12-01 vanaf 19u snelheid traag en heel wisselvallig

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

nog iemand problemen? Ik zit in zone 011.

Moomin
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

hmmz, das al den 2en thread over problemen bij Dommel (1ste)
'k Heb hier anders nog altijd niks voor, zone 02

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

heb een mailtje naar de support gestuurd. In de news staat er niks dus best effe melden dacht ik, voor het erger wordt :)

Moomin
bke23
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:29

Hier ook last van tevens zone 011
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Dan vragen ze waarom men niet naar dommel gaat ,.... dat men bij zijn isp blijft en dat de mensen bang zijn voor iets nieuws etc
Daarom stap ik niet over naar dommel
Omdat er steeds wel ergens problemen opduiken, nu heb ik geen probleem, dus waarom zou ik ze dan zoeken :wink:
mja ieder zijn keuze :-)
Laatst gewijzigd door Patje op 13 jan 2007, 10:41, 4 keer totaal gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Geen problemen in zone 053.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

patje schreef:Dan vragen ze waarom men niet naar dommel gaat ,.... dat men bij zijn isp blijft en dat de mensen bang zijn voor iets nieuws etc
Daarom stap ik niet over naar dommel!
Omdat er steeds wel ergens problemen opduiken, nu heb ik geen probleem, dus waarom zou ik ze dan zoeken :wink:
mja ieder zijn keuze :-)



Denk dat jij voor Belgacom werkt lol,zone 03 geen problemen btw.
Dommel is the way!
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Braincel schreef:
Denk dat jij voor Belgacom werkt lol,zone 03 geen problemen btw.

Nope werk niet voor BC, maar ik vind het wel de stabielste provider en heeft minst problemen... wat niet kan gezegd worden van dommel en Edpnet :wink:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

patje schreef:Nope werk niet voor BC, maar ik vind het wel de stabielste provider en heeft minst problemen... wat niet kan gezegd worden van dommel en Edpnet :wink:


En voor de 10 Euro/maand meer, lagere limiet en het blokkeren van uitgaande poort 25 na had ik misschien ook voor BC gekozen :wink:

Ik heb trouwens geen probs met Dommel. Het enige probleem dat zich kan stellen is dat ze snel groeien en dus upgrades moeten doen. Voor alle duidelijkheid, die upgrades gebeuren dan ook.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

zone 089, gelijkaardig probleem, zie hier.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

d-fens schreef:zone 089, gelijkaardig probleem, zie hier.

Linkske zal wel fout zijn, want ge geeft de url van deze thread op. :-)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

hier ook zone 011 en gisterenavond was mijn download stabiel op 400 KB/s. Vandaag heb ik nog niets abnormaals opgemerkt.
VMax
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2006, 00:32

kheb de laatste dagen wel abnormaal veel disconnects ( om de 2,3,4h )

Zone 011..
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Nog steeds snelheidsproblemen hier, maar geen last van disconnects. Welk deel van de zone zit je? Als het in 011/089 is lijkt het aan de kanten Hasselt Genk te liggen.

Dommel zit ook in Diepenbeek, ze zouden het toch daar ook moeten merken.

Moomin
VMax
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2006, 00:32

Deel van de zone? Ik lig eigenlijk meer aan de andere kant van Hasselt ( Beringen.. als ge het zou kennen )

Ik hang wel via hasselt op dommel.. ( ip44.silver1.hasselt1.schedom-europe.net )
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Ik hang op dezelfde. Als je blijft problemen hebben best helpdesk contacteren, waarschijnlijk lokaal probleem met de lijn.

