Tot nu toe had ik enkel maar goede ervaringen met de verkoopsdienst van dommel, tot vandaag ik een vraag had voor de klantendienst ivm proforma facturen.
Ik belde de dienst administratie omdat ik wilde weten hoe het precies zat met die proforma facturen, ik ben nog steeds niet aangesloten maar krijg wel al voor de 2e maal een factuur.
Ik vroeg dan ook of ik die nu ook al hoefde te betalen.
antwoord van een duidelijk geirriteerde vrouw: tuurlijk wat anders?
Ik vraag dan ook hoe ze dat precies gaan berekenen omdat ik nu al betaal voor iets dat ik nog niet krijg.
antwoord: lange diepe zucht ... stilte... vanaf dat we jou aansluitingsdatum weten.
Nou die was normaal gezien vorig jaar op 26/12/2006 maar ik heb toen geen aansluiting gekregen, na gebeld te hebben kreeg ik een nieuwe datum op 05/01/2007.
antwoord: wel dan start jou abonnement op die datum.
Dan was de kous ook af, verdere vragen waren blijkbaar niet gewenst.
Ik kan goed geloven dat ze die vraag nog gekregen heeft, maar ik als klant die wel al betaald heeft maar nog geen verbinding gekregen heeft verwacht toch enige uitleg. Liefst vriendelijk als het even kan.
Het was mss mevrouw haar eerste dag na de nieuwjaarperiode , maar dat was het voor mij vandaag ook.
Jammer dat ik haar naam niet gevraagd had.
Hopelijk krijg ik de volgende keer een beter gehumeurd persoon aan de lijn.
vriendelijkheid dommel klantendienst
-
- Member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 21:42
Ik had een simpele vraag gestuurd en het ticket werd na een week ofzo gewoon afgesloten, toen ik daarop reageerde of ik alsnog een antwoord kon krijgen kreeg ik ook een mooie respons: "Nee" (op mijn beginvraag dan)
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
amai, als ze da gewoon sluiten dan sta ik der goed op. Da getekend contract van mijn ouders heb ik zo doorgestuurd. En zo'n mensen die zo aan den telefoon doen moete ze is dringend buitensmijten. Ook al wordt die vraag 10.000 keer gesteld, dan moeten ze nog vriendelijk en behulpzaam zijn. Daar worden ze toch voor betaald.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Mja, dat zijn geen fulltime callcenter-mensen eh, waarschijnlijk nemen die de telefoon aan, nog buiten hun normale bezigheden. Als iemand voor de n-de keer dezelfde vraag stelt, dan gaat ge da als tijdsverlies zien en ... vul aan.
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
mja ik heb ongeveer hetzelfde voorgehad hoor. Ik had geen ervaring met adsl aansluitingen an sich, was telenet klant, en bij de vragen die ik stelde kreeg ik echt het gevoel alsof ik blij mocht zijn om klant te worden. Ook met het vragen van status via hun support systeem werden de tickets vaak op een onvriendelijke wijze afgesloten. Toen ik daar op reageerde met verontwaardiging kreeg ik echter wel verontschuldigingen ...
ik denk dat Dommel als zoete broodjes verkoopt momenteel, en dat ze het administratief zeer moelijk hebben. Sandra, volk aannemen !!
grtz
ik denk dat Dommel als zoete broodjes verkoopt momenteel, en dat ze het administratief zeer moelijk hebben. Sandra, volk aannemen !!
grtz
Ik kreeg ook een nogal scherp antwoord op mijn probleem ivm mijn verbinging die steeds crashte..
'Geachte, kan je misschien is even je windows firewall activeren, danku'
kan aan mij liggen maar vond dit toch ook een beetje bijtend
'Geachte, kan je misschien is even je windows firewall activeren, danku'
kan aan mij liggen maar vond dit toch ook een beetje bijtend
-
- Elite Poster
- Berichten: 774
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
denk dat ze daar onderbemand zijn.
een nieuwtje de 50 gig is enkel download , geen upload limiet.
is blijkbaar sinds 12-12-2006
toevallig is dan Yabu sinds 10-12-2006 der met zijn aanbod.
is dan toch een snelle aanpassing vanwege dommel.
een nieuwtje de 50 gig is enkel download , geen upload limiet.
is blijkbaar sinds 12-12-2006
toevallig is dan Yabu sinds 10-12-2006 der met zijn aanbod.
