volumeteller zichtbaar voor iedereen?
zonet ontdekte ik dit:
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... rvid=23803
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... rvid=23802
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... rvid=23758
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... rvid=23666
meters zijn dus voor iedereen zichtbaar??
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... rvid=23803
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... rvid=23802
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... rvid=23758
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... rvid=23666
meters zijn dus voor iedereen zichtbaar??
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
HAHA ... benieuwd of ze nu ook zo commentaar gaan hebben als bij realdsl
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... ht=realdsl
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... ht=realdsl
ditCh schreef:HAHA ... benieuwd of ze nu ook zo commentaar gaan hebben als bij realdsl
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... ht=realdsl
Bij RealDSL was het wel de zoveelste fout die niet door de beugel kon ... het zou in principe niet mogen, maar als je zelf nooit je inlognaam aan iemand anders hebt gegeven dan zijn ze er wel niet veel mee
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
BBB schreef:Bij RealDSL was het wel de zoveelste fout die niet door de beugel kon ... het zou in principe niet mogen, maar als je zelf nooit je inlognaam aan iemand anders hebt gegeven dan zijn ze er wel niet veel mee
Grappig hoe dit weer goed gepraat wordt ... had niet anders verwacht.
ditCh schreef:Grappig hoe dit weer goed gepraat wordt ... had niet anders verwacht.
ik ben hier niets aan het goedpraten, ik zeg dat het in principe niet door de beugel kan.
Of vind je dit misschien vergelijkbaar met het niet afhalen van aangetekende zendingen, helemaal niet telefonisch bereikbaar, niet reageren op support tickets, ... ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
BBB schreef:Of vind je dit misschien vergelijkbaar met het niet afhalen van aangetekende zendingen, helemaal niet telefonisch bereikbaar, niet reageren op support tickets, ... ?
ik lees anders in andere posts dat de support bij dommel ook niet zo goed functioneert ( tickets die gesloten worden, onvriendelijke mensen aan de telefoon, ... )
ditCh schreef:ik lees anders in andere posts dat de support bij dommel ook niet zo goed functioneert ( tickets die gesloten worden, onvriendelijke mensen aan de telefoon, ... )
Daar heb ik zelf nog geen problemen met gehad. Maar bij RealDSL heb ik deze problemen wel allemaal gehad. Of noem je meer dan een maand op smallband zitten zonder verwittiging geen probleem? en als je dan belt en ze nemen dan toch de telefoon op dan zien ze geen enkel probleem (dan vertellen ze zelfs nog niet dat je zogezegd op smallband zit; daar heb ik 3 weken voor moeten wachten om dat teweten te komen)
en zo zijn we dus offtopic aan het geraken
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
meon schreef:De vraag voor zowel Dommel als RealDSL-gebruikers is natuurlijk: Hoe erg is het dat deze gegevens op straat liggen?
Niet zo erg waarschijnlijk maar het is het principe dat telt. Iedere gebruiker op Turboline die een paswoord van een Dommelaar kan bemachtigen kan die account gebruiken m.a.w. Of het realistisch is dat dit ook effectief gaat gebeuren is een andere vraag.
Echter: het principe moet naar mijn mening zijn dat die meters niet voor anderen zichtbaar moeten kunnen zijn.
-
- Member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 21:42
Deze grafiek ziet er toch wa beter uit dan die mislukte toerenteller van realdsl
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Mr.T schreef:voor zover ik kan zien, heeft dommel het al verholpen
Blijkbaar ja, je moet in de CRM ingelogd zijn. Net eens ingelogd op de CRM-module, maar als ik dan die pagina opvraag blijft 'm wit. Met andere woorden: 't is opgelost.
Wie heeft dit aan dommel gemeld? Want het is toch wel vrij snel opgelost moet ik zeggen.
ditCh schreef:Grappig hoe dit weer goed gepraat wordt ... had niet anders verwacht.
Hier is het wel na 2 uur dat het hier stond opgelost geworden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
meon schreef:Hier is het wel na 2 uur dat het hier stond opgelost geworden.
True ... maar de eerste reactie was wel van "maar dommel heeft nog niet zoveel fout gedaan als realdsl, dus zo erg is het niet".
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
De reactie is eerder ... hoe er was een probleem ?
Als ze alles zo snel verhelpen, hoe kunt ge dat dan vergelijken met RDSL ?
Als ze alles zo snel verhelpen, hoe kunt ge dat dan vergelijken met RDSL ?
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Robbe schreef:De reactie is eerder ... hoe er was een probleem ?