Moomin
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

VMax schreef:Deel van de zone? Ik lig eigenlijk meer aan de andere kant van Hasselt ( Beringen.. als ge het zou kennen )

Ik hang wel via hasselt op dommel.. ( ip44.silver1.hasselt1.schedom-europe.net )


VMax ik woon in Paal Beringen en ik heb hier helemaal geen last van disconnects en al die toestanden. :lol: En wees gerust rakkers Sandra en haar man hebben me al paar keer op het hart gedrukt dat ze nu ruim op tijd de upgrades aanvragen bij oa belgacom.Ik zeg het voor de 7 keer denk ik nu :lol: ik ben deze maand net 1 jaar dommel klant en ik heb hier alleen de eerste dikke week probs gehad met snelheid op ftp servers maar sinds dat opgelost is werkt alles zoals het hoort hier 8) .en @patje ik ben blij voor jou dat er nog mensen zoals jij bij Belgacom (skynet) blijven want jullie zijn toch nog steeds de geldmachiene van die provider en ze moeten toch nog iemand kunnen leegmelken zolang ze kunnen. :lol: :lol:

Greetz ket
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

patje schreef:Dan vragen ze waarom men niet naar dommel gaat ,.... dat men bij zijn isp blijft en dat de mensen bang zijn voor iets nieuws etc
Daarom stap ik niet over naar dommel
Omdat er steeds wel ergens problemen opduiken, nu heb ik geen probleem, dus waarom zou ik ze dan zoeken :wink:
mja ieder zijn keuze :-)
Wat heeft dat nu te maken met dit onderwerp? Moomin vraagt of er nog mensen zijn die problemen hebben in de zone 011 en dan kom jij hier iets vertellen wat er helemaal niets mee te maken heeft, door mensen als u krijg je flaming op een forum.

Ik heb ook Dommel en ik zit ook in de 011 zone, ik heb hier toch niets abnormaals gemerkt, woon tegen Bokrijk en Diepenbeek ;)
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

patje schreef:
Braincel schreef:
Denk dat jij voor Belgacom werkt lol,zone 03 geen problemen btw.

Nope werk niet voor BC, maar ik vind het wel de stabielste provider en heeft minst problemen... wat niet kan gezegd worden van dommel en Edpnet :wink:

dunno, ik heb met EDPnet, buiten 1 keer, nog geen enkel probleem gehad alleszins op die 8 a 9 maand dat ik het heb
nu ja, kan idd altijd komen he (en ik heb ook wel al gelezen dat er problemen waren enzo, maar zelf 1 keer ofzo gehad)

btw op deze tijd had ik bij Scarlet een PAK meer problemen (belgacom kan ik niks van zeggen, heb het zelf niet gehad, maar een paar maten van mij zijn daar het alle 2 afgestapt omdat hun internet constant wegviel en er verbruik bijgeteld kwam dat ze niet hadden verbruikt dus belgacom is zeer zeker ook niet heilig)
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

AnD schreef:Wat heeft dat nu te maken met dit onderwerp? Moomin vraagt of er nog mensen zijn die problemen hebben in de zone 011 en dan kom jij hier iets vertellen wat er helemaal niets mee te maken heeft, door mensen als u krijg je flaming op een forum.

Ik heb ook Dommel en ik zit ook in de 011 zone, ik heb hier toch niets abnormaals gemerkt, woon tegen Bokrijk en Diepenbeek ;)


wat er wel mee te maken heeft,dat ik zeg dat ik geen probleem heb en die andere heeft wel een probleem... daarom dat ik zeg geen dommel voor mij.
als je het niet begrijpt kruip dan onder uw strooien dakje in bokrijk ;)
(niet te letterlijk nemen)
dank u voor de flaming wat het ook mag wezen, ben ook al van 2003 op dit forum dus u noemt me een flaming
blijkbaar ben je niet veel gewoon dan :-D dat iemand zijn gedacht zegt *wake up* ......
ik wil met niemand geen ruzie op het forum en soms kan er al iets gezegd worden wat niet in goede aarde valt *dan sorry* :wink:
Laatst gewijzigd door Patje op 13 jan 2007, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

@ patje je zou is moeten weten hoeveel meserie ik in 5 jaar skynet wel niet gehad heb.Ik heb dan ook gewacht tot alles opgelost was om naar een andere provider te gaan :lol:
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

patje schreef:
Braincel schreef:
Denk dat jij voor Belgacom werkt lol,zone 03 geen problemen btw.

