Scarlet one : unlimited nieuwsservers

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Tommeke 32
Starter
Starter

Hi,

Ik zoek een nieuwe provider en kom op scarlet / dommel uit.
Dommel heeft het voordeel een externe binariesserver aan te bieden, en volgens scarlet heldesk doen zij dit niet.

Klopt dit, dit lijkt me vreemd ?

Tommeke
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 13 keer

Scarlet maakt gebruik van giganews.
Hier zijn wel een aantal beperkingen. Je krijgt slechts 2 connecties die samen +/- 50-60KBps halen.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 3 keer

Mr.T schreef:Scarlet maakt gebruik van giganews.
Hier zijn wel een aantal beperkingen. Je krijgt slechts 2 connecties die samen +/- 50-60KBps halen.

Eigelijk 2 lijnen van 30KBps. Ikzelf zit vaak de rond 70 en soms 80. Maar goed voor die paar keren dat ik de Scarlet server gebruik (hoewel die zeer goed is).
dieterpa
Starter
Starter

De scarlet nieuws servers zijn zeer goed(als je wat tijd hebt). Ik gebruik ook een payserver(als ik geen tijd heb). De retentie op de scarlet nieuws servers is goed.

Ik heb eens een tijdje overwogen om over te stappen op dommel en heb hun dan een vraag gesteld over hun servers. Dit was het antwoord.

Zolang u geconnecteerd bent via broadband kan u downloaden van onze newsservers. U kan naar onze servers tussen de 2 en 12 connecties openen afhankelijk van de drukte op de server.

Ik ben bij scarlet gebleven omdat je voor de telefonie van dommel nog een begacom discovery lijn nodig hebt.

Groeten
Tommeke 32
Starter
Starter

Hoi,

bedankt voor de info.
Als Scarlet giganews gebruikt, dan is deze dezelfde als Dommel als het me juist voorstaat.
Ik heb idd nog BC discoveryline nodig, maar ik heb sowieso een vaste lijn nodig en dan lijkt me dommel met hun digitaal telefoontoestel toch goedkoper voor mij.

Wat kost trouwens dergelijk abbo op een payserver, en welke gebruiken jullie?

gr,

Tom
Funsize
Member
Member

http://www.eurousenet.com/

unlimited voor een 15€/maand
en ik trek daarmee telkens men xpressnet turbo lijn vol tot 20Mbits,
retentie van een +- 60 dagen en 10 lijntjes om te leeche
ik heb er zeker geen klagen van , en zoals op de site staat 60 sec signup en ge zijt vertrokke :)
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Als je eens wilt vergelijken tussen verschillende newsservers:
http://www.slyck.com/ng.php?page=2
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

www.eweka.nl

De enige reden is dat je de account mag sharen met je familie of vrienden. 7.5 Eur per maand. Als je de account deelt met 5 man heb je voor 20 EUR per jaar een goeie nieuwsserver. Retentie is wel niet te vergelijken met die van giganews maar ge kunt ni alles willen :)
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”