Zie:
http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=142832
Vorige week dezelfde ervaring gehad.
3 mails naar dezelfde persoon. 2 kwamen aan.
Oorzaak kan natuurlijk ook "aan de andere kant" liggen
Nog iemand met deze ervaring?
Mailproblemen via Dommel?
-
- Pro Member
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ervaring is dat het meestal even duurt eer ze toekomen, maar ik ben er totop heden nog geen kwijtgespeeld (verzonden via relay.dommel.be)
edit: testje gedaan, mail was op 2 minuten ter bestemming.
edit: testje gedaan, mail was op 2 minuten ter bestemming.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Tot nu toe ben ik 2 uitgaande mails kwijtgeraakt. Hersturen naar een Yahoo adres loste dit op. Het was Telenet die mijn mails als spam had gewist. Aan de Dommelkant heb ik nog steeds 100% successrate.
Wat vertraging betreft kan je best de headers van een mail nakijken zodat je weet waar er een eventuele vertraging geweest is.
Op 8 januari was er wel een probleem bij het scannen van de uitgaande mail bij Dommel wegens het niet beschikbaar zijn van een antispamlijst. Dat was wel vlug opgelost.
Wat vertraging betreft kan je best de headers van een mail nakijken zodat je weet waar er een eventuele vertraging geweest is.
Op 8 januari was er wel een probleem bij het scannen van de uitgaande mail bij Dommel wegens het niet beschikbaar zijn van een antispamlijst. Dat was wel vlug opgelost.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com