Ben sinds vorige week overgestapt naar dommel.com, maar zit nu met het probleem dat een mailform op mijn site dat gebruik maakt van de phpmailer class niet meer werkt. Na een telefoontje met de helpdesk konden ze mij vertellen dat sinds 1 januari de REGISTER_GLOBALS op OFF staat en ik een aantal dingen moet aanpassen dan in het script om het alsnog te laten werken.
Is er toevallig iemand die hetzelfde probleem heeft/had, en weet er iemand welke aanpassingen er juist gedaan moeten worden, want momenteel ben ik een beetje ten einde raad!
hoe krijg ik phpmailer class aan de praat?
kleine update:
ik heb het script aan de praat gekregen, maar het phpmailer script wil blijkbaar géén mails afleveren naar mijn eigen adres (dus mijn emailadres met zelfde domainnaam vanwaar het script uitgevoerd wordt), wél naar andere adressen (gmail, hotmail, etc werkt allemaal).
Ik ben momenteel in overgangsfase met mijn website en ben nu bij dommel mijn nieuwe site aan het online zetten, evenwel heb ik de nameserver van mijn domainnaam nog niet overgezet en zit ik momenteel dus nog op een IP nummer te werken ipv domainnaam.
Enige verklaring mogelijk waarom die mailtjes bij mij niét aankomen?
ik heb het script aan de praat gekregen, maar het phpmailer script wil blijkbaar géén mails afleveren naar mijn eigen adres (dus mijn emailadres met zelfde domainnaam vanwaar het script uitgevoerd wordt), wél naar andere adressen (gmail, hotmail, etc werkt allemaal).
Ik ben momenteel in overgangsfase met mijn website en ben nu bij dommel mijn nieuwe site aan het online zetten, evenwel heb ik de nameserver van mijn domainnaam nog niet overgezet en zit ik momenteel dus nog op een IP nummer te werken ipv domainnaam.
Enige verklaring mogelijk waarom die mailtjes bij mij niét aankomen?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik vermoed dat de server (die zelf ook mailserver is) ziet "hey, dat is een domein dat ik zelf afhandel en moet dus niet via smtp gebeuren".
Hoe dat op te lossen is? Euhm.. dunno. Ik herinner me iets van een vergelijkbaar probleem, maar weet niet meer hoe en of ik het opgelost heb![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Hoe dat op te lossen is? Euhm.. dunno. Ik herinner me iets van een vergelijkbaar probleem, maar weet niet meer hoe en of ik het opgelost heb
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)