waar moet ik ergens zijn om een ticket aan te maken?
alvast bedankt
hoe maak ik een ticket aan?
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Mail sturen naar support of formulier invullen op de site dan heb je direct een ticket. Trouwens, het is Dommel die de tickets aanmaakt, niet jij
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
oki ik vroeg me dit gewoon af omdat ik gisteren een mail naar ze gedaan had en nog geen antwoord terug heb.
Het probleem is, dat er staatdat mijn adsl-signaal is aangevraagd maar dat ik al 1 week lang met mijn dommel-account aan het surfen ben en dat mijn skynetaccount is afgesloten.
Is dit normaal of duurt het gewoon een tijdje voor dit verandert wordt?
Het probleem is, dat er staatdat mijn adsl-signaal is aangevraagd maar dat ik al 1 week lang met mijn dommel-account aan het surfen ben en dat mijn skynetaccount is afgesloten.
Is dit normaal of duurt het gewoon een tijdje voor dit verandert wordt?
bke23 schreef:oki ik vroeg me dit gewoon af omdat ik gisteren een mail naar ze gedaan had en nog geen antwoord terug heb.
Het probleem is, dat er staatdat mijn adsl-signaal is aangevraagd maar dat ik al 1 week lang met mijn dommel-account aan het surfen ben en dat mijn skynetaccount is afgesloten.
Is dit normaal of duurt het gewoon een tijdje voor dit verandert wordt?
Heb net hetzelfe meegemaakt, 8 dagen later kreeg ik een nieuwe mail van Dommel dat vanaf dan mijn maandelijkse reset op de 18de zou vallen, en de 20gig die ik ondertussen al had gebruikt, well die hebben ze gewoon weggevaagd.
Dommel . . bangelijke ISP. Ik zie Skynet of telenet nog ni zomaar ff 20gig DOWNLOAD (upload telt ni eens) zomaar weggeven aan nieuwe klanten.
Het enigste wat voor mij beter zou mogen is de uploadsnelheid, maar ADSL2+ komt er aan, hoop dat ze de upload naar 500kbyte brengen, da zou gewoon megabangelijk zijn.
Alle t'mag altijd sneller en meer zoals onze buurlanden, maardan zullen de andere providers toch ook wa mee moeten gaan.
hier toch iets minder enthousiast! Ik heb m'n adsl aangevraagd op 23 december en heb er toegang tot gekregen op 7 januari. Nu blijkt dat ze me factureren vanaf 23 december!! Met andere woorden, ik betaal voor 2 weken zonder toegang tot internet via dommel. Ik heb ook gekozen voor betaling via domiciering, maar toch krijg ik een mail met een verwittiging dat ik het bedrag van 32 euro moet overmaken (van 23 januari tot 23 feb). Heb hier een mail voor gestuurd maar geen reactie gehad!
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Zucht.
Ja, dat is normaal. Dommel heeft altijd al met pro-forma-facturen gewerkt. Wat je 'te veel' hebt betaald wordt achteraf gecorrigeerd.
Net zoals ongeveer elk ander abonnement betaal je vooraf aan de eigenlijke dienstverlening en/of oplevering.
Ja, dat is normaal. Dommel heeft altijd al met pro-forma-facturen gewerkt. Wat je 'te veel' hebt betaald wordt achteraf gecorrigeerd.
Net zoals ongeveer elk ander abonnement betaal je vooraf aan de eigenlijke dienstverlening en/of oplevering.
amigozz schreef:hier toch iets minder enthousiast! Ik heb m'n adsl aangevraagd op 23 december en heb er toegang tot gekregen op 7 januari. Nu blijkt dat ze me factureren vanaf 23 december!! Met andere woorden, ik betaal voor 2 weken zonder toegang tot internet via dommel. Ik heb ook gekozen voor betaling via domiciering, maar toch krijg ik een mail met een verwittiging dat ik het bedrag van 32 euro moet overmaken (van 23 januari tot 23 feb). Heb hier een mail voor gestuurd maar geen reactie gehad!
Dommel: Helpdesk:
vanaf wanneer word ik gefaktureerd?
bij de eerste fakturen wordt u gefaktureerd vanaf de besteldatum. éénmaal uw adsl-account geactiveerd is, wordt de periode aangepast naar aanleiding van deze activatie-datum naar toekomstige fakturatie toe.
ééns telefoneren dan ?
Zal nog niet aangepast geweest zijn dan.
Ja, mijn domiciliering raakt gelijk ook maar niet in orde, na 2x naar de bank geweest te zijn en ik dit maal 100% zeker ben dat alles in orde is (geen fouten bij de bank ofzo) moet ik nu nog eens gaan om het domiciliëringsnummer door te mailen naar hen :/
Hopen dat na dat alles in orde gaat zijn...
Voor de rest ben ik enorm tevreden van hen, heb ook de reset op de 18ste, en heb op dezelfde manier "gratis download" gehad
Zeer tevreden van de snelheid, nog steeds geen downtime gehad, mediumband rules!
Hopen dat na dat alles in orde gaat zijn...
Voor de rest ben ik enorm tevreden van hen, heb ook de reset op de 18ste, en heb op dezelfde manier "gratis download" gehad
Zeer tevreden van de snelheid, nog steeds geen downtime gehad, mediumband rules!