is dan toch een snelle aanpassing vanwege dommel.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Da's niet echt raar als Yabu gewoon dommel-abonnementen reselled ehfendtje schreef:toevallig is dan Yabu sinds 10-12-2006 der met zijn aanbod.
is dan toch een snelle aanpassing vanwege dommel.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Misschien is het andersom want ik dacht toch dat yabu een reseller was van dommelfendtje schreef:denk dat ze daar onderbemand zijn.
een nieuwtje de 50 gig is enkel download , geen upload limiet.
is blijkbaar sinds 12-12-2006
toevallig is dan Yabu sinds 10-12-2006 der met zijn aanbod.
is dan toch een snelle aanpassing vanwege dommel.
-
- Premium Member
- Berichten: 645
- Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37
U zegt in feite beide hetzelfdeOfloo schreef:Misschien is het andersom want ik dacht toch dat yabu een reseller was van dommelfendtje schreef:denk dat ze daar onderbemand zijn.
een nieuwtje de 50 gig is enkel download , geen upload limiet.
is blijkbaar sinds 12-12-2006
toevallig is dan Yabu sinds 10-12-2006 der met zijn aanbod.
is dan toch een snelle aanpassing vanwege dommel.
-
- Plus Member
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik had in het verleden ook problemen mee dat ze al de volgende factuur stuurde terwijl ik nog niet aangesloten was. Heb toen ook zitten bellen en vernomen dat hun systeem nu eenmaal zo in elkaar zat. Uiteindelijk ga je geen dag te veel betalen, op het moment dat je aangesloten bent kijken ze hoeveel maand je al betaald hebt, en krijg je gedurende die maanden geen factuur meer. Dommel kan nog op een aantal punten verbeteren, en dit is er één van. Ze zouden veel beter hun systeem aanpassen en het tweede factuur maar pas sturen als je al een maand aangesloten bent. Op die manier moeten ze niet steeds op dezelfde vraag antwoorden. ( kan best begrijpen dat ze die vraag kotsbeu zijn maar ze doen het hun eigen aan) En das zowel voor klant als provider een goede zaak. Hopelijk zien ze dat snel in.fr3d0 schreef:Tot nu toe had ik enkel maar goede ervaringen met de verkoopsdienst van dommel, tot vandaag ik een vraag had voor de klantendienst ivm proforma facturen.
Ik belde de dienst administratie omdat ik wilde weten hoe het precies zat met die proforma facturen, ik ben nog steeds niet aangesloten maar krijg wel al voor de 2e maal een factuur.
Ik vroeg dan ook of ik die nu ook al hoefde te betalen.
antwoord van een duidelijk geirriteerde vrouw: tuurlijk wat anders?
Ik vraag dan ook hoe ze dat precies gaan berekenen omdat ik nu al betaal voor iets dat ik nog niet krijg.
antwoord: lange diepe zucht ... stilte... vanaf dat we jou aansluitingsdatum weten.
Nou die was normaal gezien vorig jaar op 26/12/2006 maar ik heb toen geen aansluiting gekregen, na gebeld te hebben kreeg ik een nieuwe datum op 05/01/2007.
antwoord: wel dan start jou abonnement op die datum.
Dan was de kous ook af, verdere vragen waren blijkbaar niet gewenst.
Ik kan goed geloven dat ze die vraag nog gekregen heeft, maar ik als klant die wel al betaald heeft maar nog geen verbinding gekregen heeft verwacht toch enige uitleg. Liefst vriendelijk als het even kan.
Het was mss mevrouw haar eerste dag na de nieuwjaarperiode , maar dat was het voor mij vandaag ook.
Jammer dat ik haar naam niet gevraagd had.
Hopelijk krijg ik de volgende keer een beter gehumeurd persoon aan de lijn.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Ik weet niet ze maar dat is toch om problemen vragen, ooit zal er verwarring zijn en zullen er fouten gebeuren, ik weet niet ze dat ze het eens overzichtelijker aanpakken..
Hoe kan het nu dat je voor iets moet betalen wat je nog geen eens hebt !? Kan wel zijn dat hun systeem zo werkt, maar dit is gewoon reacties uitlokken, .. ik zou toch ook eens bellen en vreemd kijken en zagen ja maar ik heb nog niks, ..
En langs den andere kant als ik elke dag zulke telefoons krijg van klanten die daar steeds een punt van maken zouden mijn haren ook recht omhoog staan !
