Ik heb sinds vorig jaar december ADSL via Euphonynet en ben eigenlijk altijd wel tevreden geweest.
Sinds 1,5 maand wordt mijn verbinding echter zeer dikwijls verbroken, wat op zich nog geen onoverkomelijk probleem is.
Sinds 3 weken echter kan ik gewoon niet meer inloggen.
Even technische dienst gebeld en ze zeiden dat het wellicht aan de telefoonlijn van Belgacom lag, ze gingen een ticket aanmaken en Belgacom zou het probleem binnen enkele dagen oplossen. Euphony zou mij nog opbellen... Na 5 dagen nog niets.
Mijn modem even geherinstalleerd en plots ging alles weer perfect. Enkele Gigabytes gedownload op 1 dag.
De volgende dag echter hetzelfde probleem.
Intussen zit ik dus 3 weken zonder internet, heb ik 2 maal de Technische dienst gebeld. 1 x de technische dienst gemaild. 1 x de klantendienst gemaild en vorige week nog even de klantendienst gebeld. Daar verteldens ze me dat er een softwareprobleem was bij Belgacom en dat ze geen termijn konden geven wanneerd dit opgelost zou zijn.
Heeft iemand hiermee ervaring ?
Problemen Euphonynet
Ben ook EX-klant van Euphonybrol.
Vroeger verschillende malen per dag een disconnect ; met als gevolg telkens ander IP adres.
Heb de boel opgezegd en sinds 1,5 maand zit ik nu bij EDPnet.
ZAAAAALIG surfen zonder disconnect ; en dit velen malen sneller als Euphony en jawel beste mensen een VEEEEEEEEEEL hogere limiet !!!!!!!
Gezellig hé 60 GB (+ eventueel nachtsurfen die maar voor 50% meetellen in verbruik) i.p.v. 15 GB bij Euphony.
En de prijs : ....de winnaar is .... ping ping EDPnet voor maar slechts 39.95 bij volledig gebruik van uw GB's. (bij gebruik van 20 GB per maand slechts 29.95 EURO).
Dank U EDPnet.
Vroeger verschillende malen per dag een disconnect ; met als gevolg telkens ander IP adres.
Heb de boel opgezegd en sinds 1,5 maand zit ik nu bij EDPnet.
ZAAAAALIG surfen zonder disconnect ; en dit velen malen sneller als Euphony en jawel beste mensen een VEEEEEEEEEEL hogere limiet !!!!!!!
Gezellig hé 60 GB (+ eventueel nachtsurfen die maar voor 50% meetellen in verbruik) i.p.v. 15 GB bij Euphony.
En de prijs : ....de winnaar is .... ping ping EDPnet voor maar slechts 39.95 bij volledig gebruik van uw GB's. (bij gebruik van 20 GB per maand slechts 29.95 EURO).
Dank U EDPnet.
-
- Premium Member
- Berichten: 560
- Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
- Locatie: Veerle
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 36 keer
DimitriD schreef:Ik heb sinds vorig jaar december ADSL via Euphonynet en ben eigenlijk altijd wel tevreden geweest.
Sinds 1,5 maand wordt mijn verbinding echter zeer dikwijls verbroken, wat op zich nog geen onoverkomelijk probleem is.
Sinds 3 weken echter kan ik gewoon niet meer inloggen.
Even technische dienst gebeld en ze zeiden dat het wellicht aan de telefoonlijn van Belgacom lag, ze gingen een ticket aanmaken en Belgacom zou het probleem binnen enkele dagen oplossen. Euphony zou mij nog opbellen... Na 5 dagen nog niets.
Mijn modem even geherinstalleerd en plots ging alles weer perfect. Enkele Gigabytes gedownload op 1 dag.
De volgende dag echter hetzelfde probleem.
Intussen zit ik dus 3 weken zonder internet, heb ik 2 maal de Technische dienst gebeld. 1 x de technische dienst gemaild. 1 x de klantendienst gemaild en vorige week nog even de klantendienst gebeld. Daar verteldens ze me dat er een softwareprobleem was bij Belgacom en dat ze geen termijn konden geven wanneerd dit opgelost zou zijn.
Heeft iemand hiermee ervaring ?
