ik krijg steeds de melding van norton trojan.peacman norton kan u niet beveiligen tegen deze bedreiging en zal zich snel verspreiden.
ik krijg het dus niet opgelost / verwijderd met norton
heb hitman pro ook al eens losgelaten zonder resultaat.
kan iemand me helpen hoe ik dit kan verwijderen.
is dit schadelijk? ik heb ondertussen naar enkele wachtwoord sites gesurfd zoals ebay.... kan dit kwaad? kan een trojaans paard je wachtwoorden stelen? ik maak me nu wel ongerust natuurlijk
hopelijk kunnen jullie me snel helpen
bedankt me...
trojaans paard NIET VERWIJDERBAAR !!!
Dat is gewoon dat Norton je niet beveiligd tegen die bepaalde trojan. Het betekent niet dat je geïnfecteerd bent. Vroeger toen ik Norton had kwam ik ook die melding soms tegen, er zit niets op dan het zo te laten (ooit komt het wel vanzelf in orde, believe it or not
)

-
- Plus Member
dus ik moet geen schrik hebben? ik bedoel ik heb paypal gebruikt toen het opnieuw actief werd. zit er nu kans in dan men wachtwoord achterhaald word? moet ik mijn account voor de veiligheid wissen?
wat zal jij doen in dit geval? bedankt voor je hulp
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik kan via google niks vinden over die trojan van jou, zeker dat het Norton zelf was die de verwittiging gaf of een email van semantec?
[EDIT]Btw, geen enkel virus/trojan is onverwijderbaar
[EDIT]Btw, geen enkel virus/trojan is onverwijderbaar
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Ik vind het maar raar dat een antivirus-programma zelf zou melden dat het een bepaald virus niet kan verwijderen.
Mij lijkt het eerder een vervelende spyware die je naar een bepaalde site wil leiden om zogezegd beter beveiligd te zijn en ga je daar nog meer spyware binnen halen.
Mij lijkt het eerder een vervelende spyware die je naar een bepaalde site wil leiden om zogezegd beter beveiligd te zijn en ga je daar nog meer spyware binnen halen.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Daar zeg je al iets .... Norton (Norton en Panda is de grootste brol die er is)
installeer eens AVG Free of Avast ... probleem opgelost.

installeer eens AVG Free of Avast ... probleem opgelost.

Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727

*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
voor het zekere voor het onzekere te nemen zou ik mijn pc formateren en mijn paswoord van paypal account veranderen ook dit van je email account. anders zeggen ze gewoon dat je paswoord verloren is en halen ze het van je mailbox !
Nee geen reden om schrik te hebben. Op mijn oudere PC is de melding trouwens al terug weg.memyselfandi schreef:dus ik moet geen schrik hebben? ik bedoel ik heb paypal gebruikt toen het opnieuw actief werd. zit er nu kans in dan men wachtwoord achterhaald word? moet ik mijn account voor de veiligheid wissen?
Het is zeker ook GEEN reden om je pc te gaan formateren!