Berichten posten en nieuwe ophalen lukt niet.....
- turboke
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Hey iedereen,ik kan geen berichten meer van de nieuwsgroepen halen, de recentste zijn van 15/01. Ook berichten posten lukt van geen kanten. Ticket gemaakt, helpdesk vond niks. Raad gekregen om mijn config. te bekijken, ook al had ik eerst gezegd dat er niks veranderd was...Vervolgens de raad gekregen om firewall en antivirus af te zetten, ook al lukte het 3 jaar ism met die programma's , dus heeft er ook niks mee te maken...Zelf geprobeerd met 5 (!!) verschillende newsreaders, (agent forte, mesnews, outlook express, thunderbird, xnews) maar geen oplossing, posten van of ophalen van berichten lukt niet, wat is er verdorie gaande ? Door wat speurwerk hier terechtgekomen, en de link doorgespeeld naar de helpdesk zelf, hopelijk komt er schot in de zaak !
- turboke
- Member
Ik krijg geen error, maar kan ook niks meer posten of ophalen, wat vreemd is. Er staan nieuwe berichten op bvb be.radio, en alt.help.wanted, zo zeggen mij collega's die Telenet als provider hebben, maar ik krijg die niet te zien. En aangezien dat er hier nog een probleem staat ivm uploaden naar de server, en er tevens bijstaat dat die persson geen berichten meer kan posten op x-news, lijkt me dat ik in hetzelfde schuitje zit ?
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=13162
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=13162
- turboke
- Member
Het probleem was dat mijn ip-adres geblockt stond, en volgens de helpdesk moest ik gewoon effe de modem resetten, en bingo, er kwamen weer enkele berichten binnen.Het probleem is dus opgelost voor sommige groepen, maar van bvb. de nieuwsgroep
alt.b.k.i.gred.a.i.yvsx.h.kvjp.g.vj.hd.x.m.ez.xx.rb.
alt.binari.announce
be.music
pandora.pub
pandora.test
kan ik nog steeds geen berichten ophalen, nu is mijn vraag of sommige groepen geblokkeerd staan bij Eweka zelf ?
alt.b.k.i.gred.a.i.yvsx.h.kvjp.g.vj.hd.x.m.ez.xx.rb.
alt.binari.announce
be.music
pandora.pub
pandora.test
kan ik nog steeds geen berichten ophalen, nu is mijn vraag of sommige groepen geblokkeerd staan bij Eweka zelf ?
Ik zit met het zelfde probleem . Kan niets meer downloaden van nieuwsgroepen .
En ik ben er zeker van dat ik nog niet aan mijn 10 giga zit .
Als ik via Grabit een .NZB file open doe krijg "Sending Password" ,
en dit blijft zo . Krijg geen error .
En een error kreeg ik als ik aan mijn 10 Giga zat .
Heb mijn Modem / Router al gereset . Maar nog steeds het zelfde .
Zal Edpnet moeten contacteren zeker .
En ik ben er zeker van dat ik nog niet aan mijn 10 giga zit .
Als ik via Grabit een .NZB file open doe krijg "Sending Password" ,
en dit blijft zo . Krijg geen error .
En een error kreeg ik als ik aan mijn 10 Giga zat .
Heb mijn Modem / Router al gereset . Maar nog steeds het zelfde .
Zal Edpnet moeten contacteren zeker .