Als ze alles zo snel verhelpen, hoe kunt ge dat dan vergelijken met RDSL ?
Sorry hoor ... had niemand het probleem bij rdsl opgemerkt ivm de zichtbare volumemeter had niemand het gemerkt ... net zoals bij dommel !
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
ditCh ik denk dat jij echt wel iets hebt tegen de mensen van Dommel Of is het mischien pure frustratie dat jij nog zit te klooten met een andere geldzuigende provider ???
Het is maar een vraag je ditCh
Het is maar een vraag je ditCh
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
ketter schreef:ditCh ik denk dat jij echt wel iets hebt tegen de mensen van Dommel Of is het mischien pure frustratie dat jij nog zit te klooten met een andere geldzuigende provider ???
Het is maar een vraag je ditCh
FYI ik heb Chello Extreme ...
Ik stel alleen maar vast !
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
ditCh schreef:Robbe schreef:De reactie is eerder ... hoe er was een probleem ?
Als ze alles zo snel verhelpen, hoe kunt ge dat dan vergelijken met RDSL ?
Sorry hoor ... had niemand het probleem bij rdsl opgemerkt ivm de zichtbare volumemeter had niemand het gemerkt ... net zoals bij dommel !
True idd, maar wat deed RDSL ? En wat deed Dommel ?
Vergelijk en trek uw eigen conclusies eh
En dat ge eerst moet weten dat er problemen zijn, eer ge ze kunt fixen, lijkt mij idd logisch.
ketter schreef:ditCh ik denk dat jij echt wel iets hebt tegen de mensen van Dommel Of is het mischien pure frustratie dat jij nog zit te klooten met een andere geldzuigende provider ???
Het is maar een vraag je ditCh
Uw veronderstelling impliceert wel het één en het ander eh.
Maar ik denk dat ditCh gewoon onze waakzaamheid en onbevooroordeeldheid wilt aan scherpen, door het objectief bekijken van 2 vergelijkbare situaties.
Als ge trouwes frustraties hebt, kunt ge ze beter naar RDSL zelf richten.
Ze krijgen daar een kick van
Laatst gewijzigd door Robbe 08 jan 2007, 13:41, in totaal 1 gewijzigd.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Robbe schreef:True idd, maar wat deed RDSL ? En wat deed Dommel ?
Vergelijk en trek uw eigen conclusies eh
En dat ge eerst moet weten dat er problemen zijn, eer ge ze kunt fixen, lijkt mij idd logisch.
Jij zegt eerst dat niemand iets gemerkt heeft van problemen bij Dommel ... terwijl die er wel degelijk waren ... en inderdaad Dommel heeft het onmiddellijk opgelost ... *duim omhoog*
Ik wil RealDSL trouwens niet verdedigen, ik heb alleen de indruk dat men hier niet altijd even objectief naar providers kijkt ...
Laatst gewijzigd door ubremoved_983 08 jan 2007, 13:46, in totaal 1 gewijzigd.
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Robbe schreef:Maar ik denk dat ditCh gewoon onze waakzaamheid en onbevooroordeeldheid wilt aan scherpen, door het objectief bekijken van 2 vergelijkbare situaties.
ditCh schreef:Ik wil RealDSL trouwens niet verdedigen, ik heb alleen de indruk dat hier niet altijd even objectief naar providers kijkt ...
Ge reageerde iets te rap, voor ik mijnen edit gedaan had.
Had het wel zo begrepen ze.
ditCh schreef:Jij zegt eerst dat niemand iets gemerkt heeft van problemen bij Dommel ... terwijl die er wel degelijk waren ... en inderdaad Dommel heeft het onmiddellijk opgelost ... *duim omhoog*
Ik zeg trouwens niet dat niemand iets gemerkt heeft van die problemen.
Maar ik beweer wel dat er door hun snelle tussenkomst, ze dat wel voorkomen.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
ditCh schreef:meon schreef:Hier is het wel na 2 uur dat het hier stond opgelost geworden.
True ... maar de eerste reactie was wel van "maar dommel heeft nog niet zoveel fout gedaan als realdsl, dus zo erg is het niet".
Ik heb niet gezegd dat het niet zo erg is! Ik heb gezegd dat het in principe ook niet zou mogen.
Het is gewoon een feit dat ik bij RealDSL al veel meer heb meegemaakt dan bij Dommel. Draai mijn woorden nog maar ze, ik zal er niet van wakker liggen.
Ik zal vanaf nu aan iedereen RealDSL aanraden ... of wilde je dat niet zeggen?
