Nachtsurfen
doeternietoe schreef:sail0rbe schreef:ik ga al mijn downloads nu ook overdag doen op piekmomenten, zo tussen 20-22u of zo, gewoon wanneer ik er zin in heb i.p.v. te wachten of te shedulen..ik ben niet gek.
[edit]mmh. hoe komt mijn reply hier terecht i.p.v. de andere thread waar ik geantwoord had?...[/edit]
Groot gelijk !!
Allemaal samen spannen om tussen dezelfde uren te downloaden en dan te samen reclameren over de slechte speed.
Dat zal hun leren
Amai, ik kan hier maar één ding over zeggen.
Jullie zijn één grote bende kleine kinderen. EDPnet en Dommel zijn dan eens positieve uitzonderingen op de breedbandmarkt, en het is dan nog niet goed. EDPNET had jullie gewaarschuwd dat ze dit gingen doen, indien iedereen zijn downloadmanager stipt om 00.00 bleef inzetten. Dus loontje komt om zijn boontje.
Van een tevreden EDPNet klant!
Greetz Bossie
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
doeternietoe schreef:sail0rbe schreef:ik ga al mijn downloads nu ook overdag doen op piekmomenten, zo tussen 20-22u of zo, gewoon wanneer ik er zin in heb i.p.v. te wachten of te shedulen..ik ben niet gek.
[edit]mmh. hoe komt mijn reply hier terecht i.p.v. de andere thread waar ik geantwoord had?...[/edit]
Groot gelijk !!
Allemaal samen spannen om tussen dezelfde uren te downloaden en dan te samen reclameren over de slechte speed.
Dat zal hun leren
-
- Plus Member
Bossie schreef: EDPNET had jullie gewaarschuwd dat ze dit gingen doen, indien iedereen zijn downloadmanager stipt om 00.00 bleef inzetten. Dus loontje komt om zijn boontje.
Van een tevreden EDPNet klant!
Ze kunnen ook hunne stuff eens upgraden ipv van zoveel mogelijk geld binnen te trekken.
Ahja, ik heb mijn keus al gemaak:
Ik download nu tijdens de piek uren en laat mijn kameraad edpnetnetter ook mee dowloaden. Die gebruikt zijn limiet toch niet.
Te samen 80 Gb is voldoende.
- Styno
- Elite Poster
doeternietoe schreef:Ik download nu tijdens de piek uren en laat mijn kameraad edpnetnetter ook mee dowloaden. Die gebruikt zijn limiet toch niet.
dus er is in de eerste plaats nooit een probleem geweest voor u ???
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
-
- Plus Member
Styno schreef:doeternietoe schreef:Ik download nu tijdens de piek uren en laat mijn kameraad edpnetnetter ook mee dowloaden. Die gebruikt zijn limiet toch niet.
dus er is in de eerste plaats nooit een probleem geweest voor u ???
JA & NEE, maar dat doeternietoe
Ik haat andere na te lopen wat ik nu wel ga doen dan.
Als ze iets beloven bij contract moeten ze dat ook na komen & iedereen op dezelfde manier behandelen vanaf contract datum.
Mja, dat is mijn mening.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
offtopic: En de spellingsfouten? Doeternietoe? Volgens mij 'kan' EDPnet niets na komen.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
doeternietoe schreef:JA & NEE, maar dat doeternietoe
Als ze iets beloven bij contract moeten ze dat ook na komen & iedereen op dezelfde manier behandelen vanaf contract datum.
Mja, dat is mijn mening.
Stap gerust over naar Dommel hoor, denk niet ze je bij EDPNet gaan missen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Deej_1977 schreef:Stap gerust over naar Dommel hoor, denk niet ze je bij EDPNet gaan missen.
Wel als er dat een hele groep doen. Ik zit nu nog bij Edpnet maar ben niet spreken over een aantal dingen zoals: eerst adverteren met 100GB limiet en daarna terugfluiten als je meer als 60GB binnenhaalt. Bovendien vind ik het niet echt eerlijk dat nieuwe klanten geen 100GB kunnen aanvragen en reeds eerdere klanten hun 100GB wel mogen behouden. Ach ik ga me er niet meer druk over maken, binnekort zit ik bij Dommel met free upload
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Deej_1977 schreef:doeternietoe schreef:JA & NEE, maar dat doeternietoe
Mja, dat is mijn mening.