Misschien iets waar dommel iets kan aandoen/veranderen .. ? Of zijn ze bang dat de mensen vergeten dat er een helpdesk is..
Als ik een brood ga kopen zou ik ook raar kijken, als de bakker geld vraagt en zegt vanavond moogt het komen halen, en anders ten laatste morgen vroeg..
Hoe kan het nu dat je voor iets moet betalen wat je nog geen eens hebt !? Kan wel zijn dat hun systeem zo werkt, maar dit is gewoon reacties uitlokken, .. ik zou toch ook eens bellen en vreemd kijken en zagen ja maar ik heb nog niks, ..
En langs den andere kant als ik elke dag zulke telefoons krijg van klanten die daar steeds een punt van maken zouden mijn haren ook recht omhoog staan !
Misschien iets waar dommel iets kan aandoen/veranderen .. ? Of zijn ze bang dat de mensen vergeten dat er een helpdesk is..
Als ik een brood ga kopen zou ik ook raar kijken, als de bakker geld vraagt en zegt vanavond moogt het komen halen, en anders ten laatste morgen vroeg..
-
- Premium Member
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 22 keer
ja,Ofloo schreef:
Als ik een brood ga kopen zou ik ook raar kijken, als de bakker geld vraagt en zegt vanavond moogt het komen halen, en anders ten laatste morgen vroeg..
maar als de bakker op zijn raam heeft plakken eerst betalen straks afhalen.
dan is dat toch zeer normaal zeker.
of je gaat ergens anders
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Jongens mag ik er even op wijze dat ik de zelfde mening deelde dan hierboven allemaal gezegd word echter als je juist Dommel hebt heb je al een login en paswoord moeten geven . Die dienen ervoor om op de site naar de usersite te gaan waar je dan alle nodige informatie vind zoals jouw gegevens , informatie betrefd de aansluiting of activering van je lijn en ja ook de faq waar alles netjes staat vermeld betrefd de raare betaling .Persoonlijk vind ik wel dat ze dat mogen melden maar natuurlijk word er wel verwacht dat je de nodige info dat je aangeboden word ook eens doorneemd . Dus bij deze een wijze raad van nokkel Sniffie eerts lezen en als je het nog niet begrijpt lees het dan nog eens , als het dan nog niet duidelijk is vraag dan elders hulp .
Sorry, ik deel de mening van de reactie over behandeling aan de telefoon door Dommel mensen helemaal niet.
Ik heb nu een 4-5 tal keer met Dommel aan de telefoon gesproken, 2 keer verkoop (o.a. over de 2e faktuur), 2 keer support op normale tijden en 1 keer 's avonds laat.
Ik heb geen enkele keer een slechte of minder goede behandeling gehad.
Zelfs niet 's avonds laat (eergisteren).
Alle keren waren ze allemaal vriendelijk en behulpzaam.
Ik heb nu een 4-5 tal keer met Dommel aan de telefoon gesproken, 2 keer verkoop (o.a. over de 2e faktuur), 2 keer support op normale tijden en 1 keer 's avonds laat.
Ik heb geen enkele keer een slechte of minder goede behandeling gehad.
Zelfs niet 's avonds laat (eergisteren).
Alle keren waren ze allemaal vriendelijk en behulpzaam.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Ik bevestig het niet ik zeg alleen maar "als" het waar is kan ik het van beide kanten begrijpen !
Die stikker heb ik bij dommel nog nergens zien plakken .. misschien moeten ze die wat zichtbaarder maken, ik ben trouwens hun product pagina al verschillende malen overlopen.t-town schreef:ja,Ofloo schreef:
Als ik een brood ga kopen zou ik ook raar kijken, als de bakker geld vraagt en zegt vanavond moogt het komen halen, en anders ten laatste morgen vroeg..
maar als de bakker op zijn raam heeft plakken eerst betalen straks afhalen.
dan is dat toch zeer normaal zeker.
of je gaat ergens anders
-
- Premium Member
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 22 keer
Ofloo schreef:Ik bevestig het niet ik zeg alleen maar "als" het waar is kan ik het van beide kanten begrijpen !
