moet je wachten tot de bestelling bij dommel klaar is, twee weken wachten ofzo en dan opzeg doen.

standaard is dat het geval ja, maar als ge kijkt naar de support pagina, ziet ge de vraag: hoe stap ik over van belgacom adsl naar dommel? of de vraag hoe gebeurt de opzeg bij mijn huidige provider? waar telkens vermeld wordt dat belgacom adsl door dommel opgezegd wordt
King Nothing
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 mei 2005, 12:35
Contacteer:

ok, handig om weten

bedankt voor de info..

ik maak de overstap deze avond nog ! :-)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”