Nope werk niet voor BC, maar ik vind het wel de stabielste provider en heeft minst problemen... wat niet kan gezegd worden van dommel en Edpnet :wink:


Wat een zever :eek:
Omdat jij geen problemen hebt met skynet en je toevallig eens iets leest over problemen met een andere provider wilt nog niet zeggen dat Skynet geen problemen geeft en andere providers altijd problemen geeft.
Ik heb nu 2 maand dommel en geen enkel probleem gehad !
En ik ken mensen (waarschijnlijk de overgrote meerderheid) die al jaren dommel hebben en nog nooit een probleem, net als jou !
Ik denk dat het procentueel ook niet veel zal schelen kwa problemen tussen dommel en skynet, zitten beide toch op het turbo netwerk ?

Voor de rest, blijf gewoon waar je bent, als je graag meer betaald voor minder te krijgen, skynet is u zeer dankbaar!
Gelukkig is de rest van vlaanderen niet zoals jou anders zouden we nog allemaal met ons 56k modempje te zitten klooien (waarom naar adsl gaan, die 56k modem, nooit geen problemen mee gehad, stabiel, daar kunt ge een huis op bouwen!)
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Coop schreef:En ik ken mensen (waarschijnlijk de overgrote meerderheid) die al jaren dommel hebben en nog nooit een probleem, net als jou !

En ik die dacht dat Dommel een relatief nieuwe ISP was (voor particulieren)...
If you can't beat them, confuse them.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

enfin toch al lange tijd, weet niet precies hoelang :)
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

Hier ook geen problemen

Zone 03 (Mechelen-Willebroek)

En wat zag ik bij de speedtest staan ? :?


down up date
dommel 82220 27337 13-01-2007 20:06 vdsl2-test
dommel 66187 27337 13-01-2007 20:05
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Robinvv schreef:Hier ook geen problemen

Zone 03 (Mechelen-Willebroek)

En wat zag ik bij de speedtest staan ? :?


down up date
dommel 82220 27337 13-01-2007 20:06 vdsl2-test
dommel 66187 27337 13-01-2007 20:05


LOL, mss zijn ze dan aant upgrade, omdat sommige mensen problemen ondervinden. (speedtest snelheden zijn wel OKI !!!! :-D )
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

Silver_Rain schreef:
Robinvv schreef:Hier ook geen problemen

Zone 03 (Mechelen-Willebroek)

En wat zag ik bij de speedtest staan ? :?


down up date
dommel 82220 27337 13-01-2007 20:06 vdsl2-test
dommel 66187 27337 13-01-2007 20:05


LOL, mss zijn ze dan aant upgrade, omdat sommige mensen problemen ondervinden. (speedtest snelheden zijn wel OKI !!!! :-D )


Ja, zeg dat wel

Dat was wel verschieten, ik geloofde het eerst zelf niet maar staat duidelijk Dommel :lol:

Het hoogste record tot hiertoe dat ik ooit al gezien heb :wink:
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Niks van disconnects of slechte snelheden gemerkt in zone 052.

@Patje: Skynet is idd stabiel, en zelf weinig last gehad, degelijke helpdesk,stabiele connecties (meestal), . .
Maar Dommel bied me hetzelfde en meer tegen lagere prijs, ge zoud gek moeten zijn of hyper-paranoide om da te laten liggen.
Trouwens de laatste maanden was de vriendelijkheid en snelheid van de BGC helpdesk wat verminderd, bij Dommel reageerden ze steeds zeer snel en zeer vriendelijk. En der was altijd wat volume dat ik zogezegd zou gebruikt hebben dat uit het niks kwam de laatste maanden, denk dat er probke is met hun meters de laatste maanden.