Die stikker heb ik bij dommel nog nergens zien plakken .. misschien moeten ze die wat zichtbaarder maken, ik ben trouwens hun product pagina al verschillende malen overlopen.t-town schreef:ja,Ofloo schreef:
Als ik een brood ga kopen zou ik ook raar kijken, als de bakker geld vraagt en zegt vanavond moogt het komen halen, en anders ten laatste morgen vroeg..
maar als de bakker op zijn raam heeft plakken eerst betalen straks afhalen.
dan is dat toch zeer normaal zeker.
of je gaat ergens anders
- Bijlagen
-
- ScreenShot001.jpg
- (37.88 KiB) 47 keer gedownload
-
- ScreenShot002.jpg
- (43.19 KiB) 62 keer gedownload
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Het is idd misschien een wat "klantonvriendelijk" systeem dat je alles op voorhand moet betalen, maar zo vermijden ze ook wanbetalers en kunnen ze hun goede prijs/kwaliteit handhaven.
-
- Plus Member
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
Klopt, met hun scherpe prijs kunnen ze zich echt geen wanbetalers veroorloven. Met hun systeem weten ze direct welk vlees ze in de kuip hebben.dietervanb schreef:Het is idd misschien een wat "klantonvriendelijk" systeem dat je alles op voorhand moet betalen, maar zo vermijden ze ook wanbetalers en kunnen ze hun goede prijs/kwaliteit handhaven.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Ik heb dan ook niet beweert dat het der niet opstond, ik heb gezegd dat ze een grotere sticker moesten uithangent-town schreef:Ofloo schreef:Ik bevestig het niet ik zeg alleen maar "als" het waar is kan ik het van beide kanten begrijpen !
Die stikker heb ik bij dommel nog nergens zien plakken .. misschien moeten ze die wat zichtbaarder maken, ik ben trouwens hun product pagina al verschillende malen overlopen.t-town schreef:ja,Ofloo schreef:
Als ik een brood ga kopen zou ik ook raar kijken, als de bakker geld vraagt en zegt vanavond moogt het komen halen, en anders ten laatste morgen vroeg..
maar als de bakker op zijn raam heeft plakken eerst betalen straks afhalen.
dan is dat toch zeer normaal zeker.
of je gaat ergens anders
Het mag er dan nog opstaan, ik heb het niet direct teruggevonden. Wat ik wel direct zag staan was dat ik opnieuw een factuur had gekregen.
En als ik dan bel verwachtte ik toch een vriendelijker antwoord. Desnoods had ze mij maar verwezen op hun website waar het wel stond.
Ik heb ook nooit gezegd dat dit een vaak voorkomend geval was. Dit was de eerste keer dat ik OOIT zo behandeld geweest ben aan de telefoon van een helpdesk. Ik heb eergisteren terug naar hun gebeld voor mijn activatie voor die dag en die persoon heeft mij gedurende 20 minuten heel goed geholpen.
Maar blijft niet wegnemen dat het voorval met mevr. wel degelijk in mijn geheugen gegrift staat als klantonvriendelijk.
En als ik dan bel verwachtte ik toch een vriendelijker antwoord. Desnoods had ze mij maar verwezen op hun website waar het wel stond.
Ik heb ook nooit gezegd dat dit een vaak voorkomend geval was. Dit was de eerste keer dat ik OOIT zo behandeld geweest ben aan de telefoon van een helpdesk. Ik heb eergisteren terug naar hun gebeld voor mijn activatie voor die dag en die persoon heeft mij gedurende 20 minuten heel goed geholpen.
Maar blijft niet wegnemen dat het voorval met mevr. wel degelijk in mijn geheugen gegrift staat als klantonvriendelijk.
Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt
-
- Pro Member
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
Misschien had ze last van "springende eieren"... Naar het schijnt zijn dames dan niet toerekeningsvatbaarfr3d0 schreef:... Maar blijft niet wegnemen dat het voorval met mevr. wel degelijk in mijn geheugen gegrift staat als klantonvriendelijk.
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
You are taking a dangerous path my friend .Koelreuteria schreef:Misschien had ze last van "springende eieren"... Naar het schijnt zijn dames dan niet toerekeningsvatbaar
-
- Plus Member
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
Op dat moment zijn ze gewoon heet. Ik denk dat je een andere periode bedoelt.Koelreuteria schreef:Misschien had ze last van "springende eieren"... Naar het schijnt zijn dames dan niet toerekeningsvatbaarfr3d0 schreef:... Maar blijft niet wegnemen dat het voorval met mevr. wel degelijk in mijn geheugen gegrift staat als klantonvriendelijk.