Scarlet

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

Ik heb net een email geforward gekregen van een Scarlet gebruiker, waarin volgende info stond:
Scarlet One, het all-in-one product van Scarlet, wordt nog beter en sneller.

Voor een maandelijks vaste bedrag van € 49,95/maand* krijgt u :

Een maximum downloadsnelheid tot 6 Mbp/s (1)
Een maximum uploadsnelheid van 640kbp/s.
50 GB downloadvolume
Gratis oproepen naar vaste nummers in België 24u/24u, 7 op 7 (2)
Scarlet box: gratis activatie en installatie (ter waarde van € 100)
Scherpe tarieven voor oproepen naar GSM en het buitenland!
Scarlet telefoonlijn: inbegrepen - ter vervanging van uw Belgacom telefoonlijn (u spaart maar liefst € 17,15 /maand)
Maar nu komt het:
In een tweede fase zal ook het Scarlet ADSL Premium aanbod aangepast worden naar deze verhoogde snelheid en verhoogd datavolume
Dat betekent dat men voor 34,95 euro een soortgelijk abonnement heeft als bij EDPnet (6Mbps/640kbps), maar wel met 50 GB ipv 20 GB (wel 5 euro duurder, maar 30 GB bijkopen bij EDPnet kost 7,5 euro en dus is Scarlet in deze specifieke situatie goedkoper).

Ik wil helemaal niet negatief zijn tov EDPnet met dit bericht, maar ik wil maar duidelijk maken dat mainstream provider Scarlet duidelijk vraag naar "meer en sneller" invult, en dat er nu waarschijnlijk veel minder mensen geneigd zullen zijn om naar een kleinere provider over te stappen.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 3 keer

Hoch ik dacht dat ze hier zo'n moeilijk woord voor hadden, zal het ff moeten opzoeken.

AHA gevonden! CONCURRENTIE!

:roll:
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster

flt schreef:Hoch ik dacht dat ze hier zo'n moeilijk woord voor hadden, zal het ff moeten opzoeken.
Wat is "Hoch"?
flt schreef:AHA gevonden! CONCURRENTIE!
Zo voor de hand liggend is uw cynische opmerking niet. Het heeft immers jaren geduurd vooraleer een mainstreamprovider in België dergelijke limieten hanteert op een standaardabonnement!
flt
Elite Poster
Elite Poster

Edward Valckx schreef:Zo voor de hand liggend is uw cynische opmerking niet. Het heeft immers jaren geduurd vooraleer een mainstreamprovider in België dergelijke limieten hanteert op een standaardabonnement!
Waarvoor ik EDPnet en Dommel dank. Scarlet heeft gewoon de kat uit de boom gekeken en nu ze toch dringend klanten (lees: centjes) nodig hebben vind ik dit geen slechte stap.
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster

flt schreef:Waarvoor ik EDPnet en Dommel dank. Scarlet heeft gewoon de kat uit de boom gekeken en nu ze toch dringend klanten (lees: centjes) nodig hebben vind ik dit geen slechte stap.
Ik denk niet dat iemand dit een slechte stap zal vinden :) Het is nu wel zo dat het EDPnet aanbod relatief gezien minder interessant is dan pakweg een jaar geleden.
Toxeh
Plus Member
Plus Member

een gelijkaardig abonnement aanbieden is het makkelijkste, daar is nauwelijks nog iets innovatiefs aan, gewoon proberen nog nét iets betere voorwaarden te hebben... De service evenaren wordt al wat moeilijker.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Ik heb mijn aanvraag naar Dommel reeds ingevuld (zat bij Edpnet, mijn contract loopt binnekort ten einde)
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster

Toxeh schreef:een gelijkaardig abonnement aanbieden is het makkelijkste, daar is nauwelijks nog iets innovatiefs aan
De bedoeling van Scarlet is niet innovatief te zijn, maar geld te verdienen.