Ergste provider die heb gehad was Scarlet, tot vorig jaar. Planet Internet was een First Rate ISP, maar toen ze failliet gingen/overgenomen door Scarlet ging het echt fout. Disconnects (ok niet altijd maar der waren een paar periodes), enorm schommelende snelheden, slechte helpdesk die ge eerst al is moest te pakken krijgen (kon makkelijk halve dag of meer duren eer ge een mens voor meer dan 20sec aan de lijn kreeg), constant dubbele facturen waarvoor ge dan steeds moest bellen. En dan nog is de problemen om der vanaf te geraken, nu moet zeggen dat BGC dat wel goed heeft opgelost voor ons; Scarlet weigerde de lijn vrij te geven maar had tegelijk ook mijn toegang tot het netwerk stopgezet, had dus een ADSL signaal maar geen internet . .

Ik zou nog steeds bij BGC zitten als ze hun klanten wa minder zouden uitmelken en echt waar voor hun geld geven. 30gig up EN down limiet voor 55euro/maand? komaan zeg.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Draco888 schreef:@Patje: Skynet is idd stabiel, en zelf weinig last gehad, degelijke helpdesk,stabiele connecties (meestal), . .
Maar Dommel bied me hetzelfde en meer tegen lagere prijs, ge zoud gek moeten zijn of hyper-paranoide om da te laten liggen.

mja minder in prijs dat kan wel zijn, maar wat ben ik met een limiet van 50GB als ik maar met moeite 10 verbruik.
hun upload 256 kbps is ook veel te weinig naar mijn smaak.
ik heb nu een upload van 400kbps en 15GB limiet (Go+Powerpack)
dus die lage up bij dommel staat me niet aan en een limiet van 50 heb ik niet nodig,... maw kwaliteit en snelheid zijn minder tegenover van wat ik nu heb en daarvoor betaal ik liever 10€ meer dan bij dommel
bij BC heb ik ook nog gratis foto's en muziek en meer dat ik zo maar niet wil weg gooien, abbo's meer op maat van de klant :-) mja ieder zijn keuze natuurlijk, jullie doen maar :wink:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

patje schreef:
Draco888 schreef:@Patje: Skynet is idd stabiel, en zelf weinig last gehad, degelijke helpdesk,stabiele connecties (meestal), . .
Maar Dommel bied me hetzelfde en meer tegen lagere prijs, ge zoud gek moeten zijn of hyper-paranoide om da te laten liggen.

mja ieder zijn keuze natuurlijk, jullie doen maar :wink:
Waarom kom je dan in dit onderwerp vertellen hoe goed BGC is en dat je nog nooit problemen gehad hebt, etc. ? Iedereen moet ook uitmaken wat abbo het best bij hem past...
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

zijn de problemen nu al van de baan?
stonestrong
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 01 jun 2005, 15:40

Hier heb ik bij dommel soms ook wel wisselende snelheden.
Gistren nog een linux distro gedownload aan 50 KB/sec, vandaag opnieuw (ja had em ni opgeslaan, mijn fout :oops:) en dat ging aan 420 KB/sec

Nuja, ik trek mij dat allemaal niet aan, zolang ik internet heb, en een leefbare limiet voor een goede prijs surf ik tevreden rond
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Hier is het nu weer van hetzelfde. 75 procent packetloss, kan op Giganews zelfs niet meer binnen.

Andere sites duren een eeuwigheid. Downloads aan zeer wisselende snelheid.

Wat ze daar bij Dommel ook beweren, de lijn is duidelijk overbelast hier in Hasselt.

Kreeg gisteren antwoord van de helpdesk "dat toch alles in orde was en belasting maar 60%" - wat ze dus gemeten hebben op zaterdag ochtend ipv vrijdagavond toen het probleem zich voortdeed. Very clever :roll:

Als het zo verder gaat toch nog maar eens klagen, dat het wat trager gaat nu en dan tot daar aan toe, maar ik moet wel nog op Giganews en alle andere sites binnen geraken.

btw, leest hier iemand van Dommel mee zoals bij de andere IPSs?

Moomin
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Moomin schreef:Hier is het nu weer van hetzelfde. 75 procent packetloss, kan op Giganews zelfs niet meer binnen.

Andere sites duren een eeuwigheid. Downloads aan zeer wisselende snelheid.

Wat ze daar bij Dommel ook beweren, de lijn is duidelijk overbelast hier in Hasselt.

Kreeg gisteren antwoord van de helpdesk "dat toch alles in orde was en belasting maar 60%" - wat ze dus gemeten hebben op zaterdag ochtend ipv vrijdagavond toen het probleem zich voortdeed. Very clever :roll:

Als het zo verder gaat toch nog maar eens klagen, dat het wat trager gaat nu en dan tot daar aan toe, maar ik moet wel nog op Giganews en alle andere sites binnen geraken.

btw, leest hier iemand van Dommel mee zoals bij de andere IPSs?

Moomin


Hier ook zone 011 regio Beringen, maar op dit ogenblik alles stabiel 8)

En ja de mensen van dommel zullen hier ook wel mee lezen :P


http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 3251 kbit/s or 406 kbyte/s
- Upload speed : 294 kbit/s or 37 kbyte/s
Sun Jan 14 2007 at 20:05:53 UTC+0100
VMax
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2006, 00:32

Paal beringen is hier wel een stukje vanaf ( ik woon in koersel, 7km van paal? )

Het rare is dat mijn adres hetvolgende is; ( volgens mijn control panel )

address :
****straat *1
3582 paal

3582 is de postcode van Koersel, waar ik woon. Als men lijn effectief naar paal loopt zou het wel mijn niet zo opperbeste connectie verklaren ( 3,3Mb / 256Kb )

Kheb een technieker hier gehad, met men oude modem had ik constant disconnects.. Daarna een nieuwe modem gekocht (ST 536), met deze kan ik de 3,3Mb trekken.

Oja, de nieuwsgroepen zijn wel ondermaats.. 1 tot 3 connecties, soms geen. ( de laatste paar dagen )
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

VMax schreef:Paal beringen is hier wel een stukje vanaf ( ik woon in koersel, 7km van paal? )

Het rare is dat mijn adres hetvolgende is; ( volgens mijn control panel )

address :
****straat *1
3582 paal

3582 is de postcode van Koersel, waar ik woon. Als men lijn effectief naar paal loopt zou het wel mijn niet zo opperbeste connectie verklaren ( 3,3Mb / 256Kb )

Kheb een technieker hier gehad, met men oude modem had ik constant disconnects.. Daarna een nieuwe modem gekocht (ST 536), met deze kan ik de 3,3Mb trekken.

Oja, de nieuwsgroepen zijn wel ondermaats.. 1 tot 3 connecties, soms geen. ( de laatste paar dagen )


Gebruik de nieuwsgroepen buiten de piekuren (overdag of in de nacht ) dan haal je vlot 12 threads. Voor het geld dat je nu elke maand moet neerleggen mag je ook niet te veel verwachten. Ga maar eens naar de prijzen kijken van een giganewsaccount.
VMax
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2006, 00:32

bf62 schreef:Gebruik de nieuwsgroepen buiten de piekuren (overdag of in de nacht ) dan haal je vlot 12 threads. Voor het geld dat je nu elke maand moet neerleggen mag je ook niet te veel verwachten. Ga maar eens naar de prijzen kijken van een giganewsaccount.


Ik ben er niet kwaad om hoor, ik vind wel dat 2 threads wel altijd mogen. Geen connectie is soms echt vervelend als je ergens op aan't wachten zijt. Da's zoals een download die op 99.9% blijft hangen, stresserend.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”