Dit hou je niet voor mogelijk

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
extreme
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb een aanvraag gedaan bij scarlet voor een 6mbit lijn premium one. Ik probeer al dagen via alle wegen te weten te komen hoever ik van de centrale zit van telefonie. Ik kreeg hierop van niemand antwoord zelfs niet van belgacom. Dus bel ik net naar scarlet omdat ik echt wel een 6mbit lijn moet hebben en niet kan wachten tot er hier een technieker komt en dan moet vast stellen dat ik max 1mbit heb ofzo. De klantendienst zij ZEER duidlijk dat 6mbit onmogelijk was omdat ze hiermee gestopt zijn????? Inderdaad dit kon ik zeker niet krijgen, dus haalde ik aan dat ik via hun reclame op hun site wel voor een 6 mbit lijn had getekend. Hij kon mij niets garanderen behalve dat ik zeker geen 6mbit kon krijgen. Dus heb ik vriendelijk gevraagd aan die persoon of hij mijn contract dan kon annuleren en hij heeft dit ook vriendelijk gedaan . Ik heb wel zeer duidelijk gevraagd of dit geen contract breuk is en hij heeft heel duidelijk nee geantwoord dus ik moet geen bijkomende kosten betalen voor het alsnog anuleren van de bestelling ( deze was nog maar in de activeringsfase, en ik heb een dossier nummer gekregen 581390). Hopelijk gaat het ook allemaal zo en krijg ik na een week geen factuur in de bus van 15maand gedeeld door 2. Ik moet er wel bij zeggen dat ik binnen de min iemand aan de lijn had en dat ze heel vriendelijk waren aan de telefoon en behulpzaam. jammer mar helaas ben ik terug naar af en heb ik nog steeds geen snelle lijn. Hopelijk werkt telenet er alsnog aan bij mij.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Hoe gestopt? Da's een goeie dat.
the_unlord
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 jan 2007, 22:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Hou het in elk geval maar GOED in de gaten, ik kan ervan meepraten...
Was je al Scarlet-abonnee?
Of heb je al een login gekregen? dan kan je op mijn.scarlet.be de status van je bestelling volgen.
extreme
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

weet ik deze staat nu op nog te activeren als hier een stap bijkomt tja dan kunnen ze een telefoon van mijn raadsman verwachten ( handig familie hebben :-) ). Maar ik veronderstel dat de persoon aan de telefoon wel weet waar hij over praat hoop ik. En nee ik was en ben nog steeds telenet abbonee
karine
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 aug 2006, 09:44
Locatie: Geel (Antwerpen)
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Begrijp ik niets van, ik heb 3 weken geleden ingeschreven op Scarlet one, en had 1 week later een 6 Mbit lijn.
extreme
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

En heb je ze al eens op de rooster gelegd je lijn? Of je wel 6mbit hebt en geen 4 mbit :-)
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

karine schreef:Afstand = 2388 meter

Nu heb ik DSL Speed 640 Kbps Upstream, 6144 Kbps Downstream .

Tweede speedtest :
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 5162 kbit/s or 645 kbyte/s
- Upload speed : 299 kbit/s or 37 kbyte/s
Tue Jan 9 2007 at 22:32:54 UTC+0100


staat ergens in een andere post.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Met Scarlet altijd iets nieuws :roll: :roll: :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”