Weet er iemand of en hoe ik meerdere html files in 1x aan kan passen?
Natuurlijk moet er altijd hetzelfde veranderen.
P.
meerdere html files wijzigen
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ultraedit
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Wat bedoel je met in meerdere pagina's hetzelfde veranderen ? Op stijl vlak ? of .. ?
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
euh, ik begrijp niet wat je er niet aan begrijpt?
Stel dat ke index1.html tot en met index10.html hebt, en daarin staat links naar .../files/... maar je wil in elk van die indexX.html bestandjes die "files/" directory eruit halen ... of het nu dat is, of ergens een class of div weghalen, werkwijze blijft hetzelfde toch?
Stel dat ke index1.html tot en met index10.html hebt, en daarin staat links naar .../files/... maar je wil in elk van die indexX.html bestandjes die "files/" directory eruit halen ... of het nu dat is, of ergens een class of div weghalen, werkwijze blijft hetzelfde toch?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
de werkwijze blijft inderdaad hetzelfde.
Met dreamweaver kan het ook. Je kan een trail van 30 dagen downloaden als je het niet hebt.
Met dreamweaver kan het ook. Je kan een trail van 30 dagen downloaden als je het niet hebt.
-
- Elite Poster
selder schreef:euh, ik begrijp niet wat je er niet aan begrijpt?
Dat is een mogelijk ja, doet me terugdenken hoe omslachtig statische html is.
@selder: dat is wat ik nodig had. Bestaan er ook freeware alternatieven?
@crapiecorn: ik heb een foto album met een slide show wizard (xp powertoys) gemaakt maar wil de achtergrondkleur wijzigen.
Bij het genereren van die html code, zet hij oa in ieder bestand de kleur op zwart maar ik wil die met css meegeven.
Daarnaast wil ik nog wat veranderingen doen en het zijn zo'n 100 foto's - en html files.
Misschien dat het ook anders kan maar het ontbrak mij nog enkel aan een programma waarmee ik een simpele find & replace kon doen in al die asci files.
Bedankt guys!
P-ken
@crapiecorn: ik heb een foto album met een slide show wizard (xp powertoys) gemaakt maar wil de achtergrondkleur wijzigen.
Bij het genereren van die html code, zet hij oa in ieder bestand de kleur op zwart maar ik wil die met css meegeven.
Daarnaast wil ik nog wat veranderingen doen en het zijn zo'n 100 foto's - en html files.
Misschien dat het ook anders kan maar het ontbrak mij nog enkel aan een programma waarmee ik een simpele find & replace kon doen in al die asci files.
Bedankt guys!
P-ken
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Peterken schreef:@selder: dat is wat ik nodig had. Bestaan er ook freeware alternatieven?
Notepad++ > http://notepad-plus.sf.net/
-
- Elite Poster
Ik denk toch dat het makkelijker is een alternatief te zoeken waar je de achtergrond etc kan instellen ipv de files achteraf aan te passen.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Is het niet Notepad plus plus?
++
++
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Vandaag een leuke error gezien uit notepad++: