Fulladsl: Wat als je over de limiet gaat?

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
esben
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 jan 2007, 14:01
Bedankt: 1 keer

Hallo,
Deze maand gaat de bandbreedte er nogal snel door en vrees dat ik met gewoon surfen het einde van de maand zelfs niet meer haal.
Heb geen zin om voor 4.5 euro 5 extra gig te kopen.
Wat gebeurt er als ik over de limiet ga?
Op de website van Fulladsl vindt ik hier niets over... :roll:
Bedankt
Esben
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

FullADSL algemene en specifieke verkoops- en abonnementsvoorwaarden schreef:2.7. Prijs: de prijs omvat a) een eenmalige activatiekost, b) een maandelijkse vaste bijdrage (abonnementsgeld) en c) eventueel een surplus (zie art. 4.4. hierna). De installatie, de levering, het onderhoud en bijkomende uitrusting (modem) zijn niet inbegrepen in de Prijs en kunnen derhalve bijkomend aangerekend worden.

FullADSL algemene en specifieke verkoops- en abonnementsvoorwaarden schreef:4.4. De Gebruiker kan maandelijks beschikken over een transmissievolume zoals bepaald op de website van SIGNPOST NV of FullADSL®. Indien dit volume overschreden wordt, wordt het surplus door SIGNPOST NV gefactureerd aan de Gebruiker aan de Prijs bepaald door SIGNPOST NV en zoals vermeld op de website FullADSL® van SIGNPOST NV op het ogenblik dat het surplus wordt gefactureerd.

4.5. Het aantal kilobytes dat de Gebuiker kan up- en downloaden wordt aangegeven op de website van SIGNPOST NV (zie ook artikel 3).

FullADSL algemene en specifieke verkoops- en abonnementsvoorwaarden schreef:Zoals hoger vermeld beschikt de Gebruiker elke maand over een volume van dataverkeer zoals bepaald op de website van SIGNPOST NV en in zijn contract. Indien dat volume overschreden wordt, zal dat bijkomende verbruik aan de klant aangerekend worden tegen de door SIGNPOST NV bepaalde prijs; dit, volgens de modaliteiten die vermeld worden op de site van SIGNPOST NV op het ogenblik waarop het surplus gefactureerd wordt. (Ter info: 4,50 euro BTW inbegrepen per 5 extra GB voor het ADSL Go-abonnement). Prijzen geüpdatet per 01/06/2004).

Een specifieke formule voor extra verbruik geven ze idd niet, maar wel dat ze per 4,5 euro per 5 gig aanrekenen.

Dit kan betekenen dus betekenen :
a) Ze het extra volume daarop berekenen, per MB (0,0009 euro =1 GB/1024) of per GB (0,9 euro)
b) Ze forfaitair per 5 gig rekenen.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
esben
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 jan 2007, 14:01
Bedankt: 1 keer

Oeps :|
ben er vrij zeker van dat ze 5 gig aanrekenen dan.
Ik ga mijn best doen om er niet over te zitten.
Bedankt!
Esben
psychodweep
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 feb 2003, 00:34

Ik zit er massas over en ze rekenen steeds dezelfde prijs aan....
sh0s
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2007, 10:30

normaal wordt je op smallband geplaats, heb ik 1 maal (enige tijd geleden) voorgehad.

Deze maand zat ik er ook snel over maar wou niet op smallband, dus 5gb extra gekocht... nu zit ik daar ook over maar wat blijkt: geen smallband meer?
guustje
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 maa 2007, 12:34

zit iedere maand over limiet bij fulladsl, ooit 1 keer op small band gezet geweest, dan nooit meer en elke maand gewoon 27.50 euro betaald...

Wel interessant :-D
Heb ooit eens aan 75 gig gezeten...
wasa
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 15 nov 2005, 17:43

Wat zijn de ervaringen trouwens met Full Adsl sinds ze overgenomen zijn door Scarlet? Qua snelheid, stabiliteit, etc..
Ik neem aan dat een telefoonlijn bij Belgacom nog steeds nodig is?

Er staat een aanbieding in de 'Klasse' van deze maand waar je FullAdsl abbonement kan nemen voor 22,5 euro per maand. Mooie Prijs! :)
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”