Stap gerust over naar Dommel hoor, denk niet ze je bij EDPNet gaan missen.
Als ze er met zo'n arrogantie omgaan, zal het niet meer lang duren voor het daar leegloopt !
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Ik zit nu nog bij Edpnet maar ben niet spreken over een aantal dingen zoals: eerst adverteren met 100GB limiet en daarna terugfluiten als je meer als 60GB binnenhaalt. Bovendien vind ik het niet echt eerlijk dat nieuwe klanten geen 100GB kunnen aanvragen en reeds eerdere klanten hun 100GB wel mogen behouden.
Dat is toch vanin het begin gezegd geweest van die 100GB limiet... en toch blijven er maar mensen over zagen. Een verwittigd man is er twee waard he!
greetz,
Nob
- Styno
- Elite Poster
Wat een gezaag op voorhand, wieweet valt het allemaal nog mee...
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Nob schreef:Ik zit nu nog bij Edpnet maar ben niet spreken over een aantal dingen zoals: eerst adverteren met 100GB limiet en daarna terugfluiten als je meer als 60GB binnenhaalt. Bovendien vind ik het niet echt eerlijk dat nieuwe klanten geen 100GB kunnen aanvragen en reeds eerdere klanten hun 100GB wel mogen behouden.
Dat is toch vanin het begin gezegd geweest van die 100GB limiet... en toch blijven er maar mensen over zagen. Een verwittigd man is er twee waard he!
greetz,
Nob
Idd, daar ben ik wel volledig mee akkoord.
Dat die 100GB naar 60 kon worden gehaald staat/stond zeer duidelijk op de site en over dat punt snap ik dan ook niet dat de mensen daar over blijven gaan. Ik heb mijn abo in april ofzo genomen en in maart stond dat toch al heel zeker op de site (nu ja, ik gebruik die extra limiet ook niet, maar als ik ze wel zou gebruiken zou het me ook zo niet kunnen schelen)
EDPnet kan heel duidelijk de grote hoeveelheid klanten niet aan, we zulle zien hoe ze dit gaan oplossen, ik hoop vooral beter dan UPC/chello of scarlet dit deden (want het is wel 2 keer de rede geweest dat ik vol ergernis van ISP ben moete veranderen na een paar jaar dikke miserie).
Wat mij bij die ISP's dan nog het hardste stoorde was dat ze maar BLEVEN reclame maken terwijl hun netwerk het duidelijk niet aankon.
-
- Elite Poster
Wat mij vooral stoort aan de reacties hier is dat je sowieso niet elke dag de volledige nacht kan downloaden ...
Mijn ISP monitor geeft na een nachtje downloaden (met 00:00 - 01:00 aan 30% van de lijn via newsleecher) ongeveer 6,5GB aan ... dus 6.5GB geregistreerd op 6,3 uur.
Maw: na 15 dagen zit je door je limiet heen als je het geluk hebt nog bij de 100GB klanten te zitten.
Aan 5.5GB per nacht (1 uurtje minder downloaden dus) duurt het ongeveer 18 dagen.
Woopty-f***ing-doo Bottom line is dat het nachtsurfen eigenlijk nog te lang duurt
Mijn ISP monitor geeft na een nachtje downloaden (met 00:00 - 01:00 aan 30% van de lijn via newsleecher) ongeveer 6,5GB aan ... dus 6.5GB geregistreerd op 6,3 uur.
Maw: na 15 dagen zit je door je limiet heen als je het geluk hebt nog bij de 100GB klanten te zitten.
Aan 5.5GB per nacht (1 uurtje minder downloaden dus) duurt het ongeveer 18 dagen.
Woopty-f***ing-doo Bottom line is dat het nachtsurfen eigenlijk nog te lang duurt
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Sven.VdS schreef:Wat mij vooral stoort aan de reacties hier is dat je sowieso niet elke dag de volledige nacht kan downloaden ...
