Hoe werkt mailsysteem voor verlengen breedband?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Moomin
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Ik zit bijna aan mijn eerste 50GB bij Dommel.

Volgens de website krijg ik een mailtje met daarin enkele keuzes en bijpassende links. Als je niks doet val je op mediumband.

Hoeveel tijd heb ik om op zo'n link te klikken? Als ik nu ergens midden in de nacht zo'n mailtje krijg? Ik kan moeilijk de hele nacht tijdens mijn dl's mijn PC in de gaten houden.

Moomin
Vieten
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

je kan die op elk moment terug op breedband zetten door betaling, zolang surf je gewoon trager
eldiablo
Pro Member
Pro Member

Ik dacht dat je deze mail krijgt als je aan een 90% van je limiet zit, dus dit zou genoeg tijd moeten zijn om op deze link te klikken. Ook niet vergeten dat dommel mediumband heeft en geen smalband, hangt er vanaf wat je nog precies allemaal wilt doen, maar de mediumband is goed werkbaar (persoonlijke mening natuurlijk)

greetz
Moomin
Pro Member
Pro Member

Mediumband is FUP dus als je nog veel wil downloaden denk ik dat je klachten gaat krijgen als je dat op mediumband doet, nee?

Moomin
Moomin
Pro Member
Pro Member

Vanochtend geen connectie meer, of beter gezegd, alles hing. Connectie gereset, geen resultaat, modem (Speedtouch 510) gereset, geraakt niet meer in gelogd, pas na reset hele PC kon ik weer online.

Ik neem aan dat dit het gevolg is van de omschakeling naar mediumband, hopelijk kan ik daar een wat betere oplossing voor vinden.

Minder fraai is dat ik niet meer op breedband geraak - ik heb de link in de mail geklikt, en krijg een bericht te zien dat ik tot 100GB op breedband zal blijven.

Ik heb weer alles gereset, maar blijf op medium zitten?? En krijg waarschijnlijk toch een factuur op het einde van de periode voor alles wat boven 50GB komt??

Moomin
Praetorian
Premium Member
Premium Member

je moet je modem telkens resetten als je uit en in mediumband komt, staat op hun faq.
Moomin
Pro Member
Pro Member

heb ik gedaan, maar ik blijf op mediumband zitten. Blijft ook zo op mijn infopagina met mijn verbruik zo aangegeven.

Blijkbaar te laat op de link geklikt? Zolang de factuur maar in orde is, geen echte ramp, binnen een week reset de teller toch.

Wel vervelend dat je dus blijkbaar vrijwel onmiddellijk op die mail moet antwoorden - ik dl voornamelijk 's nachts, moet dus speciaal overdag gaan dl'en tot ik die mail krijg, niet echt gebruiksvriendelijk.

Moomin
area32
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

Moomin schreef:heb ik gedaan, maar ik blijf op mediumband zitten. Blijft ook zo op mijn infopagina met mijn verbruik zo aangegeven.

Blijkbaar te laat op de link geklikt? Zolang de factuur maar in orde is, geen echte ramp, binnen een week reset de teller toch.

Wel vervelend dat je dus blijkbaar vrijwel onmiddellijk op die mail moet antwoorden - ik dl voornamelijk 's nachts, moet dus speciaal overdag gaan dl'en tot ik die mail krijg, niet echt gebruiksvriendelijk.

Moomin
Ik heb het vorige maand ook geprobeert, mijn 90% mail dateerde van midden december. Ik klikte er een week geleden op, hernieuwde direct mijn verbinding, maar ik bleef op 1 Mbps. Een paar uur later nog eens verbinding vernieuwd en stond terug op breedband.

Geduld is soms een schone zaak.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”