Een kleine provider zoals EDPnet moet het hebben van niche produkten, maar met een nu bijna gelijklopend aanbod ben ik benieuwd wat de toekomst gaat brengen...
Toxeh schreef:De service evenaren wordt al wat moeilijker.
De service van EDPnet is inderdaad stukken beter dan die van Scarlet (waar ik vroeger was). Maar ik denk dat zoiets eigen is aan kleine firma's. Zodra ze groter worden vermindert bijna automatisch de kwaliteit van hun service.
flt
Elite Poster
Elite Poster

Edward Valckx schreef:
Toxeh schreef:een gelijkaardig abonnement aanbieden is het makkelijkste, daar is nauwelijks nog iets innovatiefs aan
De bedoeling van Scarlet is niet innovatief te zijn, maar geld te verdienen.
Scarlet is ook gewoon een bedrijf dat winst wil maken, net zoals EDPnet. Ze hebben altijd net dat ietsje meer aangeboden dan Belgacom (hogere upload, meer limiet) en nu gaan ze net weer dat stapje verder dan EDPnet.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 13 keer

Edward Valckx
Edpnet maakt gebruik van het Scarlet netwerk.
Geloof je me als ik zeg dat voor lijnproblemen edpnet bij Scarlet een ticket moet aanmaken?
Mette
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Mr.T schreef:Edward Valckx
Geloof je me als ik zeg dat voor lijnproblemen edpnet bij Scarlet een ticket moet aanmaken?
ik geloof dat zeer zeker, maar bij edpnet heb ik nog geen problemen gehad en bij scarlet had ik er echt regelmatig
ik weet dat ze op hetzelfde netwerk zitte en snap dan ook helemaal niet hoe het komt, maar op de 3 jaar dat ik scarlet heb gehad heb ik echt meermaals problemen gehad (de lijn die constant wegviel enzo) en de helpdesk van scarlet is echt om van te blijten
bij edpnet nog nooit problemen gehad om eerlijk te zijn (ben van april vorig jaar klant, dus dat is al weer 8 maand ofzo)

en ontopic: ik ben blij dat een relatief grote provider als scarlet met zo'n abo als dit afkomt (ook al ben ik er ook nog maar net weg)
want hopelijk volgen nu de 2 grootste providers (na een tijdje) ook zodat het internet in belgie toch eindelijk een stapje vooruit kan zetten
en dat is toch echt wel nodig imo
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster

Mr.T schreef:Edward Valckx
Ja, dat weet ik. Wat is uw punt?
Wright
Plus Member
Plus Member

Aanbod van Scarlet is wel interessant voor de studenten onder ons.
50 GB voor 25€, na een jaar 27,5€.

http://www.scarlet.be/student/adsl/
Laatst gewijzigd door Wright 12 jan 2007, 21:05, in totaal 1 gewijzigd.
ISP: Edpnet
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Aanbod van Scarlet is wel interessant voor de studenden onder ons.
Als ik die zin lees vraag ik me af wat je waar studeert (of studeerdt/studeerd, wat denk je?)
Wright
Plus Member
Plus Member

Spelling blunder van mij :-D
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Wright schreef:Aanbod van Scarlet is wel interessant voor de studenten onder ons.

http://www.scarlet.be/student/adsl/
Je blijft tenminste 2 jaar klant.
beetje te lang
esben
Starter Plus
Starter Plus

ik denk dat dat voor studenten die fomule is waarbij je slechts 400MB limiet hebt :eek: iemand die dat beter weet?
En je moet ook bij de associatie van KU Leuven zitten
Wright
Plus Member
Plus Member

esben schreef:ik denk dat dat voor studenten die fomule is waarbij je slechts 400MB limiet hebt :eek: iemand die dat beter weet?
Jij hebt kotnet voor dit is gewoon een Scarlet Premium abonnement.
Bij Kotnet krijg je normaal 4GB per student dacht ik.
Mette
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Contacteer:

Wright schreef:
esben schreef:ik denk dat dat voor studenten die fomule is waarbij je slechts 400MB limiet hebt :eek: iemand die dat beter weet?
Jij hebt kotnet voor dit is gewoon een Scarlet Premium abonnement.
Bij Kotnet krijg je normaal 4GB per student dacht ik.
Idd, mijn scarlet abo van vroeger was ook Scarlet Premium en had ik ook goedkoper via het school (omdat ik student was).
Wat niet wilt zeggen dat ik niet blij ben dat ik er weg ben en EDPnet heb nu :P
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”