ping avontuur op komst?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
extreme
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik zit met een dikke prob. Ik ben al jaren klant bij telenet maar zit daar al 6 maanden met een ping probleem. S'avonds tussen 18 en 23u gaat mijn ping de lucht in tot 250 gemiddeld. Het probleem zo zegt telenet zal ten vroegste in maart zijn opgelost. Nu was mijn geduld op en heb ik mij hals over kop geregistreerd voor scarlet. Vandaag na een hoop gesurf merk ik dat Scralet ook serieuze problemen heeft. Nu is mijn vraag ga ik opnieuw een ping probleem avontuur te gemoet en anuleer ik best scarlet of zijn er toch nog wat positieve reacties van mensen die zonder prob gamen met scarlet. ps: kan ik inderdaad tot zeven dagen na registratie kostenloos deze registratie anuleren? mvg wim. ik heb het scarlet one premium gepakt en ik woon in regio antwerpen berendrecht
//edit by meon: iets zinniger onderwerptitel gekozen.
Laatst gewijzigd door extreme op 22 jan 2007, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
twan
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 mei 2006, 19:15
Locatie: Brasschaat

Beste,

Zelf ben ik ex-scarlet klant.
Ik ben weggegaan vanwege de slechte service, maar op zich waren de snelheden steeds ok.
Als je tevreden bent met een gemiddelde ping tussen 25 en 35 bij counterstrike is scarlet geschikt, heb zelf ook nooit echt last gehad van lagg of ping-pieken...(let wel dit gaat enkel over de ping en mijn ervaring ermee in cs, ben zelf ook van Antwerpen).

mvg,

Twan
extreme
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Weet er iemand waar je de afstand naar de lokale telefooncentrale kan meten dit ging vroeger op edpnet maar nu blijkbaar niet meer.
C1nder
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 06 apr 2004, 02:00
Locatie: Tielt-Winge (3390)

Tegenwoordig game ik niet meer online op mijn pc, maar vroeger had ik altijd goede pings met Scarlet (tussen de 20 en 30 ms). Via Xbox Live game ik nog wel online en hier heb ik ook nooit problemen mee. Op speedtest.nl krijg ik bij ping test Nederland 22 ms en bij ping test België 10 ms :)
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Goeie ping hier, wel moeilijk in te schatten wat die volumeverhogingen gaan doen natuurlijk.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Ping ingame (toch een groot verschil met DOS).

24 - 38, afhankelijk van de routing maar meestal bleef ie op 28-32 met niets van packet loss. Persoonlijk vind ik dat zeer goed. Mijn pings waren ongeveer altijd gelijk met die van Belgacom dusja geen klagen :)
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

extreme schreef:Ik zit met een dikke prob. Ik ben al jaren klant bij telenet maar zit daar al 6 maanden met een ping probleem. S'avonds tussen 18 en 23u gaat mijn ping de lucht in tot 250 gemiddeld. Het probleem zo zegt telenet zal ten vroegste in maart zijn opgelost. Nu was mijn geduld op en heb ik mij hals over kop geregistreerd voor scarlet. Vandaag na een hoop gesurf merk ik dat Scralet ook serieuze problemen heeft. Nu is mijn vraag ga ik opnieuw een ping probleem avontuur te gemoet en anuleer ik best scarlet of zijn er toch nog wat positieve reacties van mensen die zonder prob gamen met scarlet. ps: kan ik inderdaad tot zeven dagen na registratie kostenloos deze registratie anuleren? mvg wim. ik heb het scarlet one premium gepakt en ik woon in regio antwerpen berendrecht
//edit by meon: iets zinniger onderwerptitel gekozen.


Bij dommel heb ik al 5 maand ( sinds ik het heb) een goede ping voor online gaming. Voor de meeste servers haal ik 20 a 30 ms, evengoed als mijn vorige isp "skynet".
the_unlord
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 jan 2007, 22:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

extreme schreef: ps: kan ik inderdaad tot zeven dagen na registratie kostenloos deze registratie anuleren?

In theorie wel, maar de praktijk ligt iets anders...
Zie http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=13318

Op technisch vlak heb ik van Scarlet eigenlijk nooit te klagen gehad, ik heb in bijna 5 jaar nooit naar de helpdesk moeten bellen tot onlangs (wat dus blijkbaar de hoofdreden is dat ik het zo lang bij Scarlet heb uitgehouden). Van het ogenblik dat je ergens de klantendienst nodig hebt, is je goesting rap over...
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”