Hoi ik heb mij vandaag aangesloten bij dommel met adsl netconnect plus.
Alles betaald ,contract ondertekent en gefaxt.
Mail teruggekregen met mijn adsl accountgegevens login + paswoord.
Mijn adsl connectie zou al actief zijn.
Nu is de vraag hoe moet ik dat in mijn modem/router zetten?
Ik heb een E-TECH wireless adsl router ADWG02 waar ik nog ben aangesloten bij versatel Always More.
Om in de router te geraken gaat via 191.168.1.1 dat is geen probleem maar dan???
Thanks,Martco.
Hoe alles instellen router
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Zelfde probleem
Test PPP server connection: PASS
Test authentication with ISP: FAILED
Verder hoef je dan al niet te zoeken.
Test PPP server connection: PASS
Test authentication with ISP: FAILED
Verder hoef je dan al niet te zoeken.
-
- Elite Poster
Iets snap ik wel niet.
ok, gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen, ook een bevestiging van betaling gekregen en dan toch bij status :vanaf het moment dat wij uw contracten ondertekend hebben ontvangen en verwerkt, zal u van ons een e-mail ontvangen met daarin uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.
address : unavailable
expected installation date : to be determined
status : we have not yet received a signed copy of the contract or the payment for the first month of service has not yet been received
Beetje te ongeduldig he
Ikzelf had mijn papieren de maandag gemaild, disndag de paswords ontvangen, maar kon pas inlggen via dommel rond de donderdag (wast nu de nacht van woe-> do of do->vrij ? geloof donderdag nacht . .)
Dus niet panikeren, probeer gewoon nog is de volgende dag(en).
Ikzelf had mijn papieren de maandag gemaild, disndag de paswords ontvangen, maar kon pas inlggen via dommel rond de donderdag (wast nu de nacht van woe-> do of do->vrij ? geloof donderdag nacht . .)
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
Dat zal het zijn , gisteren de papieren doorgefaxt 2 uur later paswoord gekregen en al willen proberen via dommel.Draco888 schreef:Beetje te ongeduldig he
ik zal morgen eens proberen.
Gr,Martco.
Dit is correct. Je krijgt je gegevens vrij vlug en ze vragen ook om deze zo snel mogelijk te wijzigen in je router. Ik heb Dommel aangevraagd de woensdag en kon de dinsdag erop met mijn nieuwe gegevens op Dommel. Tegen de vrijdag was alles officieel Dommel. Je activatiedatum van Dommel kan je bekijken in je pakketten.
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
als je nog steeds kunt inloggen op het Versatel netwerk, dan is het logisch dat Dommel nog niet werkt, aangezien je niet op Versatel EN Turboline kunt zitten. Je gaat ook nog meer dan alleen maar username en password moeten veranderen, zoals VC MUX naar LLC en PPoeA moet PPoeE worden.Martco schreef:de login en paswoord in de router veranderd en geen internet.
terug de oude van versatel ingezet terug internet.
Wat nu?
Thanks,Martco
-
- Elite Poster
Is er een reden waarom ik acount details 8x ontvangen heb ?