[edit]
Ik zal het even kort en duidelijk zeggen.
De fout van Dommel is even erg als de fout van RealDSL (van de tellers)
Het is even erg en er is geen excuus voor!
Maar is daarom Dommel ineens even slecht als RealDSL ???
[/edit]
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
BBB schreef:Draai mijn woorden nog maar ze, ik zal er niet van wakker liggen.
Ik zal vanaf nu aan iedereen RealDSL aanraden ... of wilde je dat niet zeggen?
Ik heb je woorden niet gedraaid ... en ik heb evenmin beweerd dat je RealDSL moet aanraden ( ook zou het zelfs niemand aanraden ).
BBB schreef:Maar is daarom Dommel ineens even slecht als RealDSL ???
Heb ik ook nooit beweerd ...
BBB schreef:[...] ik zeg dat het in principe niet door de beugel kan. [...]
Ik was misschien niet duidelijk genoeg.
En het was zeker niet mijn bedoeling om iemand in het harnas te jagen, dus bij deze mijn verontschuldiging, ik zal proberen in het vervolg duidelijker te zijn. (lees niet dubbelzinnig)
-
- Pro Member
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
amigozz schreef:zonet ontdekte ik dit:
https://crm.schedom-europe.net/include/ ... rvid=23803
meters zijn dus voor iedereen zichtbaar??
'k Zie een mooi groen inlogschermpje Blijkbaar lezen ze hier toch mee of heeft iemand een mail naar support gestuurd
-
- Pro Member
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
... niet reageren op support tickets, ... ?
... ( ... onvriendelijke mensen aan de telefoon, ... )
Haaaa... Maar dat laatste heeft iets te maken met gekluste eieren geloof ik... En dat telt niet mee in de redevoering
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Koelreuteria schreef:Haaaa... Maar dat laatste heeft iets te maken met gekluste eieren geloof ik... En dat telt niet mee in de redevoering
Sorry hoor ... een helpdesker moet ten allen tijde vriedenlijk blijven ... ik heb in mijn tijd bij TN ook met barstende hoofdpijn ed calls moeten nemen maar ben altijd professioneel en vriendelijk gebleven ...
Iedereen kan al eens fouten maken!!
Het is hoedat ze opgelost worden, dat belangrijk is!
En natuurlijk hoe sneller, hoe beter
Het is hoedat ze opgelost worden, dat belangrijk is!
En natuurlijk hoe sneller, hoe beter
Wel, moet zeggen dat ik alles behalve te klagen heb over de support/helpdesk bij dommel. Ik ben op het ogenblik bezig met overschakelen van BGC->Dommel en ze hebben steeds al mijn vragen en tickets zeer snel, vriendelijk en relatief duidelijk beantwoord.
Ze zijn zelfs sneller dan bij BGC, wat op zich al een verademing was na wat ik allemaal meegemaakt heb bij Scarlet.
Ze zijn zelfs sneller dan bij BGC, wat op zich al een verademing was na wat ik allemaal meegemaakt heb bij Scarlet.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
ditCh schreef:Robbe schreef:True idd, maar wat deed RDSL ? En wat deed Dommel ?
Vergelijk en trek uw eigen conclusies eh
En dat ge eerst moet weten dat er problemen zijn, eer ge ze kunt fixen, lijkt mij idd logisch.
Jij zegt eerst dat niemand iets gemerkt heeft van problemen bij Dommel ... terwijl die er wel degelijk waren ... en inderdaad Dommel heeft het onmiddellijk opgelost ... *duim omhoog*
Ik wil RealDSL trouwens niet verdedigen, ik heb alleen de indruk dat men hier niet altijd even objectief naar providers kijkt ...
Je hebt wel gelijk maar dat hebben ze ondertussen ook een beetje aan zich zelf te danken. Ik hoop het van niet maar als straks dommel wat problemen heeft .. dan gaat die toon weer de andere richting uit.. en ik denk dat dit trouwens ook niet zal gebeuren.. maar dat dacht ik ook niet van realdsl, .. realdsl was zo slecht nog eigenlijk niet, .. buiten de paar blunders die ze maakte, .. en om den duur stel je jezelf de vraag, wat verwacht ik van een provider, ...
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ofloo schreef:.. en om den duur stel je jezelf de vraag, wat verwacht ik van een provider, ...
- stabiele verbinding
- weinig downtime
- blijk geven van kennis van zaken
- niet rond de pot draaien
- duidelijke verklaringen bij eventuele downtime
enz...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)