Als Euphony-consultant ben ik op de hoogte van het probleem. Ik heb zelf een 7- tal klanten die mij gebeld hebben hiervoor. Bij 4 is het ondertussen opgelost. De andere drie kunnen nog altijd niet op internet.
Er is een soort virus blijkbaar opgetreden bij een software-update. Blijkbaar zit het probleem vooral bij het inbellen. Eens de verbinding er is kan je die normaal gezien wel behouden. Het is echter de mogelijkheid om de verbinding te krijgen waar het probleem zit.
Best is als je een ethernet-modem gebruikt van die niet af te zetten. Althans niet de eerstkomende dagen tot het probleem volledig van de baan is. De modem zal verbinding blijven zoeken en als de verbinding er is zal de modem ze trachten te behouden. Bij een USB-modem kan je helaas niet anders, tenzij je de pc laat opstaan.
Steven
Euphony heeft het voordeel dat ze met consultants werken. Maw bel uw consultant, vraag om een oplossing en vermeld dat je weigert te betalen voor alle dagen dat je geen connectie kon maken.
Als het probleem trouwens kan opgelost worden met te herinstalleren, zou ik dat toch nader onderzoeken. Probeer te herinstalleren en direct daarna opnieuw op te starten, lukt dit?
Als het probleem trouwens kan opgelost worden met te herinstalleren, zou ik dat toch nader onderzoeken. Probeer te herinstalleren en direct daarna opnieuw op te starten, lukt dit?
Alfons schreef:Euphony heeft het voordeel dat ze met consultants werken. Maw bel uw consultant, vraag om een oplossing en vermeld dat je weigert te betalen voor alle dagen dat je geen connectie kon maken.
Als het probleem trouwens kan opgelost worden met te herinstalleren, zou ik dat toch nader onderzoeken. Probeer te herinstalleren en direct daarna opnieuw op te starten, lukt dit?
ALsof die consultants de telefoon opnemen. Ze kijken eerst wie er belt en onbekend dan er na voicemail luisteren en dan misschien terugbellen.
Ik weet ondertussen dat als je beetje van de materie kent, je het best allemaal zelf regelt. Het blijven verkopers he. En als je ze nodig hebt, pakken meestal ze niet op en reageren zelfs niet op sms, of voicemail.
Alfons schreef:Euphony heeft het voordeel dat ze met consultants werken. Maw bel uw consultant, vraag om een oplossing en vermeld dat je weigert te betalen voor alle dagen dat je geen connectie kon maken.
Als het probleem trouwens kan opgelost worden met te herinstalleren, zou ik dat toch nader onderzoeken. Probeer te herinstalleren en direct daarna opnieuw op te starten, lukt dit?
ALsof die consultants de telefoon opnemen. Ze kijken eerst wie er belt en onbekend dan er na voicemail luisteren en dan misschien terugbellen.
Ik weet ondertussen dat als je beetje van de materie kent, je het best allemaal zelf regelt. Het blijven verkopers he. En als je ze nodig hebt, pakken meestal ze niet op en reageren zelfs niet op sms, of voicemail.
aragorn schreef:Alfons schreef:Euphony heeft het voordeel dat ze met consultants werken. Maw bel uw consultant, vraag om een oplossing en vermeld dat je weigert te betalen voor alle dagen dat je geen connectie kon maken.
Als het probleem trouwens kan opgelost worden met te herinstalleren, zou ik dat toch nader onderzoeken. Probeer te herinstalleren en direct daarna opnieuw op te starten, lukt dit?
ALsof die consultants de telefoon opnemen. Ze kijken eerst wie er belt en onbekend dan er na voicemail luisteren en dan misschien terugbellen.
Ik weet ondertussen dat als je beetje van de materie kent, je het best allemaal zelf regelt. Het blijven verkopers he. En als je ze nodig hebt, pakken meestal ze niet op en reageren zelfs niet op sms, of voicemail.
Ik heb met de mijne toch een heel andere ervaring. Hij is steeds bereikbaar en belt mij zelfs op als ik een bericht stuur. Zelfs op zijn vaste telefoon neemt hij op. En als je mailt, gebeurt het dat je binnen de paar minuten antwoord hebt, maar het laat nooit langer dan een dag op zich wachten.