Voor sommige zal het nooit goed zijn... de laatste bit moet eruit en liefst voor zo weinig mogelijk. Dat men daar providers mee kapot maakt die het zo ie zo al moeilijk hebben en door hun mooie limieten, en die per definitie een slechte tot moeilijke overbookingsgraad hebben laat hen gewoon koud.
Als niet iedereen zoals een geile bok op z'n downloads springt om klokslag middernacht om enkel ikke, ikke, ikke eerst te kunnen downloaden had dit alles niet nodig geweest.
Straks komen ze weer wenen als het enige alternatief een BGC of TN is.
't Is oneerbiedig gezegd, maar...
mij doet het denken aan een zwerm spreeuwen die neerstrijkt op een boomgaard, in een mum van tijd alles kaalplundert, en dan niet alleen klaagt dat sommige bomen worden afgedekt met een net, maar daarenboven, begrijpe wie kan, <i>dreigt</i> (!!!!) volgende keer een andere boomgaard uit te kiezen!
mij doet het denken aan een zwerm spreeuwen die neerstrijkt op een boomgaard, in een mum van tijd alles kaalplundert, en dan niet alleen klaagt dat sommige bomen worden afgedekt met een net, maar daarenboven, begrijpe wie kan, <i>dreigt</i> (!!!!) volgende keer een andere boomgaard uit te kiezen!
-
- Elite Poster
@r2504:
Groot gelijk ... daarmee ook dat ik een tijdje geleden op vraag (suggestie) van edpnet mijn downloadgedrag aangepast heb ... beetje later beginnen en eigenlijk ook een pak minder op maandbasis.
Blijkbaar heeft niet iedereen die suggestie van edpnet gevolgd ... met de nodige gevolgen ook.
Ik heb alvast mijn vertrouwen in edpnet niet verloren ... zij proberen tenminste het beste van de situatie te maken en proberen altijd tot een acceptabel compromis te komen.
Groot gelijk ... daarmee ook dat ik een tijdje geleden op vraag (suggestie) van edpnet mijn downloadgedrag aangepast heb ... beetje later beginnen en eigenlijk ook een pak minder op maandbasis.
Blijkbaar heeft niet iedereen die suggestie van edpnet gevolgd ... met de nodige gevolgen ook.
Ik heb alvast mijn vertrouwen in edpnet niet verloren ... zij proberen tenminste het beste van de situatie te maken en proberen altijd tot een acceptabel compromis te komen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Sven.VdS schreef:Wat mij vooral stoort aan de reacties hier is dat je sowieso niet elke dag de volledige nacht kan downloaden ...
ik vind het vooral problematisch dat nachtsurfen LATER begint. bv ik heb liever van 0:00-3:00 dan van 3:00-10:00. ik weet wel waarom nachtsurfen zal verschuiven (geen uitleg nodig waarom het juist op die tijdstip gaat beginnen ), maar neemt niet weg dat grote voordeel VOOR MIJ valt gedeeltelijk weg. dus doe ik wat ik kan doen, en laat zien dat ik het niet zo plezant vind.
PS: maja sommige mensen gedragen zich zo kinderachtig door hun eigen fout: ik kijk naar u doeterniettoe en heel die "OMG 60 I.P.V 100 GIG"-ding
- Ofloo
- Elite Poster
r2504 schreef:Sven.VdS schreef:Wat mij vooral stoort aan de reacties hier is dat je sowieso niet elke dag de volledige nacht kan downloaden ...
Voor sommige zal het nooit goed zijn... de laatste bit moet eruit en liefst voor zo weinig mogelijk. Dat men daar providers mee kapot maakt die het zo ie zo al moeilijk hebben en door hun mooie limieten, en die per definitie een slechte tot moeilijke overbookingsgraad hebben laat hen gewoon koud.
Als niet iedereen zoals een geile bok op z'n downloads springt om klokslag middernacht om enkel ikke, ikke, ikke eerst te kunnen downloaden had dit alles niet nodig geweest.
Straks komen ze weer wenen als het enige alternatief een BGC of TN is.
