Hallo !
Gisteren mijn pc geformatteerd, win2k erop geplaatst en daarna wilde ik mandrake 9.1 installeren.
Dit verliep zonder problemen totdat ik na de installatie reboote...
Ik krijg dus de opstartlader van linux waar ik kan kiezen tussen de verschillende os'sen, win2k werkt maar linux nie !
Hij start op in linux en blijft altijd steken bij "Finding module independencies", iemand enig idee, ik ben een linux-newbie...
Mandrake 9.1
- Erik
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 18 keer
halllo,
dit is omdat (mogelijk) sommige van uw hardware niet ondersteund wordt
ge kunt hier uitzoeken of uw hardware ondersteund wordt.Als de hardware die u hebt niet in de database voorkomt betekent dit dat het niet zal werken op mandrake linux.druk eens op ctrl + c doet ie nu verder ?.Wat je ook eens kan proberen is.Als je dat schermpje "welcome to mandrake Linux press "i" to enter interactive startup" druk op i dan zal ie je telkens vragen om te bevestigen waarbij je nee antwoordt bij module dependicies ....
dit is omdat (mogelijk) sommige van uw hardware niet ondersteund wordt
ge kunt hier uitzoeken of uw hardware ondersteund wordt.Als de hardware die u hebt niet in de database voorkomt betekent dit dat het niet zal werken op mandrake linux.druk eens op ctrl + c doet ie nu verder ?.Wat je ook eens kan proberen is.Als je dat schermpje "welcome to mandrake Linux press "i" to enter interactive startup" druk op i dan zal ie je telkens vragen om te bevestigen waarbij je nee antwoordt bij module dependicies ....
Registered Linux user #286313
-
- Administrator
- Contacteer: