[PUB] Nieuwe website Pandora User Base

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Eventjes melden dat de website van de Pandora User Base ten grave gedragen is. ;-)
In de plaats daarvan is er nu de website van Tik vzw (Telecom & Internet Klantenvereniging) met onder die paraplu momenteel al PUB (Pandora User Base) en STUG (Scarlet Telecom User Group).

http://www.tik.be/

Het forum van PUB blijft gewoon behouden op http://pub.telenet.be/forum
STUG zal voorlopig nog geen eigen forum hebben, en blijft gebruik maken van de (interne) Scarlet-nieuwsgroepen op usenet, of ook wel van de Scarlet-rubriek op Userbase: http://www.userbase.be/forum/viewforum.php?f=48
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

(l) Drupal (l)
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

TUK en STUG ... en waarom geen Skynet User Group ... SUG :-)
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Maw ze zijn zo'n beetje een tweede userbase geworden ;-)

greetz,

Nob
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Kartouch schreef:TUK en STUG ... en waarom geen Skynet User Group ... SUG :-)

Eerder Belgacom User Group for Telecom: BUGT. :P
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

Nob schreef:Maw ze zijn zo'n beetje een tweede userbase geworden ;-)

greetz,

Nob


pub was al lang aan het vergaderen met telenet voor de eerste spams van userbase op de selfcare fora van belgacom/skynet kwamen ;)

en stug mja het verbaasd me dat het zo lang heeft geduurt voor er een vereniging kwam bij scarlet, das elk jaar wel dat ze een andere isp overnemen en dat daar 12 maanden niets meer werkt wegens die overname :p)
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Xi schreef:pub was al lang aan het vergaderen met telenet voor de eerste spams van userbase op de selfcare fora van belgacom/skynet kwamen ;)

We hebben nog een veteraan in de zaal! :)
Afbeelding
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Gaan ze nu hetzelfde doen voor scarlet ???

Niks ... ?

Leuk !!! Iets wat ik ondertussen al jaren zeg. We zouden beter afzijn zonder klantenvereniging. Geloof me, telenet zou dan wel iets doen aan hun problemen, want dan zouden er meer mensen bellen en klagen naar telenet (idem voor scarlet natuurlijk) en zou de druk om hun problemen op te lossen groter worden, dan nu. Uiteindelijk houden ze zich op pub toch enkel maar bezig met individuele problemen. De algemene vergeten ze, of doen ze toch niet meer mee, dan een nieuwsbriefje.

Ocharme de scarlet klanten :(
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

beter alles overgebracht naar userbase
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

brooklyn schreef:beter alles overgebracht naar userbase


idd

edit: ofwel hadden ze beter beginnen bloggen op blogger.com, zou op hetzelfde neerkomen. ..., en waren ze ineens telenet onafhankelijk. Als telenet nu de serverstekker uittrekt, dan heeft zelfs scarlet geen klantenvereniging meer :lol:
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Vergeet niet dat wij ook wel een 'sponsor' hebben op dat gebied. Nu, we hebben ook wel een compleet onafhankelijke server in eigen beheer, dus dat zou idd nog wel een oplossing kunnen zijn. Maar in elk geval: het is een flinke verbeterin en toont maar dat we voor userbase ook dringend iets moeten doen in die richting!
(Dat gezegd zijnde: de intentie is makkelijker dan de uitvoering!)
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

een beetje concurentie op de klantenverenigingen zou idd goed zijn.

Het geld (concurentie) dus niet alleen voor de isp's

Kheb in ieder geval ondertussen wel meer vertrouwen in USERBASE dan in PUB (of hoe we ze nu ook mogen noemen).
de koe zegt boe
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

pub was al lang aan het vergaderen met telenet voor de eerste spams van userbase op de selfcare fora van belgacom/skynet kwamen ;)


Ik doelde eerder op het feit dat ze zich nu ook open stellen voor andere providers en niet meer enkel voor telenet ;-)

greetz,

Nob
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Dan wordt het echt een 2de userbase.
Ook wel een beetje onnozel om die zo te gaan verspreiden.

Dan had het toch beter zoiets als
skynet.userbase.be
telenet.userbase.be
scarlet.userbase.be
geworden.

Maar dat is idd gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
LucStroobant
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 jan 2007, 12:45
Contacteer:

bambipower schreef:edit: ofwel hadden ze beter beginnen bloggen op blogger.com, zou op hetzelfde neerkomen. ..., en waren ze ineens telenet onafhankelijk. Als telenet nu de serverstekker uittrekt, dan heeft zelfs scarlet geen klantenvereniging meer :lol:

Als Telenet de stekker uit trekt, staat onze site een paar uur later op een andere server online. We hebben al bewezen dat we dat makkelijk kunnen, de vorige server is drie keer gecrasht wegens hardware problemen vorig jaar...

Daarnaast: als de hosting met Telenet op één of andere manier niet zou door gaan, kunnen we probleemloos verhuizen. Zelfs EDPnet heeft ons vorig jaar nog een voorstel voor sponsoring gedaan. ;-)
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

jullie zullen wel pub.telenet.be kwijtzijn.
Ok,jullie zijn te bereiken dan via Tik.be
maar wie kent die link nu? Zie op forums, en de links naar pub, gaan bijna allemaal via pub.telenet.be

tgaat een klopke worden voor pub dus.
de koe zegt boe
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

bambipower schreef:jullie zullen wel pub.telenet.be kwijtzijn.
Ok,jullie zijn te bereiken dan via Tik.be
maar wie kent die link nu? Zie op forums, en de links naar pub, gaan bijna allemaal via pub.telenet.be

tgaat een klopke worden voor pub dus.


Je kan via Mijn Telenet een subdomain kopen *.telenet.be ;)
Laatst gewijzigd door ubremoved_983 op 26 jan 2007, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
LucStroobant
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 jan 2007, 12:45
Contacteer:

Robbe schreef:Dan wordt het echt een 2de userbase.
Ook wel een beetje onnozel om die zo te gaan verspreiden.

Dan had het toch beter zoiets als
skynet.userbase.be
telenet.userbase.be
scarlet.userbase.be
geworden.

Maar dat is idd gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Ik vraag me af waarom sommige mensen ons hier een als concurrentie zien. Dat is absoluut niet de bedoeling. Ik denk zelfs dat Userbase en Tik vzw voor een groot stuk complementair kunnen zijn.
Wij staan open voor samenwerking. Lees ook ons persbericht:
http://www.tik.be/tik_vzw/persberichten ... we_website
Daar staat een serieuze hint in richting Userbase...
LucStroobant
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 jan 2007, 12:45
Contacteer:

bambipower schreef:jullie zullen wel pub.telenet.be kwijtzijn.
Ok,jullie zijn te bereiken dan via Tik.be
maar wie kent die link nu? Zie op forums, en de links naar pub, gaan bijna allemaal via pub.telenet.be

tgaat een klopke worden voor pub dus.

Zoals hier, wil je zeggen?
http://www.tijd.be/mijn_onderneming/tec ... Id=2653756
of hier?
http://zdnet.be/news.cfm?id=64625&mxp=101

Als jij gelooft dat men ons weg zou krijgen door het pub.telenet.be subdomein te schrappen, ben je echt wel naief. Of misschien ben je na al die tijd negatieve kritiek spuien wel een beetje onrealistisch geworden in bepaalde denkwijzen? Wat heb jij eigenlijk in al die tijd al gedaan voor de modale internetklant, buiten zeggen dat wij het niet goed doen?
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ditCh schreef:
bambipower schreef:jullie zullen wel pub.telenet.be kwijtzijn.
Ok,jullie zijn te bereiken dan via Tik.be
maar wie kent die link nu? Zie op forums, en de links naar pub, gaan bijna allemaal via pub.telenet.be

tgaat een klopke worden voor pub dus.


Je kan via Mijn Telenet een subdomain kopen *.telenet.be ;)


Als hij beschikbaar is ... dan kunnen ze pub.telenet.be nemen, anders word het niks.
Als ze de stekker eruitwillen op telenet, dan zullen ze die niet afstaan ... ;)
de koe zegt boe
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

LucStroobant schreef: Wat heb jij eigenlijk in al die tijd al gedaan voor de modale internetklant, buiten zeggen dat wij het niet goed doen?


Goh, had ik niet tegengewerkt geweest, had ik voor pub al veel kunnen doen.
De topics vergeten, waarin ik achter een enquete vraag, en zelfs voorstel om ze voor jullie te organiseren!! Ik word gewoon genegeerd, hoe kan ik dan iets doen ...?

http://pub.telenet.be/forum/viewtopic.php?t=3974
de koe zegt boe
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

bambipower schreef:waarin ik achter een enquete vraag, en zelfs voorstel om ze voor jullie te organiseren!!


Gewoon nieuwsgierig... wat zou je dan vragen als jij die enquete mocht doen ?
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

r2504 schreef:
bambipower schreef:waarin ik achter een enquete vraag, en zelfs voorstel om ze voor jullie te organiseren!!


Gewoon nieuwsgierig... wat zou je dan vragen als jij die enquete mocht doen ?


Daar is op pub een topic over : http://pub.telenet.be/forum/viewtopic.php?t=4188
de koe zegt boe
LucStroobant
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 jan 2007, 12:45
Contacteer:

bambipower schreef:
LucStroobant schreef: Wat heb jij eigenlijk in al die tijd al gedaan voor de modale internetklant, buiten zeggen dat wij het niet goed doen?


Goh, had ik niet tegengewerkt geweest, had ik voor pub al veel kunnen doen.
De topics vergeten, waarin ik achter een enquete vraag, en zelfs voorstel om ze voor jullie te organiseren!! Ik word gewoon genegeerd, hoe kan ik dan iets doen ...?

http://pub.telenet.be/forum/viewtopic.php?t=3974

Het was in de oude site niet zo simpel om een goede enquete op te zetten zonder veel ontwikkelingswerk. Zoiets vraagt meer dan wat vragen bij elkaar zoeken en er zijn geen tientallen mensen beschikbaar die dat gratis kunnen en willen doen. Op dat moment moet je keuzes maken in wat je doet als vereniging. (ik denk dat ze dat fenomeen bij Userbase wel zullen kennen)

Maar ok, laat ons een deal maken. Ik installeer zorg voor een enquete module in onze Drupal en jij zorgt voor een goede vragenlijst.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

LucStroobant schreef:jij zorgt voor een goede vragenlijst.


Wie wil er meer voor minder geld... vermoedelijk antwoord; 99.9% JA :lol:
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

LucStroobant schreef:Maar ok, laat ons een deal maken. Ik installeer zorg voor een enquete module in onze Drupal en jij zorgt voor een goede vragenlijst.


Is de vragenlijst dan niet voldoende, die er nu op pub staat?

Zie je het ruimer, vind je het verkeerde vragen, ...?

Ik had gehoopt, dat er enkel nog moest gescript worden. We kunnen toch geen 4 jaar over die vragenlijst gaan discutieren.
Maar, als je het anders ziet, mag je me het zeker laten weten. Ik doe dan wat ik kan.
de koe zegt boe
LucStroobant
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 jan 2007, 12:45
Contacteer:

bambipower schreef:
LucStroobant schreef:Maar ok, laat ons een deal maken. Ik installeer zorg voor een enquete module in onze Drupal en jij zorgt voor een goede vragenlijst.


Is de vragenlijst dan niet voldoende, die er nu op pub staat?

Zie je het ruimer, vind je het verkeerde vragen, ...?

Persoonlijk zou ik zeker een paar vragen met demografische info willen zien (leeftijd, geslacht...) en ook wat vragen over de rest van de dienstverlening (helpdesk, facturatie, interventies bij problemen of installatie).
Daarnaast moet de lijst uitgewerkt worden: voor elke vraag moeten ook de mogelijke antwoorden vermeld worden en het type antwoord (radio, checkbox, textfield...).
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ok, thx luc
ik ga me daar met bezighouden. Geef me daar eventjes tijd voor, en dat komt in orde (in het weekend, zijn de kids thuis)

Heb je soms al een idee, welke enquete module je gaat gebruiken? Van drupal zelf ken ik niks. Als ik zie hoe de module gaat werken, dan heb ik beter zicht hoe de vragen moeten samengesteld worden, wat de mogelijkheden zijn, ...
de koe zegt boe
LucStroobant
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 jan 2007, 12:45
Contacteer:

Normaal gezien deze http://drupal.org/project/survey
Maar ik heb ze ook nog niet getest. Staat nog op de todo-list en die is de laatste tijd overvol.
Als bovenstaande module niet werkt zoals gehoopt, zal het vermoedelijk phpesp worden in dat geval is er nog meer werk te doen voor drupal integratie.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

thx luc

Ik hoop tegen woensdag al een voorbeeldje te kunnen posten, zodat het onder de leden kan besproken en aangepast worden.

;)
de koe zegt boe
LucStroobant
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 jan 2007, 12:45
Contacteer:

Prima. Ik hoop zondag die nieuwe module te kunnen testen op onze dev-site. Hopelijk voldoet die aan de vereisten, dan kunnen we snel verder.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Hehe :) Ik vroeg me even af of we op het forum van pub zaten :) Nu goed, fijn te weten dat UB jullie weer bij elkaar bracht ;)
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Ik zie helemaal geen concurrentie tussen Tik vzw en Userbase, integendeel zelfs. Ik vind dat ze complementair werken. Userbase werkt in de breedte, Tik vzw in de diepte.

Weet je wat ik er persoonlijk van denk? En dat is dan 100% een mening van mezelf, niet namens Tik vzw. We mergen gewoon het PUB-forum met het UB-forum (is toch alletwee phpbb) en we laten het beheer van het samengevoegde forum in handen van de Userbase-mensen. Zij doen dat momenteel al zo goed. Omgekeerd kan de Userbase-crew dan het Tik-team komen versterken. Ik denk dat het perfect mogelijk moet zijn om daarover goede afspraken te maken!

Dit is volledig mijn eigen persoonlijk idee dat ik nog niet eerder ergens gezegd of geschreven heb, maar ik ga het deze namiddag toch eens vermelden op de jaarlijkse Algemene Vergadering van Tik vzw.

Merk op, het idee van het schrappen van het PUB-forum, dat komt dan nog wel van een PUB forum moderator!


EDIT: zie ook http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 237#142237 voor nog een paar ideeën. Ik denk dat ik met Marcel ongeveer op dezelfde golflengte zit.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
LucStroobant
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 jan 2007, 12:45
Contacteer:

LucStroobant schreef:Prima. Ik hoop zondag die nieuwe module te kunnen testen op onze dev-site. Hopelijk voldoet die aan de vereisten, dan kunnen we snel verder.

Wel, het is geinstalleerd op de dev-site en het ziet er goed genoeg uit om naar de echte site te gaan. Dat ging heel wat vlotter dan verwacht. :)
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Dat is snel luc
Ik heb ondertussen ook wel al wat klaar.

Ik zou het eerst even naar je willen door public mailen, zodat je misschien nog enkele tips kan geven, en ik verder kan aanpassen.

ik ga de public mail via hier doen ;)
de koe zegt boe
LucStroobant
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 jan 2007, 12:45
Contacteer:

Gebruik gewoon luc at pub.telenet.be anders...
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

LucStroobant schreef:Gebruik gewoon luc at pub.telenet.be anders...


ah, ok, ik stuur het door
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

localhost schreef:Ik zie helemaal geen concurrentie tussen Tik vzw en Userbase, integendeel zelfs. Ik vind dat ze complementair werken. Userbase werkt in de breedte, Tik vzw in de diepte.

Weet je wat ik er persoonlijk van denk? En dat is dan 100% een mening van mezelf, niet namens Tik vzw. We mergen gewoon het PUB-forum met het UB-forum (is toch alletwee phpbb) en we laten het beheer van het samengevoegde forum in handen van de Userbase-mensen. Zij doen dat momenteel al zo goed. Omgekeerd kan de Userbase-crew dan het Tik-team komen versterken. Ik denk dat het perfect mogelijk moet zijn om daarover goede afspraken te maken!

Dit is volledig mijn eigen persoonlijk idee dat ik nog niet eerder ergens gezegd of geschreven heb, maar ik ga het deze namiddag toch eens vermelden op de jaarlijkse Algemene Vergadering van Tik vzw.

Merk op, het idee van het schrappen van het PUB-forum, dat komt dan nog wel van een PUB forum moderator!


EDIT: zie ook http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 237#142237 voor nog een paar ideeën. Ik denk dat ik met Marcel ongeveer op dezelfde golflengte zit.

Het ballonnetje is opgelaten, ik zal hetzelfde doen bij onze crew.
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

ik vind dat eigenlijk wel een goed idee van localhost... hoe meer leden, hoe sterker je staat vind ik.

Laat ons zeker iets weten.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Zo creëer je eigenlijk 1 internet consumentorganisatie met verschillende sub domeinen hé

Tik vzw overkoepelend
|---- Userbase voor algemene discussies en beheer
|---- PUB voor Telenetters
|---- STUG voor Scarletters
|---- ... voor ...etters (allé dan bedoel ik niet de trollen op dit forum hé ;))

Goed idee!
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”