Dit ligt dan ook aan de isp's zelf als ze niet zo gierig waren met hun limieten ben ik zeker dat er niet zoveel mensen de laatste bit eruit proberen te halen..
Ik downloade destijds in het geval ik het moest nodig hebben en om zeker te zijn dat ik het kon downloaden en dat de maand erop het niet meer beschikbaar zou kunnen zijn vanwege een limiet !
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ofloo schreef:Dit ligt dan ook aan de isp's zelf als ze niet zo gierig waren met hun limieten ben ik zeker dat er niet zoveel mensen de laatste bit eruit proberen te halen..
60 GB is dus niet voldoende voor jou... trouwens zelfs met hun beperking van nachtsurfen is dit nog steeds een theoretische 120 GB.
Ofloo schreef:Ik downloade destijds in het geval ik het moest nodig hebben en om zeker te zijn dat ik het kon downloaden en dat de maand erop het niet meer beschikbaar zou kunnen zijn vanwege een limiet !
Da's pure verzamelwoede... op die manier is geen enkele limiet voldoende.
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Contacteer:
r2504 schreef:Ofloo schreef:Dit ligt dan ook aan de isp's zelf als ze niet zo gierig waren met hun limieten ben ik zeker dat er niet zoveel mensen de laatste bit eruit proberen te halen..
60 GB is dus niet voldoende voor jou... trouwens zelfs met hun beperking van nachtsurfen is dit nog steeds een theoretische 120 GB.Ofloo schreef:Ik downloade destijds in het geval ik het moest nodig hebben en om zeker te zijn dat ik het kon downloaden en dat de maand erop het niet meer beschikbaar zou kunnen zijn vanwege een limiet !
klopt niet wat je zegt he, je krijgt 20 gig, voor 60 gig moet je bijbetalen, net als bijvoorbeeld bij skynet of telenet, alleen zijn de "volumepacks"hier veel goedkoper en moet je die niet aanvragen (wat wel een stuk beter is, daar niet van)
- Ken
- Elite Poster
LoSeR schreef:ik vind het vooral problematisch dat nachtsurfen LATER begint. bv ik heb liever van 0:00-3:00 dan van 3:00-10:00. ik weet wel waarom nachtsurfen zal verschuiven (geen uitleg nodig waarom het juist op die tijdstip gaat beginnen ), maar neemt niet weg dat grote voordeel VOOR MIJ valt gedeeltelijk weg. dus doe ik wat ik kan doen, en laat zien dat ik het niet zo plezant vind. PS: maja sommige mensen gedragen zich zo kinderachtig door hun eigen fout: ik kijk naar u doeterniettoe en heel die "OMG 60 I.P.V 100 GIG"-ding
0:00, ja, en ik mag dan niet eens op 't gemak smooth online gamen zoals dit nu het geval is? Overdag ping ik in de 30 en na 0u zit ik al dik in de vette 100+ ms en, daalt de uploadsnelheid van 68Kb/s naar 34/Kb/s en de download van 650Kb/s naar +/- 300Kb/s. Na 3u geen problemen mee.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
TV = FTA IPTV + Netflix
- Ofloo
- Elite Poster
r2504 schreef:Ofloo schreef:Dit ligt dan ook aan de isp's zelf als ze niet zo gierig waren met hun limieten ben ik zeker dat er niet zoveel mensen de laatste bit eruit proberen te halen..
60 GB is dus niet voldoende voor jou... trouwens zelfs met hun beperking van nachtsurfen is dit nog steeds een theoretische 120 GB.
Ik gebruik amper 40gb maar nee het is niet voldoende ik denk niet graag 6 keer na of ik wel of niet een Freebsd distro ga downloaden om die te testen..
r2504 schreef:Ofloo schreef:Ik downloade destijds in het geval ik het moest nodig hebben en om zeker te zijn dat ik het kon downloaden en dat de maand erop het niet meer beschikbaar zou kunnen zijn vanwege een limiet !
Klopt kan zijn, woede dat men zulke unfaire eisen stelt.
- Ofloo
- Elite Poster
Mette schreef:r2504 schreef:Ofloo schreef:Dit ligt dan ook aan de isp's zelf als ze niet zo gierig waren met hun limieten ben ik zeker dat er niet zoveel mensen de laatste bit eruit proberen te halen..
60 GB is dus niet voldoende voor jou... trouwens zelfs met hun beperking van nachtsurfen is dit nog steeds een theoretische 120 GB.Ofloo schreef:Ik downloade destijds in het geval ik het moest nodig hebben en om zeker te zijn dat ik het kon downloaden en dat de maand erop het niet meer beschikbaar zou kunnen zijn vanwege een limiet !
klopt niet wat je zegt he, je krijgt 20 gig, voor 60 gig moet je bijbetalen, net als bijvoorbeeld bij skynet of telenet, alleen zijn de "volumepacks"hier veel goedkoper en moet je die niet aanvragen (wat wel een stuk beter is, daar niet van)
Beter nog je bent niet beperkt tot het aankopen van de hoeveelheid volume.. dat is nog eens een limiet bovenop ! Ik wist het toen ik het abonnement nam maar toch dat wil niet zeggen dat niet gezegd mag worden !
- Ofloo
- Elite Poster
Ken schreef:LoSeR schreef:ik vind het vooral problematisch dat nachtsurfen LATER begint. bv ik heb liever van 0:00-3:00 dan van 3:00-10:00. ik weet wel waarom nachtsurfen zal verschuiven (geen uitleg nodig waarom het juist op die tijdstip gaat beginnen ), maar neemt niet weg dat grote voordeel VOOR MIJ valt gedeeltelijk weg. dus doe ik wat ik kan doen, en laat zien dat ik het niet zo plezant vind. PS: maja sommige mensen gedragen zich zo kinderachtig door hun eigen fout: ik kijk naar u doeterniettoe en heel die "OMG 60 I.P.V 100 GIG"-ding
0:00, ja, en ik mag dan niet eens op 't gemak smooth online gamen zoals dit nu het geval is? Overdag ping ik in de 30 en na 0u zit ik al dik in de vette 100+ ms en, daalt de uploadsnelheid van 68Kb/s naar 34/Kb/s en de download van 650Kb/s naar +/- 300Kb/s. Na 3u geen problemen mee.
Dus alles voor u en niks voor een ander? Dat ze het nachttarief dan van 1:00 - 8:00 ingesteld hadden, ieders een uur !
Of sta vroeger op ook al een suggestie geweest.. Alle suggesties die je maakt richting downloader of whatever, gaan ook op voor gamers !
PS: ik download zelfs geen eens maar mij gaat het vooral om het principe buiten uwe sheduele anders in te stellen natuurlijk
-
- Elite Poster
Ofloo schreef:Beter nog je bent niet beperkt tot het aankopen van de hoeveelheid volume.. dat is nog eens een limiet bovenop ! Ik wist het toen ik het abonnement nam maar toch dat wil niet zeggen dat niet gezegd mag worden !
Daar moet ik u helemaal gelijk in geven .. dat stoorde mij ook toen ik een mail kreeg van edpnet om te klagen dat ik m'n lijn 'misbruikte' ... terwijl ik gewoon betaalde wat ik verbruikte ...
Ik ga ervan uit dat de prijs die zij zetten voor een extra volume voldoende is om de kosten daarvan te vergoeden. Als dit niet het geval is zijn ze economisch gezien niet goed bezig imho en KAN het niet anders dan dat ze op termijn helemaal moeten stoppen met extra blocks.
-
- Plus Member
ff iets anders:
denken jullie niet dat eens er ADSL2+ komt dit probleem vanzelf gaat weggaan?
hogere snelheden is geleijk aan sneller je data binnen hebben en dus rapper bandbreedte vrij hebben voor andere downloaders...
waarom dan nu al van provider verspringen die jullie altijd goed geholpen heeft?
vraag me niet waar ik het gelezen heb, maar ik dacht dat mss ergens dit jaar iemand met ADSL2+ kwam...
denken jullie niet dat eens er ADSL2+ komt dit probleem vanzelf gaat weggaan?
hogere snelheden is geleijk aan sneller je data binnen hebben en dus rapper bandbreedte vrij hebben voor andere downloaders...
waarom dan nu al van provider verspringen die jullie altijd goed geholpen heeft?
vraag me niet waar ik het gelezen heb, maar ik dacht dat mss ergens dit jaar iemand met ADSL2+ kwam...
