Administratieve kost

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
booker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:07
Bedankt: 2 keer

In het staatsblad is de wet verschenen dat personen diet niet wensen te betalen met domicilering geen extra administrtieve kosten mogen aangerekend worden.

Ik las "Wet van 3 december 2006 tot wijziging van de wet van 14 juli 1991 betreffende de handelspraktijken en de voorlichting en de bescherming van de consument ( WHPC ) en tot instelling van een verbod om de prijs van een product of dienst te verhogen omwille van de weigering van de consument via bankdomiciliëring te betalen of zijn facturen via elektronische post te ontvangen, gepubliceerd in het Belgisch Staatsblad. Deze wet zal op 30 december 2006 in werking treden."

Op mijn laatste factuur van 11/01/07 was de administrieve kost nog steeds aanwezig!!!
MarcelVdm
TIK vzw
TIK vzw
Berichten: 37
Lid geworden op: 04 maa 2003, 13:36

We volgen dit item momenteel op, maar mochten tot nu toe nog altijd geen antwoord ontvangen van Scarlet op onze vraag hierover.

Misschien dat het in jouw geval nog te wijten is aan een overlappingsperiode: je facturatieperiode begon vooraleer de wetswijziging van kracht werd.

We zullen dit in ieder geval doorspelen.
groetjes,
Marcel Vander Mierde

STUG - Scarlet Telecom User Group
http://www.stug.be/
booker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:07
Bedankt: 2 keer

Bedankt voor je antwoord.
Het kan idd aan de overlapping van de facturatie liggen.
Scarlet probeert de laatste euro uit zijn klanten te halen.
Zal morgen eens bellen vanop het werk ( duurt toch één uur voor je ze aan de lijn hebt hé) naar de klantendienst.
MarcelVdm
TIK vzw
TIK vzw
Berichten: 37
Lid geworden op: 04 maa 2003, 13:36

booker schreef:Zal morgen eens bellen vanop het werk ( duurt toch één uur voor je ze aan de lijn hebt hé) naar de klantendienst.

Laat je iets weten in de groep? Iedere feedback is welkom zodat we die kunnen meenemen op de vergadering.
groetjes,
Marcel Vander Mierde

STUG - Scarlet Telecom User Group
http://www.stug.be/
booker
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:07
Bedankt: 2 keer

Gebeld met scarlet.
Deze factuur is een overlapping, dus worden de kosten nog wel doorgerekend.
Vanaf mijn volgende factuur zouden zij deze administratieve kosten niet meer doorrekenen.
Dus volgende maand zal ik weten of zij woord houden.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”