Internet zonder vaste telefoon

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Zidane
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 okt 2006, 10:41

Ik zit nu bij belgacom en ik zou graag overstappen naar een andere provider(waarschijnlijk dommel ,EDPnet of Tele2)Maar ik wil geen vaste lijn meer tenzij bellen via Skype,kan dat?
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Helaas pindakaas je hebt ofwel een discovery line nodig van Belgacom ofwel raw copper. Met raw copper heb je helemaal geen telefoon meer maar betaal je meer dan bij een discovery line :roll:. Dus best een discovery line nemen.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Discoveryline aanvragen (6,50 €)per maand dan heb je een geldige telefoonlijn, maar best niet mee bellen want telefoon gesprekken voeren kost nogel veel.
dus in principe betaald u dan 6,50 € per maand aan belgacom voor de lijn en uw maandelijks abonnement bij de provider Edpnet .... etc
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Alfons
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:38

Je kan dat in principe met Mobistar ADSL Connect maar als je het forum hier een beetje volgt, weet je dat dat niet aan te raden en dus geen optie is...
Marcky
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 jan 2006, 10:45

hoelang bedraagt de wachttijd zo ongeveer voor je aansluiting (Discovery Line) in orde is (voor een nieuwbouw) ?
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Marcky schreef:hoelang bedraagt de wachttijd zo ongeveer voor je aansluiting (Discovery Line) in orde is (voor een nieuwbouw) ?


Doe het NU !!!!


Er is een loopende actie twv 130euro installatie
Bij mij duurde het 4 werkdagen van online aanvraag tot technieker ter plaatse
Strybie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 dec 2006, 01:51
Locatie: Brugge

Zidane schreef:Ik zit nu bij belgacom en ik zou graag overstappen naar een andere provider(waarschijnlijk dommel ,EDPnet of Tele2)Maar ik wil geen vaste lijn meer tenzij bellen via Skype,kan dat?


neem een gratis voip in nummer bij 3starsnet.com Ik heb het nu al een maand en werkt perfect. Je hebt dan in feite geen vaste lijn meer nodig, want vrienden en familie bellen je vast op je voip in nummer en zelf bel je zeer goedkoop naar vast (1cent per minuut) met je voip out;

Of voip in via 3starsnet en bellen via een gratis zoals voipbuster of voipcheap, ...

De toekomst ligt bij VOIP, en zeker gezien binnenkort de nummers overdraagbaar zullen worden ...
tommytjen
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 nov 2006, 15:00

Bij Telenet hebt ge internet zonder verplichting om vaste lijn te nemen é
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

tommytjen schreef:Bij Telenet hebt ge internet zonder verplichting om vaste lijn te nemen é

ik denk hele idee van internet zonder telefoon is dat je niet die extra 6.5 euro moet betalen voor iets dat je niet gebruikt. dus het maakt niet uit dat telenet geen telefoon gebruikt als het duurder uitkomt wanneer je WEl telefoon EN internet neemt, en daarbovenop krijg je ook meer
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

netdata schreef:
Marcky schreef:hoelang bedraagt de wachttijd zo ongeveer voor je aansluiting (Discovery Line) in orde is (voor een nieuwbouw) ?


Doe het NU !!!!


Er is een loopende actie twv 130euro installatie
Bij mij duurde het 4 werkdagen van online aanvraag tot technieker ter plaatse


Dan hebde gij meer geluk. Wij hebben de telefoonlijn vandaag telefonish (dus da weten ze normaal sneller als mail denk ik) aangevraagd en de vroegste instalatiedatum is de 13de februari. Da is wel iets langer als de 4 werkdagen :cry:
Zidane
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 okt 2006, 10:41

Mijn vader is een paar dagen geleden gaan vragen hoe het zat met ons contract bij belgacomen vroeg ook of het mogelijk was om internet zonder vaste lijn te hebben maar die van belgacom antwoordde dat dat pas binnen enkele maanden kon.Is dat waar of was dat alleen om ons nog langer bij hen te houden?
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Zidane schreef:Mijn vader is een paar dagen geleden gaan vragen hoe het zat met ons contract bij belgacomen vroeg ook of het mogelijk was om internet zonder vaste lijn te hebben maar die van belgacom antwoordde dat dat pas binnen enkele maanden kon.Is dat waar of was dat alleen om ons nog langer bij hen te houden?


Dat kan al veel langer zoals reeds gezegt kan je:

Discovery line nemen bij belgacom en kost je 6,5
Of je vraagt bij je nieuwe provider raw copper maar kost je 13 euro ofzo per maand
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Strybie schreef:neem een gratis voip in nummer bij 3starsnet.com Ik heb het nu al een maand en werkt perfect. Je hebt dan in feite geen vaste lijn meer nodig, want vrienden en familie bellen je vast op je voip in nummer en zelf bel je zeer goedkoop naar vast (1cent per minuut) met je voip out;


net even op de site gekeken, maar ik vind geen prijzen van een voip in nummer. Je zegt dat dit gratis is, maar moet je dan betalend member zijn ofzo? ik vind er in elk geval niets van terug en ben anders wel geinteresseerd :-)
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”