- deej
- Elite Poster
barbapapa5800 schreef:denken jullie niet dat eens er ADSL2+ komt dit probleem vanzelf gaat weggaan?
Als men genoeg bandbreedte tussen de centrale & de backbone voorziet wel maar als men evenveel volk op dezelfde vp of vc (sla me dood, ben niet zo vertrouwd met die ATM-terminologie) steekt gaat het probleem zich zeker niet oplossen.
Ik vraag me af hoe Scarlet in dat verband zijn ADSL2+ verder gaat uitrollen. Zouden ze blijven capaciteit afnemen van die STM-1s van Belgacom of gaan ze zelf connecties leggen (wat me duur lijkt)?
- deej
- Elite Poster
Mr.T schreef:Scarlet is bezig met zijn eigen DSLAM's te plaatsen. Elk van die DSLAM's heeft zijn eigen STM-1.
Nice! Enig inzicht wanneer die operationeel gaan zijn?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Deej_1977 schreef:Mr.T schreef:Scarlet is bezig met zijn eigen DSLAM's te plaatsen. Elk van die DSLAM's heeft zijn eigen STM-1.
Nice! Enig inzicht wanneer die operationeel gaan zijn?
Meer informatie is absoluut welkom !
- deej
- Elite Poster
Mr.T schreef:Er zijn er al operationeel ...
Jaja maar ik bedoel eerder zoiets van in 50 lokaties al geplaatst waarvan 30 aktief en nog 100 te gaan of zo (disclaimer: nummers zijn lukraak gekozen )
- Ken
- Elite Poster
Ge bedoelt alles voor u en niks voor iemand die eens opt gemak wilt gamen of surfen. Je spreekt jezelf een beetje tegen denk ikOfloo schreef:Dus alles voor u en niks voor een ander? Dat ze het nachttarief dan van 1:00 - 8:00 ingesteld hadden, ieders een uur !Ken schreef:0:00, ja, en ik mag dan niet eens op 't gemak smooth online gamen zoals dit nu het geval is? Overdag ping ik in de 30 en na 0u zit ik al dik in de vette 100+ ms en, daalt de uploadsnelheid van 68Kb/s naar 34/Kb/s en de download van 650Kb/s naar +/- 300Kb/s. Na 3u geen problemen mee.
Voor mij is het simpel.-
1. Selecteer al je downloads op voorhand.
2. Stel je downloadprogramma in om vanaf 2:00 te beginnen downloaden.
3. Stel je downloadprogramma in om te stoppen om 8:00.
4. Ga dan een pintje drinken of even gamen op 't gemak met een lekker lage ping.
5. Ga met een gerust hart naar je bed om de volgende dag fit te zijn.
Ik sta op om 6:45, vanaf dan past het niet echt om nog enkele minuten op m'n pc te gaan.Ofloo schreef:Of sta vroeger op ook al een suggestie geweest.. Alle suggesties die je maakt richting downloader of whatever, gaan ook op voor gamers !
Dan heb je geen enkele gegronde reden (zelf al ben je EDPnet klant) om posts te plaatsen in deze discussie. Niet dat ik je verbied.Ofloo schreef:PS: ik download zelfs geen eens maar mij gaat het vooral om het principe buiten uwe sheduele anders in te stellen natuurlijk
TV = FTA IPTV + Netflix
- Ken
- Elite Poster
Ik zeg toch niet dat ik game tot 6u 's morgens? Tot 2u is voor mij voldoende daarna start er een ander proces. Nl de scheduler en m'n biologische klok om te gaan slapen.Sven.VdS schreef:Daarbij ... tegen wie ga je gamen om 6u 's morgens? Ofwel tegen jezelf ofwel tegen spelers van andere continenten en dan is je ping slechter dan tijdens de leech-uren
TV = FTA IPTV + Netflix